Çözüldü Red Dead Redemption 2'de karakter suratlarında siyah noktalar

Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.
İşletim sistemi
Windows 10

RONNİE001

Femtopat
Katılım
26 Şubat 2021
Mesajlar
5
Çözümler
1
Arkadaşlar öncelikle merhaba, bundan birkaç gün öncesine kadar RDR 2 de herhangi bir sorun yoktu gayet güzel oynuyorudum fakat bugün oyuna girdiğimde karakter suratlarında siyah noktalar var yani siyah noktalar karakterin suratında hareket ediyor resmen bunun çözümünü öğrenmek istiyorum. Çok sinir bozucu bir durum.

Sistemim.
GTX MSI GTX 1050 Ti.
İşlemci: i3 10100F.
RAM: 8 GB.
SSD: 480GB.
 
KS
RONNİE001

RONNİE001

Femtopat
Katılım
26 Şubat 2021
Mesajlar
5
Çözümler
1
Ekran kartı sürücüsünü güncelleyin.
aslında güncelledikten sonra oldu gibi geldi bana
Ergenliği geç yaşıyorlar😀 Oyun dosyalarının bütünlüğünü doğrulayısn
3-4 gün öncesinde oynuyodum yani oyuna bi 3-4 gün girmedim sonra bugün döndüğümde bu sorun çıktı
acaba virüs felan olablirmi aklıma başka bişey gelmiyo diğer oyunları kontrol ettimde öyle bir sorun yok gta 5 sekiro gibi
 

Otiey

Femtopat
Katılım
16 Şubat 2021
Mesajlar
2
Sorun bende de var, ekran kartını güncelledikten sonra oldu, şuan dosyaları doğruluyorum, olursa yazacağım...

Dosyalar doğrulandı, sorun devam ediyor... Ekran kartı güncellemesinden sonra olduğunu düşünüyorum GTX 1060 6GB
 

Asaf122

Femtopat
Katılım
16 Aralık 2020
Mesajlar
5
Sorun bende de var, ekran kartını güncelledikten sonra oldu, şuan dosyaları doğruluyorum, olursa yazacağım...

Dosyalar doğrulandı, sorun devam ediyor... Ekran kartı güncellemesinden sonra olduğunu düşünüyorum GTX 1060 6GB
Sorunun devam ediyor mu? Bende de aynı sorun var, anlamadım gitti.
 

Ahmet Faruk312

Centipat
Katılım
8 Ekim 2020
Mesajlar
1.205
Makaleler
2
Çözümler
10
Yer
Türkiye, Kocaeli
DDU ile sürücünüzü kaldırıp tekrar yükleyin.
 

RiaCipple

Femtopat
Katılım
26 Ocak 2021
Mesajlar
2
Ben de aynı sorunu yaşamaya başladım. Ekran kartını güncelledikten sonra mı oldu, bilmiyorum ama 5-6 gün oynamamıştım oyunu ama oynadığımda böyle bir sorunum yoktu.

Sistemim:

Ryzen 3 1300X.

MSI GTX 1050 Ti Gaming X OC ile kullanıyorum, 2 senedir hiçbir problemini yaşamadım. Tek RDR'de olmaya başladı zaten bu olay, siyah nokta nokta karakter suratlarında falan.

8 GB RAM 2400MHz.
 

Asaf122

Femtopat
Katılım
16 Aralık 2020
Mesajlar
5
DDU ile sürücünüzü kaldırıp tekrar yükleyin.
Ben dediğini yaptım ama sorun devam ediyor.
 

Yeni konular

Yukarı