RSR RX6600 Ekran Kartında Bulunacak mı?

@EmircanD FidelityFX Super Resolution teknolojisini her oyuna eklemek yerine sürücü üzerinden yapmana olanak sağlıyor. Örneğin God of War'da ayarlara girdiğinde FSR'ı görüyorsun değil mi? Ultra quality, quality vb. diye değiştirdiğinde sana orada belli bir çözünürlük gösteriyor.
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.

RSR'da ise FSR desteklemeyen tüm oyunlarda sen ayarlara girip çözünürlüğü elinle düşürdüğün (örn: 1280x720) zaman sürücü kendi üzerinden grafikleri düzenleyerek 1080P'ye çeviriyor.
 
@443652 yine de quality ayarının altında görüntüyü oldukça bozacaktır AMD bu teknolojinin temelini daha çok geliştirene kadar. Ultra quality 1477x831 çözünürlükten, quality ayarı da 1280x720'den çeviriyor şu anda.

Gerçi RX 6600'ün uzun süre FSR ve RSR'a ihtiyaç duymayacağını, duysa da ultra quality altına inmeyeceğini düşünüyorum. Kas gücü ve overclock potansiyeli oldukça iyi bu kartın.
 
@443652 yine de quality ayarının altında görüntüyü oldukça bozacaktır AMD bu teknolojinin temelini daha çok geliştirene kadar. Ultra quality 1477x831 çözünürlükten, quality ayarı da 1280x720'den çeviriyor şu anda.

Gerçi RX 6600'ün uzun süre FSR ve RSR'a ihtiyaç duymayacağını, duysa da ultra quality altına inmeyeceğini düşünüyorum. Kas gücü ve overclock potansiyeli oldukça iyi bu kartın.
Bence artık Sadece 6000 serisi için DLSS gibi bir teknoloji gerekli. Hala gelmedi. RTX kullandığım zaman sorun oluyor 6600 xt ile. Umarım RSR buna çözüm olur.
 
@443652 orası öyle. DLSS gibi yapay zeka desteği sağlayacak çekirdekleri de var ama bakalım. Ray Tracing bana hala çok boş geliyor, sahte ışıklar ve yansımalar mükemmel iş yapıyor becerikli geliştiricilerin elinde. FPS'in çok düşmediği oyunlarda bile Ray Tracing açayım öyle oynayayım demedim hiç.
 
@443652 orası öyle. DLSS gibi yapay zeka desteği sağlayacak çekirdekleri de var ama bakalım. Ray Tracing bana hala çok boş geliyor, sahte ışıklar ve yansımalar mükemmel iş yapıyor becerikli geliştiricilerin elinde. FPS'in çok düşmediği oyunlarda bile Ray Tracing açayım öyle oynayayım demedim hiç.
Metro Exodus'ta sorun yaşadım RTX ile. Ciddi fark var fakat RTX açık oynadığım zaman grafikleri kısmam gerekiyor çünkü 50-60 arasına düşüyor fps, normalde 80 alıyorum.
 

Yeni konular

Geri
Yukarı