Saç rengi önerisi

KS
KS
Benimle tartışma
Katılım
24 Aralık 2019
Mesajlar
900
Çözümler
5
Saç için evet gri favorimdir. Hatta beyaza kaçık olan gri tonu var. Efsane oluyor. Tabi tipte önemli.

Hocam 54 kyim 170 boy buğday ten(normalde beyaz) siyah saç siyah kaş kahverengi göz böyleyim yani.
Evet sorun çıkartır.

Eskiden ortaokulda boyatanlar vardı pek bir şey demiyorlardı da ondan sordum.
Evet sorun çıkartır.

Ama az attırmayı düşünüyorum uçlara falan keşke bir şey demeseler.
 

yaraliordek

Centipat
Katılım
21 Mayıs 2021
Mesajlar
1.139
Makaleler
1
Çözümler
2
Hocam 54 kyim 170 boy buğday ten(normalde beyaz) siyah saç siyah kaş kahverengi göz böyleyim yani.

Eskiden ortaokulda boyatanlar vardı pek bir şey demiyorlardı da ondan sordum.

Ama az attırmayı düşünüyorum uçlara falan keşke bir şey demeseler.

Meslek lisesiyse söyleyip geçerler anadoluysa kesinlikle yasaktır zaten.
 
Yukarı