Promisses
Kilopat
Exhaust
Düşman şampiyonlara atılır, etkisi 3 saniye boyunca sürer ve hedef %100 sizi missler fakat ability büyülerini misslemez ve %40 movement speed ini düşürür.
Kimlere karşı kullanmalıyız : Fiziksel attack yapan şampiyonlarda etkilidir fakat mage(büyücü) lere kullandığımızda sadece yavaşlatmış oluruz kullanacakları büyüler miss lenmez.
Ghost
Bu Spell 14 sn boyunca %32 daha hızlı koşmanızı sağlar. Bir adam kovalarken, veya kaçarken etkili olabilir. Ama dikkat edilecek tarafı sadece hız verir. Siz o sırada Stun veya Exhaust yiyebilirsiniz bunları engellemez.
Heal
Adı üstünde size ve çevrenizdekilere Heal verir. Alacağınız Level başına 20 heal eklenir. Örneğin, Level 1'de 140 Heal alırken, Level 18'de 140+360 = 500 Heal alırsınız. Ayrıca çevrenizdeki şampiyonlar da %50'si kadarını alır. Örnek siz 500 heal alırken, çevrenizdekiler 250 alır.
Revive
Şampiyonunuz öldüğünde beklemek istemiyorsanız, Revive Spell'i ile anında Town'da canlanabilirsiniz. Fakat kötü yanı ise, bu Spell'i tekrar kullanmak için 9 dakika beklememiz lazım.
Smite
Bu Spell'imiz sadece Minion'lar veya yaratıklarda kullanılır. 420 Damage verir ve Level başına 35 artar.
Teleport
En çok kullanılan Spell'lerden biri. Özelliği ise gayet basit. Bize ait olan Minion'lar veya kulelerimize ışınlar. Şampiyonlara ışınlamaz.
Cleanse
Size atılan tüm Debuff'lardan kurtulursunuz ve sonraki 3 sn boyunca atılan Stuns ,Slows, Taunts, Fears, Snares, Sleeps ve İmmobilizers'ların %50'sini yersiniz. Yani normal Stun 4 sn sürüyorsa, 2 sn yersiniz.
Forfity
Takımınızın kulelerinin hızını %100 arttırır, Minion'lara 9 Bonus Damage verir ve kuleleriniz hasar görmez. Saniyesini tam bilmiyorum tahmini 6-7 sn idi. Ama oyundaki en önemli olan şeylerden biri kule kaybetmemeniz olduğu için yararlı bir Spell'dir. Her takımda bir tane olması önerilir.
Clarity
Size 100 mana kazandırır. Alacağınız Level başına, +25 mana artar. Örneğin Level 1'de 100 mana alırken, Level 18'de 550 Mana kazandırır. Ayriyetten çevrenizdekilere bunun %50'sini kazandırır.
İgnite
Bu Spell, düşman şampiyonların üzerinde kullanılır. Fakat hepsine işlemez. Kimi işaretlediysek onda etkili olur. Özelliği ise 5 sn boyunca 50 Damage verir ve Magic Resist, kendine atacağı Heal ve Regeneration'ları %50 azaltır. Level 1'de 50 Damage verirken, alacağınız her Level başına 25 Damage eklenir. Yani Level 18'de vereceğiniz Damage 500 olur.
Rally
Bu Spell'imiz ise kullanıldığında, kullandığımız alandaki biz ve arkadaşlarımıza 200 Heal verir. Ve Level başına 25 Heal alırız. Yani Level 18'de 650 Heal verir. Ayrıca Atack Damage'i 10-35 arasında arttırır.
Clairvoyance
Haritadaki karanlık kalan bölgeler ve çimlerin içini görmemizi sağlar fakat görünmez olan düşmanları göstermez.
Flash
Kullandığınızda anında kısa bir mesafeye Teleport olursunuz. Ağaçların ve duvarların içinden de geçebilirsiniz, BU Spell'le kaçabilirsiniz veya birini kovalarken dibine ışınlanabilirsiniz.
Not : Bu Spellerin Türkçe Çevrimi Alıntıdır. Çeviren Arkadaşımıza Teşekkür Ediyoruz...
