RDR 2 en iyi grafik ayarı nasıl olmalı?

FaLSe

Hectopat
Katılım
4 Haziran 2020
Mesajlar
916
Çözümler
3
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Meslek
Öğrenci
Arkadaşlar selam. RX 5600XT, R53600, 16 GB 3000 MHz RAM var. Sizce RDR 2 de en iyi grafik ayarım nasıl olmalı, akıcı bir şekilde oynamak için? Şu an iniyor oyun, daha deneme şansım olmadı fakat şu ayar gereksiz şunu ortaya çek veya kapat dediğiniz bir ayar varsa söylerseniz sevinirim. Teşekkürler.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Arkadaşlar selam. RX 5600XT, R53600, 16 GB 3000 MHz RAM var. Sizce RDR 2 de en iyi grafik ayarım nasıl olmalı, akıcı bir şekilde oynamak için? Şu an iniyor oyun, daha deneme şansım olmadı fakat şu ayar gereksiz şunu ortaya çek veya kapat dediğiniz bir ayar varsa söylerseniz sevinirim. Teşekkürler.

Deneyerek yapacaksınız hocam.
 
Oyunu dengeli ayarlara alıp TAA Sharpening'i biraz yükseltmenizi tavsiye ederim. Bu sayede sabit 60FPS ve güzel görünen grafiklerle oynayabilirsiniz.
 
Hocam oyun inerken videoyu izlerseniz çok net anlarsınız diye düşünüyorum 😀.
Hem Türkçe hemde gerçekten anlaşılacak şekilde detaylı anlatıyor.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.
 
Sistemi en çok yoran ayarlar şunlar:
Lightning Quality Global Illumination Reflection Quality Particle Lightning Quality Water Refraction Water Reflection Water Physics Parallax Occlusion Mapping Quality

Özellikle Parallax Occlusion Mapping Quality ve Water Physics en çok performans kaybı yaşatan ayarlar.

GTX 1660Ti ile şu ayarlarda 40 FPS'te sabit bir şekilde oynuyorum:

NVIDIA Denetim Masası-> Keskinlik %100, Anisotropic Filtreleme x16
1920x1080
Texture Quality:
Ultra
Anisotropic Filtering: 16x
Lighting Quality: High
Global Illumination: Low
Shadow Quality: Ultra
Far Shadow Quality: Ultra
SSAO: Ultra
Reflection Quality: Low
Mirror Quality: High
Water Quality: Custom
Volumetrics: Custom
Particle Quality: Low
Tesselation: Low
TAA: Medium FXAA: On MSAA: Off
------------------------------------------
Near Volumetric Quality: Ultra
Far Volumetric Quality: Ultra
Volumetric Lighting Quality: Ultra
Unlocked Volumetric Raymarch Resolution: Off veya On
Particle Lighting Quality: Low
Soft Shadows: Off
Grass Shadows: High
Long Shadows: Off
Full Resolution SSAO: Off
Water Refraction Quality: Medium
Water Reflection Quality: Medium
Water Physics Quality: 0/4
Resolution Scale: x1.25
TAA Sharpening: Keyfinize bağlı
Motion Blur: On
Reflection MSAA: Off
Geometry Level of Detail: 4/5
Grass Level Detail: 6/10
Tree Quality: Medium
Parallax Occlusion Mapping Quality: Low
Decal Quality: Ultra
Fur Quality: Medium veya High

@FaLSe
 
Son düzenleme:

Geri
Yukarı