Sekiro vs. RDR2

2Fast4You

Hectopat
Katılım
14 Ocak 2020
Mesajlar
1.055
Arkadaşlar 160 lira bütçem var. Şüphesiz Sekiro düşünüyordum fakat herkesin RDR2'ye başyapıt demesi ve şu an 150 TL oluşu dikkatimi çekti. Ben savaşları hızlı sürekli takibinde olucağım oyunları seviyorum. Aynı zamanda Japon mimarisi de oldukça ilgimi çekiyor. Fakat RDR2 bu kadar övülen bir oyun olduğu için arada kaldım.
 

Scaryo

Picopat
Katılım
28 Şubat 2022
Mesajlar
507
Çözümler
1
Hocam Sekiro'nun haritası pek büyük değil aynı ortamlarda geçiyor genelde klasik tapınak tarzı yapılarda atlayıp zıplıyorsunuz. Yani buradaki asıl ikilem deflect mekaniğini dibine kadar kullanan güzel bir souls oyunu mu yoksa sektörde yeni bir çağ açan bir açık dünya oyunu mu oynamak istiyorsunuz onun kararını vermelisiniz. Tabii RDR 2 daha uzun süren bir oyun onu da göz önünde bulundurun bir de Online tarafı var bana göre çok kötü olsa da seven kitlesi var online tarafını.
 

sinematografi

Centipat
Katılım
24 Ağustos 2020
Mesajlar
83
Hocam RDR 2'nin tek kötü yanı en iyisi olması. Ondan sonra oynanacak her oyun adayı RDR 2'nin gölgesindedir. Yahu bırakın oyundaki ana karakteri atım Sergen'i bile özlüyorum. Sekiro da çok güzeldir, zorluğu, hissiyatı fevkaladedir ancak hikayesi, ortamı asla bir RDR 2 değildir ki derdi de o değildir zaten. Karar sizin ama ben demeden duramam fikrimi: Hocam alın RDR 2'yi derim ben.
 

BlackVcard

Hectopat
Katılım
8 Temmuz 2019
Mesajlar
150
Çözümler
1
Sekiro'yu oynasan bu sefer alışık değilsen karşılaşmadığın bir zorlukla baş etmek durumunda kalırsın. Yerinde olsam RDR'2'yi tercih ederdim. Sekiro'nun zorluğuna alışamadan oynamayı bırakan insanlarda biliyorum, herkese göre değil ve oynanış zevkin seriye aşina değilsen çok bariz şekilde baltalanır. Oynanış süresi bakımından RDR2 çok daha önde. Sekiro'nun açık dünyası daha çok çizgisel gider, gittiğin mekandaki görevleri yaparsın geri dönersin ve sonrakine geçersin bu kadar. RDR2'de ise şehirler, gezebileceğin mekanlar ve yapabileceğin bir sürü etkinlikle dolu ve açık dünyası geniş. Karar senin en nihayetinde 2 oyunda harika kendi zevkine ne uyuyorsa onu seç.
 
KS
KS
2Fast4You

2Fast4You

Hectopat
Katılım
14 Ocak 2020
Mesajlar
1.055
Arkadaşlar açıkçası RDR2 sürekli indirime girdiği için Sekiro'ya biraz daha sıcağım. Bir de bir sorum daha var RDR2 1 ile bağlantılı mı?
 

WTC

Hectopat
Katılım
5 Aralık 2018
Mesajlar
4.242
Çözümler
20
Canının istediğini almalısın. Yalnız RDR2 seçenek olacak oyunlardan değil. Burada çoğu kişi tabii ki RDR2 diyecektir. Haklılar da. Oyun süresi, hikaye vs. ön planda. Seçimin tarzına göre değişir. Souls türünün fanıysan Sekiro alırsın. Open world seviyorsan tartışmasız RDR2 alırsın. Paranın karşılığını almak istiyorsan oyun süresi bakımından RDR2 daha mantıklı bir tercih. Sekiro uzun sürmez ve souls türünü ilk kez oynayacaksan iki girip silmen muhtemel. Zor oyun çünkü.
 
KS
KS
2Fast4You

2Fast4You

Hectopat
Katılım
14 Ocak 2020
Mesajlar
1.055
Canının istediğini almalısın. Yalnız RDR2 seçenek olacak oyunlardan değil. Burada çoğu kişi tabii ki RDR2 diyecektir. Haklılar da. Oyun süresi, hikaye vs. ön planda. Seçimin tarzına göre değişir. Souls türünün fanıysan Sekiro alırsın. Open world seviyorsan tartışmasız RDR2 alırsın. Paranın karşılığını almak istiyorsan oyun süresi bakımından RDR2 daha mantıklı bir tercih. Sekiro uzun sürmez ve souls türünü ilk kez oynayacaksan iki girip silmen muhtemel. Zor oyun çünkü.

Zorluğu umurumda değil açıkçası ve şunu da belirteyim RDR2'ye başlayıp silmeye daha yakınım çünkü ben o kadar uzun bir oyunu oynayamam daha Witcher 3'ün 3. saatinde neredeyse baymış haldeyim.
 
Katılım
16 Nisan 2020
Mesajlar
4.668
Makaleler
3
Çözümler
23
RDR2 güzel oyun ama sinematik, yani oynanış olarak o kadar büyük yenilik getiren bir oyun değil. Sekiro ise oynanış anlamında daha üstün bir oyun.

Senaryo sevenler = RDR2
Oynanış sevenler = Sekiro
 

WTC

Hectopat
Katılım
5 Aralık 2018
Mesajlar
4.242
Çözümler
20
Zorluğu umurumda değil açıkçası ve şunu da belirteyim RDR2'ye başlayıp silmeye daha yakınım çünkü ben o kadar uzun bir oyunu oynayamam daha Witcher 3'ün 3. saatinde neredeyse baymış haldeyim.
Witcher 3 sonradan açılan bir oyun. İlk başta herkesi bayıyor neredeyse. Uzun süren oyun oynayamam diyorsan kendini RDR2 almaya zorlama. Sekiro'da inan bana zorluğu umurunda olacak. Bossları kesmen belki RDR2'nin uzunluğu kadar sürebilir yeteneğine göre :)

Steam'den alacaksan önce RDR2 alıp 2 saati geçirmeden dene. Atmosferi görmüş olursun biraz. İade edersin beğenmezsen. Veya videolarına bak. Ondan sonra Sekiro alırsın. Sonuçta sen oynayacaksın. Neye kendini yakın hissediyorsan onu alman lazım.
 
Yukarı