Steam'den oyun önerisi

KS
KS
Motionless IN White
Katılım
21 Eylül 2018
Mesajlar
17.837
Makaleler
11
Çözümler
104
Yer
Zhenhai, Zhejiang, China
Metro Exodus cidden tavsiye ederim. Diğer oyunlarına hiç benzemiyor. Zaten diğer iki oyunu Epic Games tarafından bedava verilmişti diye hatırlıyorum.

Sırf Expansion Pass ile normal fiyata yakın olduğu için SAGA paketini aldım hocam. Sizce hata mı ettim? İade edip Gold sürüm mü almalıyım?
 
KS
KS
Motionless IN White
Katılım
21 Eylül 2018
Mesajlar
17.837
Makaleler
11
Çözümler
104
Yer
Zhenhai, Zhejiang, China
Gold sürümünü öneririm daha fazla içerik var hala oynayamadım gerçi. İçinde Sam's Story adlı bir DLC vardı yanlış hatırlamıyor isem.

1638225473923.png


Hem daha ucuz hem de 2033 Redux var hocam, iadeye gerek kalmadı.
 

Pelfs

Femtopat
Katılım
7 Nisan 2021
Mesajlar
13
Aklımda herhangi bir bütçe yok açıkçası, yine de oyun başına 15-20 TL düşünebilirim. Eğer değecekse de 100 TL'ye kadar çıkabilirim, ancak amacım fiyatı ciddi şekilde düşmüş oyunları almak. Oyunlardan beklentim hikayesel açıdan iyi ve grafiklerinin de güzel olması, zaten ona göre kafamda değerlendirme yapıp sepete ekleyeceğim. Öneriler için şimdiden çok teşekkür ederim.



Eğer birkaç arkadaşın da varsa, MK 11 Ultimate paketini alabilirsin. 35 liraya düşmüş durumdaydı. 3 DLC ve MK 11. hikayesi de aslında berbat değil. Singleplayer oynanır.
 
KS
KS
Motionless IN White
Katılım
21 Eylül 2018
Mesajlar
17.837
Makaleler
11
Çözümler
104
Yer
Zhenhai, Zhejiang, China
Ori and the Will of the Wisps.
Celeste.
Hollow Knight.

Teşekkürler, göz atacağım.

Eğer birkaç arkadaşın da varsa, MK 11 Ultimate paketini alabilirsin. 35 liraya düşmüş durumdaydı. 3 DLC ve MK 11. hikayesi de aslında berbat değil. Singleplayer oynanır.

Satın aldım hocam.

Cyberpunk 2077 öneririm. %50 fiyatına indirimde şuanda ama fiyatı 124.5

Cyberpunk 2077'yi ilk sipariş eden birisiyim hocam, yani halihazırda mevcut.

Yaratıcı ve macera tarzı oyun arıyorsanız Astroneer şuan indirimde. Ben geçen cumartesi aldım. Çok beğendim.

Bu oyuna da sahibim, güzel oyundur.
 

Yeni konular

Yukarı