Düşman şampiyonlara atılır, etkisi 3 saniye boyunca sürer ve hedef %100 sizi missler fakat ability büyülerini misslemez ve %40 movement speed ini düşürür.
Kimlere karşı kullanmalıyız : Fiziksel attack yapan şampiyonlarda etkilidir fakat mage(büyücü) lere kullandığımızda sadece yavaşlatmış oluruz kullanacakları büyüler miss lenmez.
Ghost
Bu Spell 14 sn boyunca %32 daha hızlı koşmanızı sağlar. Bir adam kovalarken, veya kaçarken etkili olabilir. Ama dikkat edilecek tarafı sadece hız verir. Siz o sırada Stun veya Exhaust yiyebilirsiniz bunları engellemez.
Heal
Adı üstünde size ve çevrenizdekilere Heal verir. Alacağınız Level başına 20 heal eklenir. Örneğin, Level 1'de 140 Heal alırken, Level 18'de 140+360 = 500 Heal alırsınız. Ayrıca çevrenizdeki şampiyonlar da %50'si kadarını alır. Örnek siz 500 heal alırken, çevrenizdekiler 250 alır.
Revive
Şampiyonunuz öldüğünde beklemek istemiyorsanız, Revive Spell'i ile anında Town'da canlanabilirsiniz. Fakat kötü yanı ise, bu Spell'i tekrar kullanmak için 9 dakika beklememiz lazım.
Smite
Bu Spell'imiz sadece Minion'lar veya yaratıklarda kullanılır. 420 Damage verir ve Level başına 35 artar.
Teleport
En çok kullanılan Spell'lerden biri. Özelliği ise gayet basit. Bize ait olan Minion'lar veya kulelerimize ışınlar. Şampiyonlara ışınlamaz.
Cleanse
Size atılan tüm Debuff'lardan kurtulursunuz ve sonraki 3 sn boyunca atılan Stuns ,Slows, Taunts, Fears, Snares, Sleeps ve İmmobilizers'ların %50'sini yersiniz. Yani normal Stun 4 sn sürüyorsa, 2 sn yersiniz.
Forfity
Takımınızın kulelerinin hızını %100 arttırır, Minion'lara 9 Bonus Damage verir ve kuleleriniz hasar görmez. Saniyesini tam bilmiyorum tahmini 6-7 sn idi. Ama oyundaki en önemli olan şeylerden biri kule kaybetmemeniz olduğu için yararlı bir Spell'dir. Her takımda bir tane olması önerilir.
Clarity
Size 100 mana kazandırır. Alacağınız Level başına, +25 mana artar. Örneğin Level 1'de 100 mana alırken, Level 18'de 550 Mana kazandırır. Ayriyetten çevrenizdekilere bunun %50'sini kazandırır.
İgnite
Bu Spell, düşman şampiyonların üzerinde kullanılır. Fakat hepsine işlemez. Kimi işaretlediysek onda etkili olur. Özelliği ise 5 sn boyunca 50 Damage verir ve Magic Resist, kendine atacağı Heal ve Regeneration'ları %50 azaltır. Level 1'de 50 Damage verirken, alacağınız her Level başına 25 Damage eklenir. Yani Level 18'de vereceğiniz Damage 500 olur.
Rally
Bu Spell'imiz ise kullanıldığında, kullandığımız alandaki biz ve arkadaşlarımıza 200 Heal verir. Ve Level başına 25 Heal alırız. Yani Level 18'de 650 Heal verir. Ayrıca Atack Damage'i 10-35 arasında arttırır.
Clairvoyance
Haritadaki karanlık kalan bölgeler ve çimlerin içini görmemizi sağlar fakat görünmez olan düşmanları göstermez.
Flash
Kullandığınızda anında kısa bir mesafeye Teleport olursunuz. Ağaçların ve duvarların içinden de geçebilirsiniz, BU Spell'le kaçabilirsiniz veya birini kovalarken dibine ışınlanabilirsiniz.
Not : Bu Spellerin Türkçe Çevrimi Alıntıdır. Çeviren Arkadaşımıza Teşekkür Ediyoruz...
Son düzenleyen: Moderatör: