THREAD_STUCK_IN_DEVICE_DRIVER Mavi Ekran Hatası

İşletim sistemi
Windows 8.1

Tyerr

Hectopat
Katılım
21 Haziran 2017
Mesajlar
153
Çözümler
1
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Gece vakti dizüstü bilgisayarımda resimleri kontrol ederken bir resim açılmadı. Tekrar tekrar resim dosyasına tıkladığımda bilgisayar ansızın mavi ekran hatası verdi. Gördüğüm bu hatalar şu şekilde:

THREAD_STUCK_IN_DEVICE_DRIVER.
PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA.
DRIVER_CORRUPTED_EXPOOL.
SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION.

Bilgisayarı hiçbir şekilde o vakit açamadım. Sürekli Lenovo yazısından sonra farklı farklı sebeplerden ötürü mavi ekran hatası veriyordu. Sürekli onarıma giriyordu ama bir çözüm olmamıştı. Kendim sistem geri yüklemeyi denedim, olmadı. Onarım denedim. Yaklaşık yarım saat bekledim ama o da çözüm olmadı. Bilgisayarı kapatıp uyudum. Bugün kalktığımda ise bilgisayar açıldı.
Sistem özellikleri şu şekilde:

AMD Radeon R5 M.230.
Intel i5 4210U.
DDR3 8 GB RAM.
5400 RPM HDD.
Windows 8.1.

Tekrar resim dosyalarından birini açtım ve yine mavi ekran hatası verdi. Bilgisayar tekrardan açılmıyor, sürekli mavi ekran hatası verip resleniyor.
 
Son düzenleme:
Gece vakti dizüstü bilgisayarımda resimleri kontrol ederken bir resim açılmadı. Tekrar tekrar resim dosyasına tıkladığımda bilgisayar ansızın mavi ekran hatası verdi. Gördüğüm bu hatalar şu şekilde:

THREAD_STUCK_IN_DEVICE_DRIVER.
PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA.
DRIVER_CORRUPTED_EXPOOL.
SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION.

Bilgisayarı hiçbir şekilde o vakit açamadım. Sürekli Lenovo yazısından sonra farklı farklı sebeplerden ötürü mavi ekran hatası veriyordu. Sürekli onarıma giriyordu ama bir çözüm olmamıştı. Kendim sistem geri yüklemeyi denedim, olmadı. Onarım denedim. Yaklaşık yarım saat bekledim ama o da çözüm olmadı. Bilgisayarı kapatıp uyudum. Bugün kalktığımda ise bilgisayar açıldı.
Sistem özellikleri şu şekilde:

AMD Radeon R5 M.230.
Intel i5 4210U.
DDR3 8 GB RAM.
5400 RPM HDD.
Windows 8.1.

Tekrar resim dosyalarından birini açtım ve yine mavi ekran hatası verdi. Bilgisayar tekrardan açılmıyor, sürekli mavi ekran hatası verip resleniyor.
RAM'leri test edin.
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.
 
RAM'leri test edin.
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.
RAM'lerden kaynaklı olduğunu düşünmüyorum. Az önce güvenli modda başlatıp DDU ile ekran kartı driver'ını kaldırdım. Şu an bilgisayar açıldı, driver sorunu olabilir mi?
 
RAM'lerden kaynaklı olduğunu düşünmüyorum. Az önce güvenli modda başlatıp DDU ile ekran kartını kaldırdım. Şu an bilgisayar açıldı, driver sorunu olabilir mi?
Olabilir. Güncel sürücüyü yükleyip deneyin. Eğer tek ekran kartınız varsa sistem belleği ortak kullanıldığından RAM'lerden şüphelenebilirdim. Geri dönüş yaparsınız.
 
RAM'leri test edin.
Ne yazık ki alakası yok.

