Çözüldü RDR2'de yaşadığım karıncalanma

Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

Chloe Price

Decapat
Katılım
28 Haziran 2020
Mesajlar
3.391
Makaleler
1
Çözümler
15
Yer
Arcadia Bay
Ekran Görüntüsü (174).png


Normalde bu konuyu açmayacaktım ama canıma tak etti. Resimde görünüyor mu bilmiyorum ama Arthur'un saçlarında ve arkadaki ağaçlarda ve çalılarda inanılmaz bir karıncalanma var. Gece baktığım gaz lambalarının yüzeyinde de aynı şekilde. Gece olunca çıkan Ay'ın kenarları titriyor. Ne yaptıysam çözemedim. Sorunun TAA ayarından kaynaklı olduğunu düşünsem de, TAA ayarını medium yapmak ve TAA sharpening ayarını farklı şekillerde denemek işe yaramadı. Sırf bu problem yüzünden oyuna giresim bile gelmiyor. Bunun bir çözümü var mıdır? Resolution Scale ayarını 1.250 yapmayı denedim ve o da fayda etmedi. Karıncalanmayı yok etmek için ne yapabilirim? @AJFA
 
Çözüm
37.

Denetim Masası ayarlarını ve oyun ayarlarını varsayılan'a sıfırladım. Oyun ayarlarından "doku süzme eşyonsuz örnek optimizasyonu" ayarını açık yaptım. Keskinleştirmeyi 1.00 film grenini yoksayma ayarını 1.00 yaptım. @The G.O.A.T hocamın ayarlarını uyguladım genel olarak. Sorun hala çözülmedi. GTA IV örneği konusunda haklısınız.

Taa Sharpening'i bu.

RDR6.PNG


Frssao açın.(off yazdığına bakmayın açın siz olmazsa kapatın.)

RDR5.PNG


Soft Shadows'u High yapın.

RDR4.PNG


Far volumetric Resolution'i medium veya High yapın.

RDR3.PNG


Taa'yı High yapın.

RDR2.PNG


Triple bufferingi de açın.

RDR1.PNG

Taa Sharpening'i bu.

RDR6.PNG


Frssao açın.(off yazdığına bakmayın açın siz olmazsa kapatın.)

RDR5.PNG


Soft Shadows'u High yapın.

RDR4.PNG


Far volumetric Resolution'i medium veya High yapın.

RDR3.PNG


Taa'yı High yapın.

RDR2.PNG


Triple bufferingi de açın.

RDR1.PNG

Bunlar da çözmez ise NVIDIA Denetim Masası'ndan ayarları şöyle yapın:

NVİDİA4.PNG


NVİDİA3.PNG


nvidia2.PNG


NVİDİA.PNG
Eki Görüntüle 935105

Normalde bu konuyu açmayacaktım ama canıma tak etti. Resimde görünüyor mu bilmiyorum ama Arthur'un saçlarında ve arkadaki ağaçlarda ve çalılarda inanılmaz bir karıncalanma var. Gece baktığım gaz lambalarının yüzeyinde de aynı şekilde. Gece olunca çıkan Ay'ın kenarları titriyor. Ne yaptıysam çözemedim. Sorunun TAA ayarından kaynaklı olduğunu düşünsem de, TAA ayarını medium yapmak ve TAA sharpening ayarını farklı şekillerde denemek işe yaramadı. Sırf bu problem yüzünden oyuna giresim bile gelmiyor. Bunun bir çözümü var mıdır? Resolution Scale ayarını 1.250 yapmayı denedim ve o da fayda etmedi. Karıncalanmayı yok etmek için ne yapabilirim? @AJFA
TAA sharpening fazla açık hocam.
 
TAA ve FXAA ayarlarını yapılandırın hocam.

Onun haricinde şu rehbere de göz gezdirebilirsiniz.


@The G.O.A.T 😉
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

Geri
Yukarı