Steam pazarı kullanmak için Steam Guard zorunlu mu?

Katılım
22 Kasım 2020
Mesajlar
70
Arkadaşlar benim eski hesabımda telefon numarası var da yeni hesabımda telefon numarası eklemek istemiyorum. Bugün 20 TL yükledim. Kısıtlamanın kalkması için 17 TL daha yüklemem gerekiyor. Mesela ben 20 TL daha yükleyip kısıtlamayı kaldırınca ve 1 Level olunca direkt pazarı kullanabilecek miyim? Steam Guard kullanmak istemiyorum ve telefon numarası eklemiyeceğim. Sizce telefon numarası eklemeden ve Steam Guard aktif etmeden pazardan eşya alım-satım yapabilir miyim? Lütfen beni bu konuda aydınlatır mısınız?
 

Efe10

Decapat
Katılım
5 Eylül 2019
Mesajlar
3.214
Makaleler
1
Çözümler
15
Yer
Salihli/Manisa
Kullanabilirsiniz, kullanmanızı engelleyecek herhangi bir durum yok. 🙂

Öncelikle yanlış bilgi verdiğim için özür dilerim, Steam'den biraz daha detaylı şekilde baktığımda Steam Guard'ın 15 gündür açık olmasının gerekmekte olduğunu gördüm.

Steam Guard eklemeden kullanamazsınız. Ancak Steam Guard sadece telefonlar üzerinden çalışmıyor, e-posta sisteminde de var. Eğer Steam Guard'ı e-posta seçeneği ile etkinleştirdiyseniz ve 15 gün geçtiyse kullanabilirsiniz. Yani telefon numarası eklemeden kullanmak mümkün.

1611184470664.png

1611184615279.png


 
KS
4gb ram 35fps oyuncu
Katılım
22 Kasım 2020
Mesajlar
70
Eski hesabımda guard ve telefon numarası aktif. Peki eski hesabımdan yeni hesabıma arka plan, koleksiyon kartı vb. şeyler takas yapabilir miyim? Bilgi için teşekkürler.
 

Efe10

Decapat
Katılım
5 Eylül 2019
Mesajlar
3.214
Makaleler
1
Çözümler
15
Yer
Salihli/Manisa
Eğer envanterinize girdiğinizde, öğenizin üstüne tıkladığınızda yan taraftaki etiketlerde ''Takas Edilebilir'' yazıyorsa takas yapabilirsiniz. ''Takas Edilemez'' yazıyorsa edemezsiniz. Örneğin ben grafitimi takas edebiliyorken madalyamı takas edemiyorum.
1611184953443.png
1611184980209.png



@4gb ram 35fps oyuncu Bu arada Steam Guard eklemeden kullanamazsınız. Ancak Steam Guard sadece telefonlar üzerinden çalışmıyor, e-posta sisteminde de var. Eğer Steam Guard'ı e-posta seçeneği ile etkinleştirdiyseniz ve 15 gün geçtiyse kullanabilirsiniz. Yani telefon numarası eklemeden kullanmak mümkün.
 
KS
4gb ram 35fps oyuncu
Katılım
22 Kasım 2020
Mesajlar
70
Eğer envanterinize girdiğinizde, öğenizin üstüne tıkladığınızda yan tarafta "Takas Edilebilir" yazıyorsa takas yapabilirsiniz. "Takas Edilemez" yazıyorsa edemezsiniz.

@4gb ram 35fps oyuncu Bu arada Steam Guard eklemeden kullanamazsınız. Ancak Steam Guard sadece telefonlar üzerinden çalışmıyor, e-posta sisteminde de var. Eğer Steam Guard'ı e-posta seçeneği ile etkinleştirdiyseniz ve 15 gün geçtiyse kullanabilirsiniz. Yani telefon numarası eklemeden kullanmak mümkün.

Çok teşekkürler. Sizin dediğiniz gibi epostaya bağlayarak yapacağım. İyi geceler. Teşekkürler.
 

Yekta Croft

Hectopat
Katılım
31 Ocak 2017
Mesajlar
2.817
Makaleler
1
Çözümler
12
Yer
dark side of the 門oon
Ben telefona format atmak için Android uygulamasından Steam Guard'ı kaldırmıştım, 15 gün ban verdi. Demin bitti pazar banım, şu an Guard etkin değil, eğer pazara satmak için bir şey koyarsam 15 gün bekletecek, öyle yazıyor.
 
KS
4gb ram 35fps oyuncu
Katılım
22 Kasım 2020
Mesajlar
70
Eğer envanterinize girdiğinizde, öğenizin üstüne tıkladığınızda yan taraftaki etiketlerde "Takas Edilebilir" yazıyorsa takas yapabilirsiniz. "Takas Edilemez" yazıyorsa edemezsiniz. Örneğin ben grafitimi takas edebiliyorken madalyamı takas edemiyorum.
Eki Görüntüle 845463 Eki Görüntüle 845464

@4gb ram 35fps oyuncu Bu arada Steam Guard eklemeden kullanamazsınız. Ancak Steam Guard sadece telefonlar üzerinden çalışmıyor, e-posta sisteminde de var. Eğer Steam Guard'ı e-posta seçeneği ile etkinleştirdiyseniz ve 15 gün geçtiyse kullanabilirsiniz. Yani telefon numarası eklemeden kullanmak mümkün.