RAM'lerden kaynaklı olduğunu düşünmüyorum. Az önce güvenli modda başlatıp DDU ile ekran kartı driver'ını kaldırdım. Şu an bilgisayar açıldı, driver sorunu olabilir mi?
Evet sorun tam olarak bu. Dump dosyasına bakarsanız görebilirsiniz. atikmdag.sys ekran kartı sürücüsüyle alakalı sorunlara işarettir. Kendi sorununuzu kendiniz çözmüşsünüz. İyi kullanımlar. :)

[CODE title="Dökümler"]*******************************************************************************
* *
* Bugcheck Analysis *
* *
*******************************************************************************

DRIVER_CORRUPTED_EXPOOL (c5)
An attempt was made to access a pageable (or completely invalid) address at an
interrupt request level (IRQL) that is too high. This is
caused by drivers that have corrupted the system pool. Run the driver
verifier against any new (or suspect) drivers, and if that doesn't turn up
the culprit, then use gflags to enable special pool.
Arguments:
Arg1: 0000000000000008, memory referenced
Arg2: 0000000000000002, IRQL
Arg3: 0000000000000000, value 0 = read operation, 1 = write operation
Arg4: fffff8019b5031ef, address which referenced memory

Debugging Details:
------------------

GetUlongPtrFromAddress: unable to read from fffff8019b5c4308

KEY_VALUES_STRING: 1

Key : Analysis.CPU.mSec
Value: 3124

Key : Analysis.DebugAnalysisManager
Value: Create

Key : Analysis.Elapsed.mSec
Value: 22880

Key : Analysis.Init.CPU.mSec
Value: 1859

Key : Analysis.Init.Elapsed.mSec
Value: 20567

Key : Analysis.Memory.CommitPeak.Mb
Value: 65

Key : WER.OS.Branch
Value: winblue_ltsb

Key : WER.OS.Timestamp
Value: 2021-01-09T06:00:00Z

Key : WER.OS.Version
Value: 8.1.9600.19939


BUGCHECK_CODE: c5

BUGCHECK_P1: 8

BUGCHECK_P2: 2

BUGCHECK_P3: 0

BUGCHECK_P4: fffff8019b5031ef

CUSTOMER_CRASH_COUNT: 1

PROCESS_NAME: System

TRAP_FRAME: ffffd000243d3d10 -- (.trap 0xffffd000243d3d10)
NOTE: The trap frame does not contain all registers.
Some register values may be zeroed or incorrect.
rax=0000000000000000 rbx=0000000000000000 rcx=0000007fffffffff
rdx=0000000000000000 rsi=0000000000000000 rdi=0000000000000000
rip=fffff8019b5031ef rsp=ffffd000243d3ea0 rbp=0000000000000200
r8=ffffe0017e6f70b0 r9=7ffffffffffffffc r10=0000000000000001
r11=fffff800d92b031b r12=0000000000000000 r13=0000000000000000
r14=0000000000000000 r15=0000000000000000
iopl=0 nv up ei ng nz na po cy
nt!ExAllocatePoolWithTag+0x5ff:
fffff801`9b5031ef 4c8b4808 mov r9,qword ptr [rax+8] ds:00000000`00000008=????????????????
Resetting default scope

STACK_TEXT:
ffffd000`243d3bc8 fffff801`9b3c5769 : 00000000`0000000a 00000000`00000008 00000000`00000002 00000000`00000000 : nt!KeBugCheckEx
ffffd000`243d3bd0 fffff801`9b3c2ca8 : ffffe001`7d7fac20 ffffe001`7da3e000 00000000`00000500 fffff800`d90c8f64 : nt!KiBugCheckDispatch+0x69
ffffd000`243d3d10 fffff801`9b5031ef : ffffe001`7b863800 fffff800`00000000 00000000`00000000 00000003`00000030 : nt!KiPageFault+0x428
ffffd000`243d3ea0 fffff800`d9071a3f : 00000000`00000000 ffffe001`7e67d3c4 00000000`00000003 fffff800`00000000 : nt!ExAllocatePoolWithTag+0x5ff
ffffd000`243d3f70 00000000`00000000 : ffffe001`7e67d3c4 00000000`00000003 fffff800`00000000 00000000`424c5000 : atikmdag+0x4ea3f


SYMBOL_NAME: atikmdag+4ea3f

MODULE_NAME: atikmdag

IMAGE_NAME: atikmdag.sys

STACK_COMMAND: .thread ; .cxr ; kb

BUCKET_ID_FUNC_OFFSET: 4ea3f

FAILURE_BUCKET_ID: 0xC5_2_atikmdag!unknown_function

OS_VERSION: 8.1.9600.19939

BUILDLAB_STR: winblue_ltsb

OSPLATFORM_TYPE: x64

OSNAME: Windows 8.1

FAILURE_ID_HASH: {9d465a39-62cc-8cd8-a4ec-b49c39d4fd96}

Followup: MachineOwner
---------[/CODE]
 
Ne yazık ki alakası yok.


