Rocket League "64-Bit, DX11, cooked" hatası

İşletim sistemi
Windows 10

metehanbzkrt1903

Femtopat
Katılım
26 Eylül 2020
Mesajlar
5
Oyunu Epic Games'ten indirdim ve bu hatayı alıyorum nedeni ne bilemiyorum, internette her şeyi araştırdım çözüm bulamadım yardım eder misiniz?
Sistem özelliklerim:

İslemci: Intel(r) Core(tm) i3-9100F CPU @ 3.60GHz (4 cpus), ~3.6GHz.
Ekran kartı: GeForce GTX 1650.
RAM: 8000 MB.
İşletim sistemi: Windows 10 Home 64-Bit.
DirectX versiyon: DirectX 12.
 
Oyunu Epic Games'ten indirdim ve bu hatayı alıyorum nedeni ne bilemiyorum, internette her şeyi araştırdım çözüm bulamadım yardım eder misiniz?
Sistem özelliklerim:

İslemci: Intel(r) Core(tm) i3-9100F CPU @ 3.60GHz (4 cpus), ~3.6GHz.
Ekran kartı: GeForce GTX 1650.
RAM: 8000 MB.
İşletim sistemi: Windows 10 Home 64-Bit.
DirectX versiyon: DirectX 12.
Aynı konuyu bende açmıştım hocam. Oradan çözümüne bakabilirsiniz diyeceğim ama maalesef bir çözümü yok.

 
Ekran kartınız DX11 destekliyor. Buna rağmen açamıyorsunuz. Sorunu direk Epic Games'e atmak istiyorum artık, başka açıklaması yok bu durumun.

Siz yine de bir rapor paylaşın, bir şeyler çıkabilir.

 
Şunu da belirteyim, "64-bit, DX11, cooked" yazısı bir hata belirtmiyor. Oyun açılırken, tam ekran moduna geçmemişken zaten yazması lazım. Ekran kartınızın sürücülerinin güncel olduğundan emin olun.
 
Rapor paylaşmanızı söyledik, okudunuz mu? Tekrar bağlantıyı paylaşayım;

 
Mesajını yeni gördüm kusura bakma. Müsait olunca paylaşacağım.
Hata raporunu yaptım linki burada.
Bu arada oyun bugün güncellenmiş sanırsam, yine aynı hatayı alıyorum sorunu düzeltmemişler.
 
Son düzenleme:
Raporda sistemsel bir sıkıntı göremedim. Ekran kartı sürücülerinizin güncelliğinden emin olun.

Yeni bug-fix güncellemelerini beklemekten başka çare göremiyorum ben, birçok kullanıcı aynı sıkıntıyı yaşadı.

Benim başka çözüm yöntemim bulunmuyor maalesef.
 

Geri
Yukarı