"Selam" demek dava sebebi mi?

07Megane

Femtopat
Katılım
28 Ağustos 2021
Mesajlar
80
Arkadaşlar merakımdan soruyorum hani bir ara bir şey moda olmuştu ya selam diyen erkeklere direk "dava açıldı","adli işlemler başlatıldı" falan yazıyorlardı kızlar peki cidden dava ederlerse sonuç ne olur? Gerçekten cinsel tacize giren bir şey mi merak ettim. Bana çok saçma geliyor.
 

Plant4

Centipat
Katılım
15 Ekim 2021
Mesajlar
1.960
Çözümler
6
Arkadaşlar merakımdan soruyorum hani bir ara bir şey moda olmuştu ya selam diyen erkeklere direk "dava açıldı","adli işlemler başlatıldı" falan yazıyorlardı kızlar peki cidden dava ederlerse sonuç ne olur? Gerçekten cinsel tacize giren bir şey mi merak ettim. Bana çok saçma geliyor.

İşin hukuki yönü hakkında bir bilgim yok ama sonuçta hakaret veya başka bir şey içermeyen bir söz, gerçekten dava edilirse bir şey olacağını sanmıyorum.
 
Katılım
2 Mart 2021
Mesajlar
4.374
Makaleler
4
Çözümler
40
Yer
İzmir, Buca
"Selam" demek suç olsaydı, şu an bu konuya attığım "hahaha" emojisi yüzünden hapislerde sürünürdüm. Öyle bir şey yok, dava dahi açamaz. Açsa bile kimlerin kimlerin mahkemeleri beraat ediliyor, bunun için mi hapse gireceksiniz?
 
KS
KS
07Megane

07Megane

Femtopat
Katılım
28 Ağustos 2021
Mesajlar
80
İşin hukuki yönü hakkında bir bilgim yok ama sonuçta hakaret veya başka bir şey içermeyen bir söz, gerçekten dava edilirse bir şey olacağını sanmıyorum.

Google'da araştırdım selam tanışabilir miyiz tarzı cümleler bile hukuken suçmuş benim de garibime gitti o yüzden soruyorum.

Yahu selam neden davalık bir mevzu olsun o zaman nasılsın diyenede dava açalım ne güzel harika bir dünya olur değil mi?

Edemezler. Çünkü ortada suç yok.

"Selam" demek suç olsaydı, şu an bu konuya attığım "hahaha" emojisi yüzünden hapislerde sürünürdüm. Öyle bir şey yok, dava dahi açamaz. Açsa bile kimlerin kimlerin mahkemeleri beraat ediliyor, bunun için mi hapse gireceksiniz?

Google'dan baktığım üzere "selam tanışalımmı", "arkadaş olalımmı" demek bile cinsel taciz suçu olarak geçiyor o yüzden merak ettim ve sordum.
 
KS
KS
07Megane

07Megane

Femtopat
Katılım
28 Ağustos 2021
Mesajlar
80

Estar Abi

Picopat
Katılım
22 Ocak 2022
Mesajlar
95
Google'dan baktığım üzere "selam tanışalımmı", "arkadaş olalımmı" demek bile cinsel taciz suçu olarak geçiyor o yüzden merak ettim ve sordum.
Emsal karar var mı ona bakın hocam. Google'da yazanların çoğu ya avukattır ya da "feministlerdir" :D

Selam tanışalım mı suç olmaz bence ama ısrarla sürekli mesaj atmak olabilir.

edit: "Kişilerin huzur ve sükununu bozma suçu" varmış. Israrcı olmayın yani :D
 
Son düzenleme:
Yukarı