Daha fazla
- Cinsiyet
- Erkek
- Profil Kapağı
- 1522743131
Öncelikle Proper'lamak nedir, kısaca bunu anlatalım. Herkesin bildiği gibi Release gurupları (Halk arasında Crack gurupları olarak bilinen guruplar), piyasaya çıkacak oyunları herkesten daha önce ele geçirip oyunun kopya korumasını alt etmeye çalışırlar. Kıran kırana geçen bu yarışın galibi, oyunu ilk olarak kıran ve TopSite'a yükleyen guruptur. Fakat bu mücadele içerisinde aceleci davranan gurupların hata yapma oranı çok daha artmaktadır. Prototype 2'de de olduğu gibi, FLT sürümü bazı hatalar içermektedir.
Herhangi bir sürümde hatalar varsa, bir başka gurup, diğer gurubun hatalarını düzeltip, söz konusu içeriği PROPER etiketi ile yeniden yayınlar. Proper, uygun ve doğru düzgün anlamına gelmektedir. Gurup, NFO dosyasında önceki sürümdeki hataları belirtmek ve sürümü neden PROPER'ladığını belirtmek zorundadır. Scene kuralları bunu emreder.
Peki FLT sürümünde ne sorun vardı da SKIDROW olaya el attı? OyunCehennemi ve FullOyun gibi çöplüklerde bulamayacağınız bilgi burada! İşte SKIDROW'un konuyla ilgili açıklaması:
Fairlight'taki elemanlar son zamanlarda bazı Steamwork CEG sürümleri yayınlamaya başladılar. Diğer guruplarla yarış içinde olduklarını görmek hoş olsa da bu iş için kullandıkları metod, harcadıkları emeğin hakkını vermeye yetmiyor. Aslında bunun için birçok neden var fakat en ilginç olan iki tanesi şu şekilde:
1. CEG Rutinleri çözülmemiş, aksine CEG'nin bir kısmı emüle edilerek doğru değerleri verecek yönde hesaplamalar yapmaları sağlanmış. Bu konudaki araştırmalarına saygımız sonsuz fakat bu işlem, yanlış sonuçlar doğurarak oyunun yavaş çalışmasına neden olabilir.
2. CEG ve CRC hala devrede ve Debugger altında da çalıştırılamıyor, Trainer kullanılsa dahi.
İkinci seçenek Proper'lamak için bir sebep olmasa da Scene kurallarına pek uyduğunu söyleyemeyiz.
Bu bağlamda Fairlight'ın Prototype 2 sürümünü Proper'lama kararı aldık çünkü bizim Crack'imiz tamamen reverse edilmiş ve CEG'den arındırılmış durumda. Sonuç olarak Crack'imiz daha kararlı çalışmayı sağlıyor, çökmeleri azaltıyor, oyunun daha hızlı yüklenmesini sağlıyor ve daha iyi kare oranları sunuyor.
Fairlight'ın Cracker'larına Proper Crack'imizi Debugger altında çalıştırıp aşağıdaki örnek adreslere breakpoint ayarlayarak CEG'yi nasıl farklı yollarla kırdığımızı görmelerini öneriyoruz.
10569E10, 10569D70, 1055CF40, 103036F0 ve 1010E960
Tabii ki daha fazla offset mevcut fakat yukarıdakiler ile CEG'nin her kullanıcının bilgisayarında aynı şekilde hesaplanmadığını ve mov,al 1 bile CEG kontrollerini devre dışı bırakmanın her kullanıcı için uygun bir seçenek olmadığını görebilirsiniz.
Eğer hala ne dediğimizi anlamadıysanız bizimle iletişime geçin, size yardımcı olacağız.
Daha da üzücü olan ise Fairlight, oyunu tamamen reverse etmek için gerekli bilgi ve tecrübeye sahip ve sonuçta işlem o kadar da zor değil. Öyleyse neden geleneklere uygun, kaliteli ve onurlu bir biçimde yapmadınız bu işi?
Herhangi bir sürümde hatalar varsa, bir başka gurup, diğer gurubun hatalarını düzeltip, söz konusu içeriği PROPER etiketi ile yeniden yayınlar. Proper, uygun ve doğru düzgün anlamına gelmektedir. Gurup, NFO dosyasında önceki sürümdeki hataları belirtmek ve sürümü neden PROPER'ladığını belirtmek zorundadır. Scene kuralları bunu emreder.
Peki FLT sürümünde ne sorun vardı da SKIDROW olaya el attı? OyunCehennemi ve FullOyun gibi çöplüklerde bulamayacağınız bilgi burada! İşte SKIDROW'un konuyla ilgili açıklaması:
Fairlight'taki elemanlar son zamanlarda bazı Steamwork CEG sürümleri yayınlamaya başladılar. Diğer guruplarla yarış içinde olduklarını görmek hoş olsa da bu iş için kullandıkları metod, harcadıkları emeğin hakkını vermeye yetmiyor. Aslında bunun için birçok neden var fakat en ilginç olan iki tanesi şu şekilde:
1. CEG Rutinleri çözülmemiş, aksine CEG'nin bir kısmı emüle edilerek doğru değerleri verecek yönde hesaplamalar yapmaları sağlanmış. Bu konudaki araştırmalarına saygımız sonsuz fakat bu işlem, yanlış sonuçlar doğurarak oyunun yavaş çalışmasına neden olabilir.
2. CEG ve CRC hala devrede ve Debugger altında da çalıştırılamıyor, Trainer kullanılsa dahi.
İkinci seçenek Proper'lamak için bir sebep olmasa da Scene kurallarına pek uyduğunu söyleyemeyiz.
Bu bağlamda Fairlight'ın Prototype 2 sürümünü Proper'lama kararı aldık çünkü bizim Crack'imiz tamamen reverse edilmiş ve CEG'den arındırılmış durumda. Sonuç olarak Crack'imiz daha kararlı çalışmayı sağlıyor, çökmeleri azaltıyor, oyunun daha hızlı yüklenmesini sağlıyor ve daha iyi kare oranları sunuyor.
Fairlight'ın Cracker'larına Proper Crack'imizi Debugger altında çalıştırıp aşağıdaki örnek adreslere breakpoint ayarlayarak CEG'yi nasıl farklı yollarla kırdığımızı görmelerini öneriyoruz.
10569E10, 10569D70, 1055CF40, 103036F0 ve 1010E960
Tabii ki daha fazla offset mevcut fakat yukarıdakiler ile CEG'nin her kullanıcının bilgisayarında aynı şekilde hesaplanmadığını ve mov,al 1 bile CEG kontrollerini devre dışı bırakmanın her kullanıcı için uygun bir seçenek olmadığını görebilirsiniz.
Eğer hala ne dediğimizi anlamadıysanız bizimle iletişime geçin, size yardımcı olacağız.
Daha da üzücü olan ise Fairlight, oyunu tamamen reverse etmek için gerekli bilgi ve tecrübeye sahip ve sonuçta işlem o kadar da zor değil. Öyleyse neden geleneklere uygun, kaliteli ve onurlu bir biçimde yapmadınız bu işi?