Sevdiğim kıza yarın itiraf edeceğim taktik verir misiniz ?

Nerding_Gamers

Hectopat
Katılım
1 Temmuz 2014
Mesajlar
155
Yer
Isparta
Aynı şeyleri yaşamıştım, birkaç ayrıntıya dikkat et; kızın sevdiği birisi var mı, kız seni kanka olarak mı görüyor, kız seviye'nin üstünde mi; bütün bunları gözden geçir sonra harekete geç.Bütün bunlar yüzünden kaç kez başarısız oldum bir bilsen. Bu arada hala da sevgili yapabilmiş değilim ya hadi hayırlısı :)
 

Dark Knighht

Kilopat
Katılım
14 Ağustos 2013
Mesajlar
2.326
Makaleler
18
Seni arafta bırakıyor işte, daha önceden birkaç arkadaşımdan da duydum bunu. Bir anda şaşırırlar tabi çünkü biraz standartların dışında bir durum hemen karar verememesi normal. Şimdi arkadaşlarından senin hakkında bilgi filan toplamaya çalışıyordur. Ayrıca sakın kızcağıza "Ben şöyle biriyim benden iyisini mi bulacaksın, ben insanlara iyi davranırım" vs. tarzında saçma sapan kendinden bahsetme, bırak seçimi o yapsın ama seçimine + yönde yön vereceğini sandığın bir şey yapma, bir bakarsın -'ye döner. Merak ettiği şeyleri kendisi sorsun sende ona kendin sor.

Sonra "kuzen yazmış" durumuna düşmeyesin :D Bizim bir arkadaş kızla arkadaş olarak baya sohbet ediyordu ama bir türlü söyleyemiyordu sevdiğini, en sonunda face'den yazdı "seviyorum" diye sonra lafı nasıl çevireceğini şaşırdı. Zaten sonra sohbetleri filanda kalmadı artık, komple yabancı oldular birbirlerine.
 
Yukarı