Rehber R6S Oynayışlara Göre Saldırı Operatörleri

O kadar gerçekçi olsaydı bir çoğumuz zaten oynarken zevk almazdı oyun Arma-İnsurgency SandStorm'a dönerdi.
Gene de R6 Arcade FPS türünün en iyisi diyebilirim. Oyundan tek bir isteğim var hangi uzantı neye yarıyor açıklama yazılsın artık, yeter AA! Flash Hider napıyor hala bilmiyorum :D
Adı üstünde, silahtan ateş edildiğinde çıkan alevi gizliyor. Örneğin sisin içinden ateş ediyorsunuz, düşman namludan çıkan alevlerden konumunuzu görüp sizi vurabiliyor. Flash Hider bunu engelliyor.
 
Montagne için yazmayı unuttum. Kapkan ve frost tuzaklarına dikkat.

Takım arkandaysa zaten hem temizliyor hem de düşmanları öldürüyor pinlediğin.
Adı üstünde, silahtan ateş edildiğinde çıkan alevi gizliyor. Örneğin sisin içinden ateş ediyorsunuz, düşman namludan çıkan alevlerden konumunuzu görüp sizi vurabiliyor. Flash hider bunu engelliyor.

Flash hider dışında bir şey kullanmıyorum ben.
 
Adı üstünde, silahtan ateş edildiğinde çıkan alevi gizliyor. Örneğin sisin içinden ateş ediyorsunuz, düşman namludan çıkan alevlerden konumunuzu görüp sizi vurabiliyor. Flash Hider bunu engelliyor.
Öyle işlediğini biliyorum ama mermi gitmesine etkileri var. Bildiğim kadarıyla Flash Hider ilk 3 mermiyi dürbününüzdeki noktanın tam hizasına isabetli gönderirken diğerleri ise tüm şarjörün recoili'ni azaltıyor. İnce detayları çok.
 
Frost görmesi çok kolay ama kapkan rushda sadece 50HP.
Düşük eloda koridorun ortasındaki Frost'un üzerine bile koşabiliyorlar hocam. 😃
Öyle işlediğini biliyorum ama mermi gitmesine etkileri var. Bildiğim kadarıyla Flash Hider ilk 3 mermiyi dürbününüzdeki noktanın tam hizasına isabetli gönderirken diğerleri ise tüm şarjörün recoili'ni azaltıyor. İnce detayları çok.
Eklenti seçim ekranında tepmeye etkilerini grafik üzerinde göstermiyor muydu?
 
O kadar gerçekçi olsaydı bir çoğumuz zaten oynarken zevk almazdı oyun Arma-İnsurgency SandStorm'a dönerdi.
Gene de R6 Arcade FPS türünün en iyisi diyebilirim. Oyundan tek bir isteğim var hangi uzantı neye yarıyor açıklama yazılsın artık, yeter AA! Flash Hider napıyor hala bilmiyorum :D
Muzzle Break tekli atış modundaki silahların sekmesini ciddi oranda azaltıyor.
Flash Hider biraz detaylı. Her silahın ilk sekme değeri ve sonrasında uzun sekme değerleri var. Örneğin Ash'in R4C'sinin ilk sekme değeri 6. Yani ilk 6 mermi diğerlerine göre daha isabetli gider, şarjörün geri kalanı daha fazla teper. Flash Hider ise bu ilk 6 merminin kontrolünü artırıyor.
Compensator eskiden bu 6 mermiden sonrasını gideriyordu. Ama ona bu sezonda rework getirdiler. Artık Compensator uzun tepmeyi değil, silahın sağa ve sola (yatayda yaptığı tepmeyi) ciddi oranda azaltıyor (kendim test etmedim, ubisoft'un açıklamasına göre anlatıyorum). Örneğin Ela'da ve çoğu side smg'de kullanılabilir.
Extended Barrel silahın etkili menzilini artırıyor. Örneğin bir silah ilk 20 metrede etkin hasarını vuruyorsa (hasarı 50 olan bir silah için direkt 50) 20 metreden sonra bu hasar düşüyor. Extended Barrel ile bu hasarı bir tık daha stabil tutabiliyorsun.
Susturucu ise genel olarak sekmenin her türlüsünü azaltıp hasarı ve deliciliği de beraberinde götürüyor.
 
Bunun için takımla iletişimde olmak lazım. Yoksa boşu boşuna pingliyorsun. Oyunda Türk Server'ı olmadığına göre, ingilizcen kötüyse zor olur.

Ingilizcem iyi ve rankedde pin spamlıyorsam anlıyorlar düşman olduğunu ayrıca hızlı yazıyorum ve pin 2.0 sayesinde tuzakları yazmadan açıklayabiliyorum.
 
Düşük eloda koridorun ortasındaki Frost'un üzerine bile koşabiliyorlar hocam. 😃

Eklenti seçim ekranında tepmeye etkilerini grafik üzerinde göstermiyor muydu?
Hatırlamıyorum ama gereksiz detaylı sayılır fakat silah kullanımını çok etkiliyor.

Muzzle Break tekli atış modundaki silahların sekmesini ciddi oranda azaltıyor.
Flash Hider biraz detaylı. Her silahın ilk sekme değeri ve sonrasında uzun sekme değerleri var. Örneğin Ash'in R4C'sinin ilk sekme değeri 6. Yani ilk 6 mermi diğerlerine göre daha isabetli gider, şarjörün geri kalanı daha fazla teper. Flash Hider ise bu ilk 6 merminin kontrolünü artırıyor.
Compensator eskiden bu 6 mermiden sonrasını gideriyordu. Ama ona bu sezonda rework getirdiler. Artık Compensator uzun tepmeyi değil, silahın sağa ve sola (yatayda yaptığı tepmeyi) ciddi oranda azaltıyor (kendim test etmedim, ubisoft'un açıklamasına göre anlatıyorum). Örneğin Ela'da ve çoğu side smg'de kullanılabilir.
Extended Barrel silahın etkili menzilini artırıyor. Örneğin bir silah ilk 20 metrede etkin hasarını vuruyorsa (hasarı 50 olan bir silah için direkt 50) 20 metreden sonra bu hasar düşüyor. Extended Barrel ile bu hasarı bir tık daha stabil tutabiliyorsun.
Susturucu ise genel olarak sekmenin her türlüsünü azaltıp hasarı ve deliciliği de beraberinde götürüyor.
Şu yorumu her seçim ekranında açıp bakacağım için kayıt ediyorum teşekkürler!
 

Geri
Yukarı