Evet sorun tam olarak bu. Dump dosyasına bakarsanız görebilirsiniz. atikmdag.sys ekran kartı sürücüsüyle alakalı sorunlara işarettir. Kendi sorununuzu kendiniz çözmüşsünüz. İyi kullanımlar. :)

[CODE title="Dökümler"]*******************************************************************************
* *
* Bugcheck Analysis *
* *
*******************************************************************************

DRIVER_CORRUPTED_EXPOOL (c5)
An attempt was made to access a pageable (or completely invalid) address at an
interrupt request level (IRQL) that is too high. This is
caused by drivers that have corrupted the system pool. Run the driver
verifier against any new (or suspect) drivers, and if that doesn't turn up
the culprit, then use gflags to enable special pool.
Arguments:
Arg1: 0000000000000008, memory referenced
Arg2: 0000000000000002, IRQL
Arg3: 0000000000000000, value 0 = read operation, 1 = write operation
Arg4: fffff8019b5031ef, address which referenced memory

Debugging Details:
------------------

GetUlongPtrFromAddress: unable to read from fffff8019b5c4308

KEY_VALUES_STRING: 1

Key : Analysis.CPU.mSec
Value: 3124

Key : Analysis.DebugAnalysisManager
Value: Create

Key : Analysis.Elapsed.mSec
Value: 22880

Key : Analysis.Init.CPU.mSec
Value: 1859

Key : Analysis.Init.Elapsed.mSec
Value: 20567

Key : Analysis.Memory.CommitPeak.Mb
Value: 65

Key : WER.OS.Branch
Value: winblue_ltsb

Key : WER.OS.Timestamp
Value: 2021-01-09T06:00:00Z

Key : WER.OS.Version
Value: 8.1.9600.19939


BUGCHECK_CODE: c5

BUGCHECK_P1: 8

BUGCHECK_P2: 2

BUGCHECK_P3: 0

BUGCHECK_P4: fffff8019b5031ef

CUSTOMER_CRASH_COUNT: 1

PROCESS_NAME: System

TRAP_FRAME: ffffd000243d3d10 -- (.trap 0xffffd000243d3d10)
NOTE: The trap frame does not contain all registers.
Some register values may be zeroed or incorrect.
rax=0000000000000000 rbx=0000000000000000 rcx=0000007fffffffff
rdx=0000000000000000 rsi=0000000000000000 rdi=0000000000000000
rip=fffff8019b5031ef rsp=ffffd000243d3ea0 rbp=0000000000000200
r8=ffffe0017e6f70b0 r9=7ffffffffffffffc r10=0000000000000001
r11=fffff800d92b031b r12=0000000000000000 r13=0000000000000000
r14=0000000000000000 r15=0000000000000000
iopl=0 nv up ei ng nz na po cy
nt!ExAllocatePoolWithTag+0x5ff:
fffff801`9b5031ef 4c8b4808 mov r9,qword ptr [rax+8] ds:00000000`00000008=????????????????
Resetting default scope

STACK_TEXT:
ffffd000`243d3bc8 fffff801`9b3c5769 : 00000000`0000000a 00000000`00000008 00000000`00000002 00000000`00000000 : nt!KeBugCheckEx
ffffd000`243d3bd0 fffff801`9b3c2ca8 : ffffe001`7d7fac20 ffffe001`7da3e000 00000000`00000500 fffff800`d90c8f64 : nt!KiBugCheckDispatch+0x69
ffffd000`243d3d10 fffff801`9b5031ef : ffffe001`7b863800 fffff800`00000000 00000000`00000000 00000003`00000030 : nt!KiPageFault+0x428
ffffd000`243d3ea0 fffff800`d9071a3f : 00000000`00000000 ffffe001`7e67d3c4 00000000`00000003 fffff800`00000000 : nt!ExAllocatePoolWithTag+0x5ff
ffffd000`243d3f70 00000000`00000000 : ffffe001`7e67d3c4 00000000`00000003 fffff800`00000000 00000000`424c5000 : atikmdag+0x4ea3f


