Teknobiyotik FR4000 alınır mı?

Halilfrkn

Yoctopat
Katılım
13 Haziran 2021
Mesajlar
1
Arkadaşlar aşağıdaki sistemi almak istiyorum. Çok bir bilgim yok, daha sonradan ekran kartı alsam işlemci sorun çıkarır mı ve kötü ve iyi yanları yani. Alınır mı kısaca? :)
 

Asdasgudas

Centipat
Katılım
26 Eylül 2020
Mesajlar
4.464
Makaleler
3
Çözümler
12
Yer
Muğla
Bence güzel fiyat. Fakat PSU biraz düşük. SSD de sorun çıkartabilir. Anakart B450 ve yükseltme imkanı var. İşlemci değiştirilmese 2060 falan da besler diye düşünüyorum.
 

ERENSATAR1907

Centipat
Cezalı
Katılım
16 Şubat 2021
Mesajlar
3.146
Makaleler
1
Çözümler
8
Yer
ETS2 CALAİS/DUİSBURG
Arkadaşlar aşağıdaki sistemi almak istiyorum. Çok bir bilgim yok, daha sonradan ekran kartı alsam işlemci sorun çıkarır mı ve kötü ve iyi yanları yani. Alınır mı kısaca? :)

Hocam ben 3 hafta önce Teknobiyotik'ten FR3500 sisteme +R5 3500X ekleyerek satın aldım. Memnunum bütçeniz o kadar var mı bilemiyorum fakat daha iyi olur.
Bu sisteme gelirsek eğer.

İşlemcisi gayet güzel.
Anakart güzel.
RAM'lar güzel. Çift kanal 3200MHz olması oldukça iyi.
Forumda çoğu kişi SSD'nin kronik sorunlu olduğunu belirtiyor mümkünse onu değiştirin. Ama çok da önemli değil.
Kasa da gayet güzel. Hava akışı görüntüsü vs iyi.
Sistemin tek kötü yanı PSU 400W RX560 takmaya kalksan dahi yetersiz kalabilir.
Dark 500W Dark Force ATX güç kaynağı (dkps500s1) +80, 24 ₺ sistemdeki güç kaynağını bunla değiştirin hocam.
Fiyatı 4000TL bence gayet güzel fiyat. Alınacak bir sistem.
Yanında da Wi-Fi adaptör veriyorlar o da iyi olmuş.
 

AntenOS

Decipat
Katılım
18 Nisan 2020
Mesajlar
2.566
Makaleler
2
Çözümler
7
Yer
On The PC.
Alınabilir, PSU ve SSD değişikliği yaparsanız daha da iyi olur. İşlemcinin 35W TDP değeri var 4 GHz'e kadar çıkarıyor kendini O.C ile 4.5 GHz'i zorlandım ben şahsen ekran kartı takacak olduğum zaman. RTX 2060'a kadar besleyebilecek bir işlemci. Onun dışında bir eksiği yok gibi görünüyor.
 

AntenOS

Decipat
Katılım
18 Nisan 2020
Mesajlar
2.566
Makaleler
2
Çözümler
7
Yer
On The PC.
1660S'de %10'luk bir darboğaz söz konusu.
Hayır gayet güzel besleyebiliyor. R5 3400G ile aynı işlemci ama TDP değeri 30W daha düşük. Eğer darboğaza sebep veriyorsa O.C yapılabilir zaten 35W TDP değeri mevcut. Ama stok haliyle de bir sorun yaratmaz bu işlemci dediğiniz seviyedeki kartlarla. %10'luk değer ciddiye alınacak bir değer değil. Biraz ayar yükseltmesiyle halledilir.
 

Yeni konular

Yukarı