Hocam sizin dediğiniz şey bu mu?

bandicam 2021-01-21 01-25-06-924.jpg


Ben ortadaki "Steam Guard kodlarını e-posta ile edinin" seçeneğini kullanıyorum ama pazara girdiğimde böyle yazıyor.

bandicam 2021-01-21 01-28-09-431.jpg


Sizin dediğiniz gibi eposta ile steam guard aktif olsaydı pazarda bu yazılar çıkmazdı heralde.
Ben telefona format atmak için Android uygulamasından Steam Guard'ı kaldırmıştım, 15 gün ban verdi. Demin bitti pazar banım, şu an Guard etkin değil, eğer pazara satmak için bir şey koyarsam 15 gün bekletecek, öyle yazıyor.

Hocam yani bende guardı aktif etmeyip pazardan bir arka plan alsam. Aldıktan sonra 15 gün ban yiyeceğim. Çok saçma bir sistemmiş ya. :(
 

neo1111

Femtopat
Katılım
23 Aralık 2020
Mesajlar
40
Hocam sizin dediğiniz şey bu mu?

Eki Görüntüle 845465

Ben ortadaki "steam guard kodlarını e-posta ile edinin" seçeneğini kullanıyorum ama pazara girdiğimde böyle yazıyor.

Eki Görüntüle 845466

Sizin dediğiniz gibi e-posta ile Steam Guard aktif olsaydı pazarda bu yazılar çıkmazdı herhalde.

Hocam yani bende guardı aktif etmeyip pazardan bir arka plan alsam. Aldıktan sonra 15 gün ban yiyeceğim. Çok saçma bir sistemmiş ya. :(

Ben e posta ile aktif ettim ve steama para yükledim senin attıgın fotoda para yüklenmemiş galiba, bende altta banın açılacagı tarih yazıyor. Yani e postayla oluyor diye biliyorum olmasaydı açılacagı tarih yazmazdı herhalde.
 

Efe10

Decapat
Katılım
5 Eylül 2019
Mesajlar
3.214
Makaleler
1
Çözümler
15
Yer
Salihli/Manisa
Hocam sizin dediğiniz şey bu mu?
Evet, hesabınız seçkin haldeyse ve bu ayar 15 gündür aktifse pazarı kullanabilirsiniz.

Sadece bunlar yetmiyor, ''Hesapta 7 günden eski fakat 1 yıldan eski olmayan başarılı bir alım olması gerekmektedir.'' yazıyor Steam'de.

Sizin dediğiniz gibi e-posta ile Steam Guard aktif olsaydı pazarda bu yazılar çıkmazdı heralde.
Oradaki yazıların sebeplerini tek tek açıklayayım.
  1. Yüksek ihtimalle 7 günden eski fakat 1 yıldan eski olmayan başarılı bir alım yapmadığınız için öyle yazıyor.
  2. Oradaki Steam Guard'ı 7 günden daha yeni yapmışsınız sanırım, ondan dolayı.
  3. Hesabınız henüz seçkin olmadığı için sınırlandırılmış olarak gösteriliyorsunuz. 5 Dolar yatırmanız gerekli.
  4. Yakın zamanda Steam Guard'ı sıfırlayıp veya değiştirmenizden dolayı 15 gün beklemek durumdasınız. Örneğin ben dün Steam'e girip Guard'ımı devre dışı bırakıp 5 dakika sonra tekrardan aktif etseydim 15 gün beklemek zorunda kalacaktım. Siz de sanırım Steam Guard hakkında bir şeyleri değiştirmişsiniz ve bu beklemeye zorunlu tutulmuşsunuz.
  5. E-posta Steam Guard'ını 15 gün önceden aktif ettiğinize emin misiniz?
1611186328967.png

1611186525406.png

1611186310894.png

1611186579040.png


 
KS
4gb ram 35fps oyuncu
Katılım
22 Kasım 2020
Mesajlar
70
Evet, hesabınız seçkin haldeyse ve bu ayar 15 gündür aktifse pazarı kullanabilirsiniz.

Sadece bunlar yetmiyor, "Hesapta 7 günden eski fakat 1 yıldan eski olmayan başarılı bir alım olması gerekmektedir." yazıyor Steam'de.

Oradaki yazıların sebeplerini tek tek açıklayayım.
  1. Yüksek ihtimalle 7 günden eski fakat 1 yıldan eski olmayan başarılı bir alım yapmadığınız için öyle yazıyor.
  2. Oradaki Steam Guard'ı 7 günden daha yeni yapmışsınız sanırım, ondan dolayı.
  3. Hesabınız henüz seçkin olmadığı için sınırlandırılmış olarak gösteriliyorsunuz. 5 Dolar yatırmanız gerekli.
  4. Yakın zamanda Steam Guard'ı sıfırlayıp veya değiştirmenizden dolayı 15 gün beklemek durumdasınız. Örneğin ben dün Steam'e girip Guard'ımı devre dışı bırakıp 5 dakika sonra tekrardan aktif etseydim 15 gün beklemek zorunda kalacaktım. Siz de sanırım Steam Guard hakkında bir şeyleri değiştirmişsiniz ve bu beklemeye zorunlu tutulmuşsunuz.
  5. E-posta Steam Guard'ını 15 gün önceden aktif ettiğinize emin misiniz?
Eki Görüntüle 845473
Eki Görüntüle 845474
Eki Görüntüle 845472
Eki Görüntüle 845475


Bilgilendirmeniz için teşekkürler. Hesabı 2 gün önce açmıştım. Bekleyeceğim artık.
 
Yukarı