SYMBOL_NAME: atikmdag+4ea3f

MODULE_NAME: atikmdag

IMAGE_NAME: atikmdag.sys

STACK_COMMAND: .thread ; .cxr ; kb

BUCKET_ID_FUNC_OFFSET: 4ea3f

FAILURE_BUCKET_ID: 0xC5_2_atikmdag!unknown_function

OS_VERSION: 8.1.9600.19939

BUILDLAB_STR: winblue_ltsb

OSPLATFORM_TYPE: x64

OSNAME: Windows 8.1

FAILURE_ID_HASH: {9d465a39-62cc-8cd8-a4ec-b49c39d4fd96}

Followup: MachineOwner
---------[/CODE]
Ekran kartının onaylı en güncel sürücüsü 2017'de çıkmış, onu indirip kurdum. Yeniden başlattım. Tekrar aynı sorunu yaşıyorum. Acaba temiz kurulum yapıp Windows 10'a geçip en güncel sürücüyü indirirsem sorun çözülür mü? Yoksa donanımsal bir arıza mı?
 
Ekran kartının onaylı en güncel sürücüsü 2017'de çıkmış, onu indirip kurdum. Yeniden başlattım. Tekrar aynı sorunu yaşıyorum. Acaba temiz kurulum yapıp Windows 10'a geçip en güncel sürücüyü indirirsem sorun çözülür mü? Yoksa donanımsal bir arıza mı?

Donanımsal olup olmadığını tek minidump dosyasından çıkaramam ne yazık ki. Birden fazla mavi ekran hata kodu söylemişsiniz fakat sadece 1 tane dump var ortada. Diğer dumpları da atar mısınız?
 
Donanımsal olup olmadığını tek minidump dosyasından çıkaramam ne yazık ki. Birden fazla mavi ekran hata kodu söylemişsiniz fakat sadece 1 tane dump var ortada. Diğer dumpları da atar mısınız?
Normalde 1 tane vardı, şimdi toplam 3 tane olmuş.
Normalde 1 tane vardı, şimdi toplam 3 tane olmuş.
Ek olarak Screenshot bununla karşılaştım.
 
Normalde 1 tane vardı, şimdi toplam 3 tane olmuş.

Sorun donanımsal olabilir. Acaba OCCT ile VRAM ve 3D testi uygular mısınız? 3D testi 5 dakika olsun ve arkaplanda her şey kapalı olsun. VRAM testi de 8 iterasyon olana kadar yapın. Minidump dosyasına göre hatalı aygıt döngüye girmiş. Ve bu döngü de genellikle donanımsal sorunlarda ortaya çıktığını belirtmiş. Hatta o dump dosyası aşağıda yer alıyor.

[CODE title="Dökümler"]*******************************************************************************
* *
* Bugcheck Analysis *
* *
*******************************************************************************

THREAD_STUCK_IN_DEVICE_DRIVER_M (100000ea)
The device driver is spinning in an infinite loop, most likely waiting for
hardware to become idle. This usually indicates problem with the hardware
itself or with the device driver programming the hardware incorrectly.
If the kernel debugger is connected and running when watchdog detects a
timeout condition then DbgBreakPoint() will be called instead of KeBugCheckEx()
and detailed message including bugcheck arguments will be printed to the
debugger. This way we can identify an offending thread, set breakpoints in it,
and hit go to return to the spinning code to debug it further. Because
KeBugCheckEx() is not called the .bugcheck directive will not return bugcheck
information in this case. The arguments are already printed out to the kernel
debugger. You can also retrieve them from a global variable via
"dd watchdog!g_WdBugCheckData l5" (use dq on NT64).
On MP machines it is possible to hit a timeout when the spinning thread is
interrupted by hardware interrupt and ISR or DPC routine is running at the time
of the bugcheck (this is because the timeout's work item can be delivered and
handled on the second CPU and the same time). If this is the case you will have
to look deeper at the offending thread's stack (e.g. using dds) to determine
spinning code which caused the timeout to occur.
Arguments:
Arg1: ffffe000c9da3080, Pointer to a stuck thread object. Do .thread then kb on it to find
the hung location.
Arg2: 0000000000000000, Pointer to a DEFERRED_WATCHDOG object.
Arg3: 0000000000000000, Pointer to offending driver name.
Arg4: 0000000000000000, Number of times "intercepted" bugcheck 0xEA was hit (see notes).

