Dariahlazatova
Decapat
- Katılım
- 16 Mayıs 2020
- Mesajlar
- 696
- Çözümler
- 1
DX12 + Future Frame Rendering açık olduğunda FPS kapalı mekanlar harici 100'e bile ulaşamadı. 95-96 civarında tıkandı ve sürekli drop yaşattı. Maksimum ekran kartı kullanımı %62'ye ulaştı. DX11 + Future Frame Rendering açık olduğunda FPS maksimum 125'e ulaştı ama o da kapalı mekanda. Genel olarak FPS 90-115 arasındaydı. Maksimum ekran kartı kullanımı %74'e ulaştı. İşlemcimi 4.2GHz 1.1v ayarında kullanıyorum. Ekran kartım OC'li ayarlarını bırakıyorum. Ayrıca oyun içi ayarlarımı da aşağıya bırakıyorum.Oyun içi grafik ayarlarında var, bir nevi GPU'nun sonraki işlenecek olan kareleri hazırlamasını sağlayan bir ayar olduğu gibi çok hissedilmese de gecikme vs durumu da yapabilme etkisi yaratabiliyor ancak genelde maksimum akıcı bir performans elde edilmesi açısından neredeyse çoğu sistemde bu ayarın açık olması önerilir, hatta darboğaza biraz müsait kombinlerde de gayet iyi iş çıkarıyor.
Oyunu önceki mesajımda da belirttiğim gibi önce DX12 + future frame rendering açık bir de DX11 + future frame rendering açık şekilde deneyip son durumu bir daha kontrol edin derim.
RAM'ler 2x8 3200 MHz demişsiniz fakat gerçekten bu bellekler çift kanal ve 3200 MHz hızında çalışıyor mu? Bunları da en basitinden CPU-Z Memory bölümünden çalıştığı kanal tipini, hızını ise görev yöneticisindeki RAM kullanımı bölmesinden görebilirsiniz.
Bazı sistemlerde garip bir şekilde DX12 daha iyi sonuç veriyor, özellikle nerede bir 1650 Super ve RX580 kullanan görsem DX11'e göre daha akıcı ve daha yüksek performans aldıklarını söylüyorlar. Açıkçası kendim 1060 6GB, 1070 Ti, 2070 Super gibi kartları kullanmış olmama rağmen hepsinde de DX11 daha iyi sonuç vermişti, kart seçiyor bu BF5'in API'leri sanırsam.
@Jonathan North Ayrıca ekran kartı sürücüm çok eski. Stabil bir sürücü bulduğum için güncellemek istemedim.