Sosyal geceleri tamamen ölüyor, kullanılamaz oluyor

Enes3078

Petapat
Moderatör
Sosyal Tayfı
Katılım
28 Nisan 2020
Mesajlar
14.468
Makaleler
12
Çözümler
545
Yer
Malatya
Çift vardiya çalışsanız gece de hakim olursunuz.

Gerek var mı ki? Yani moderatörlerin de bir hayatı var siz onları ruhsuz bireyler falan mı sanıyorsunuz? Ben olsam gecenin 3'ünde çalışmak istemezdim açıkçası.
 

TheTruthTeller

Femtopat
Katılım
24 Ocak 2022
Mesajlar
201
Forum gerçekten de mod bulunmadığı için geceleri kullanılamaz oluyor. Bunun için önceden belirlenmiş küfürleri falan onaylamayan basit bir yazılım eşliğinde geceleri mod kontrolünü kaldırsanız olmaz mı? Yanına işaret de düşer kontrol edilmemiştir diye. Bu tarz konulara girmek istemeyen yine girmez fakat en azından forum sadece mesai saatleri gibi kısıtlı saatlerde aktif olmaktan kurtulur. Uyarılar da gün içinde yine yapılır. Zaten yeni konu açmak değil de mesajlar geceleri açık fakat yine de pek suistimal olmuyor, cezalar birkaç saat öteleniyor sadece. Böyle bir uygulama gelirse gerçekten çok güzel olur. Küfür engelleyici bot bile şart değil. Zaten mesajla da eder edecek olan, cevabını da alır ertesi gün.
Hocam burası askeriye değil normal bir insan için gece nöbeti falan mümkün olamayacağına göre yapacak bir şey yok.
 
Yukarı