Debugging Details:
------------------

GetUlongPtrFromAddress: unable to read from fffff800181cb308

KEY_VALUES_STRING: 1

Key : Analysis.CPU.mSec
Value: 3203

Key : Analysis.DebugAnalysisManager
Value: Create

Key : Analysis.Elapsed.mSec
Value: 14979

Key : Analysis.Init.CPU.mSec
Value: 2187

Key : Analysis.Init.Elapsed.mSec
Value: 100279

Key : Analysis.Memory.CommitPeak.Mb
Value: 66

Key : WER.OS.Branch
Value: winblue_ltsb

Key : WER.OS.Timestamp
Value: 2021-01-09T06:00:00Z

Key : WER.OS.Version
Value: 8.1.9600.19939


BUGCHECK_CODE: ea

BUGCHECK_P1: ffffe000c9da3080

BUGCHECK_P2: 0

BUGCHECK_P3: 0

BUGCHECK_P4: 0

FAULTING_THREAD: ffffe000c9da3080

CUSTOMER_CRASH_COUNT: 1

PROCESS_NAME: System

STACK_TEXT:
ffffd000`d3886378 fffff801`b5b02a49 : 00000000`000000ea ffffe000`c9da3080 00000000`00000000 00000000`00000000 : nt!KeBugCheckEx
ffffd000`d3886380 fffff801`b5afc0fe : ffffd000`d3886478 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 : dxgkrnl!TdrTimedOperationBugcheckOnTimeout+0x4d
ffffd000`d38863f0 fffff801`b6a6e970 : 00000000`00000000 ffffe000`cb6ec000 00000000`00000000 00000000`00000064 : dxgkrnl!TdrTimedOperationDelay+0x7f42
ffffd000`d3886450 00000000`00000000 : ffffe000`cb6ec000 00000000`00000000 00000000`00000064 00000000`00002710 : atikmdag+0x56970


STACK_COMMAND: .thread 0xffffe000c9da3080 ; kb

SYMBOL_NAME: dxgkrnl!TdrTimedOperationBugcheckOnTimeout+4d

MODULE_NAME: dxgkrnl

IMAGE_NAME: dxgkrnl.sys

IMAGE_VERSION: 6.3.9600.19622

FAILURE_BUCKET_ID: 0xEA_IMAGE_dxgkrnl.sys

OS_VERSION: 8.1.9600.19939

BUILDLAB_STR: winblue_ltsb

OSPLATFORM_TYPE: x64

OSNAME: Windows 8.1

FAILURE_ID_HASH: {ea458ad2-d5ab-aa6c-7a11-54653c70dfb8}

Followup: MachineOwner
---------[/CODE]

Ek olarak Screenshot bununla karşılaştım.

DDU ile ekran kartı sürücünüzü kaldırıp tekrar kurduğunuz için olmuş bu. Merak etmeyin korkulacak bir durum söz konusu değil.
 
Sorun donanımsal olabilir. Acaba OCCT ile VRAM ve 3D testi uygular mısınız? 3D testi 5 dakika olsun ve arkaplanda her şey kapalı olsun. VRAM testi de 8 iterasyon olana kadar yapın. Minidump dosyasına göre hatalı aygıt döngüye girmiş. Ve bu döngü de genellikle donanımsal sorunlarda ortaya çıktığını belirtmiş. Hatta o dump dosyası aşağıda yer alıyor.

[CODE title="Dökümler"]*******************************************************************************
* *
* Bugcheck Analysis *
* *
*******************************************************************************

THREAD_STUCK_IN_DEVICE_DRIVER_M (100000ea)
The device driver is spinning in an infinite loop, most likely waiting for
hardware to become idle. This usually indicates problem with the hardware
itself or with the device driver programming the hardware incorrectly.
If the kernel debugger is connected and running when watchdog detects a
timeout condition then DbgBreakPoint() will be called instead of KeBugCheckEx()
and detailed message including bugcheck arguments will be printed to the
debugger. This way we can identify an offending thread, set breakpoints in it,
and hit go to return to the spinning code to debug it further. Because
KeBugCheckEx() is not called the .bugcheck directive will not return bugcheck
information in this case. The arguments are already printed out to the kernel
debugger. You can also retrieve them from a global variable via
"dd watchdog!g_WdBugCheckData l5" (use dq on NT64).
On MP machines it is possible to hit a timeout when the spinning thread is
interrupted by hardware interrupt and ISR or DPC routine is running at the time
of the bugcheck (this is because the timeout's work item can be delivered and
handled on the second CPU and the same time). If this is the case you will have
to look deeper at the offending thread's stack (e.g. using dds) to determine
spinning code which caused the timeout to occur.
Arguments:
Arg1: ffffe000c9da3080, Pointer to a stuck thread object. Do .thread then kb on it to find
the hung location.
Arg2: 0000000000000000, Pointer to a DEFERRED_WATCHDOG object.
Arg3: 0000000000000000, Pointer to offending driver name.
Arg4: 0000000000000000, Number of times "intercepted" bugcheck 0xEA was hit (see notes).

Debugging Details:
------------------

GetUlongPtrFromAddress: unable to read from fffff800181cb308

KEY_VALUES_STRING: 1

Key : Analysis.CPU.mSec
Value: 3203

Key : Analysis.DebugAnalysisManager
Value: Create

Key : Analysis.Elapsed.mSec
Value: 14979

Key : Analysis.Init.CPU.mSec
Value: 2187

Key : Analysis.Init.Elapsed.mSec
Value: 100279

Key : Analysis.Memory.CommitPeak.Mb
Value: 66

Key : WER.OS.Branch
Value: winblue_ltsb

Key : WER.OS.Timestamp
Value: 2021-01-09T06:00:00Z

Key : WER.OS.Version
Value: 8.1.9600.19939


BUGCHECK_CODE: ea

BUGCHECK_P1: ffffe000c9da3080

BUGCHECK_P2: 0

BUGCHECK_P3: 0

BUGCHECK_P4: 0

FAULTING_THREAD: ffffe000c9da3080

CUSTOMER_CRASH_COUNT: 1

PROCESS_NAME: System

STACK_TEXT:
ffffd000`d3886378 fffff801`b5b02a49 : 00000000`000000ea ffffe000`c9da3080 00000000`00000000 00000000`00000000 : nt!KeBugCheckEx
ffffd000`d3886380 fffff801`b5afc0fe : ffffd000`d3886478 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 : dxgkrnl!TdrTimedOperationBugcheckOnTimeout+0x4d
ffffd000`d38863f0 fffff801`b6a6e970 : 00000000`00000000 ffffe000`cb6ec000 00000000`00000000 00000000`00000064 : dxgkrnl!TdrTimedOperationDelay+0x7f42
ffffd000`d3886450 00000000`00000000 : ffffe000`cb6ec000 00000000`00000000 00000000`00000064 00000000`00002710 : atikmdag+0x56970


STACK_COMMAND: .thread 0xffffe000c9da3080 ; kb

SYMBOL_NAME: dxgkrnl!TdrTimedOperationBugcheckOnTimeout+4d

MODULE_NAME: dxgkrnl

IMAGE_NAME: dxgkrnl.sys

IMAGE_VERSION: 6.3.9600.19622

FAILURE_BUCKET_ID: 0xEA_IMAGE_dxgkrnl.sys

OS_VERSION: 8.1.9600.19939

BUILDLAB_STR: winblue_ltsb

OSPLATFORM_TYPE: x64

OSNAME: Windows 8.1

FAILURE_ID_HASH: {ea458ad2-d5ab-aa6c-7a11-54653c70dfb8}

Followup: MachineOwner
---------[/CODE]



DDU ile ekran kartı sürücünüzü kaldırıp tekrar kurduğunuz için olmuş bu. Merak etmeyin korkulacak bir durum söz konusu değil.
Ekran kartı driver'ı kurduğum vakit bilgisayarı açamıyorum güvenli mod hariç. Şu an Intel ekran kartını kullanarak bilgisayarı kullanıyorum. Ne yapmalıyım?
 

Yeni konular

Geri
Yukarı