Twitch kanalını yükseklere taşıma

alpknkc

Hectopat
Katılım
26 Ekim 2016
Mesajlar
531
Çözümler
1
Beğeniler
223
Dostlar özet geçerek anlatmaya çalışacağım. 27 yaşında evli 1 çocuk babasıyım. Yıllardır oyun oynama alışkanlığım olduğundan evlendikten sonra da bu devam etti ve oyun oynuyorken yayında açmaya başladım. Yaklaşık 3 aydır arkadaşlarımla birlikte yayın yapıyorum. Hepimiz hemen hemen evliyiz. Twitch üzerinde anlayamadığım bir konu var. 3 aylık süreçte sadece 111 takipçim oldu ve sadece 1 abonem var. Ortalama izlenme sayım da 3 civarında. İlk başlarda tamam yeniyim zamanla olur bir şeyler, para kazanma gibi bir derdim yok maksat muhabbet olsun diyordum ama kanal gerçekten hiç ilerlemiyor. CS:GO, CoD Warzone ve son zamanda ağırlıklı olarak Valorant oynuyorum. Arada farklı oyunlarda denedim fakat değişen çok bir şey olmuyor. Sürekli takip eden 3 4 kişi var. Arkadaşlarımdan da takip edip gelen bakan oluyor ama en büyük sorunum yayınım kimseye ulaşmıyor. Kaliteye önem veriyorum. Tasarımlar olsun, bildirimler, bildirim müzikleri, hakkımda kısma vs. hepsini tek tek yapabildiğim kadarıyla özen göstererek yaptım. Takip eden herkesle ilgilenirim, hoş geldin demediğim ya da chatte kaçırdığım tek bir mesaj olmamıştır. Kanalı bulup gelen arkadaşlar zaten bir şekilde muhabbete dahil oluyor ve mutlaka hepsiyle oyunda oynuyorum, Discord'a davet edip muhabbet ediyorum. Ama şu tablo sanırım her şeyi özetliyor. 3 ay sonunda 5 saatlik yayında sadece 24 tekil izleyici çok saçma değil mi? 24'ün çoğu zaten benim yakın çevremdeki insanlardan girip bakanlar. Bütün bilgileri, etiketleri düzenliyorum. Her yayında farklı ilgi çekici başlıklarda seçmeye çalışıyorum ama yine de tablo bu. Neyi yanlış yapıyorum ve insanlar gelip yayına bakmıyor? 5 saatlik yayında 150-200 tekil izleyici olsa ve tablo böyle olsa sorun bende derim. Ama 24'ün bir açıklamasını yapamıyorum.
 

Dosya Ekleri

  • Screenshot_2020-06-15-23-48-04-756_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2020-06-15-23-48-04-756_com.android.chrome.jpg
    156,7 KB · Görüntüleme: 66
Son düzenleyen: Moderatör:

Lquad

Hectopat
Katılım
22 Ağustos 2016
Mesajlar
111
Çözümler
1
Beğeniler
43
Yer
İstanbul - Tuzla
Aynı sorundan müzdarip sayılırım. 1 ayda 50 saat yayın açıyorum 1 kişi bile gelmiyor, izlemiyor. Arada bir tanıdıklar selam verip gidiyor.
 

Affansen

Hectopat
Katılım
17 Nisan 2020
Mesajlar
3.187
Çözümler
3
Beğeniler
3.053
Yer
Osmangazi, Bursa
Tekrar diyeceğim kizacaksiniz büyük ihtimal. O işler o kadar kolay olsaydı(3-5 ay kadar), birazcık daha emek lazım. Örnek vereyim, "BULBULOGRETMEN" kanal 2016 yılında açıldı 600 küsür video var ve 100k abone var. Bı anda olmasınï beklemeyin.😀
 
Katılım
19 Nisan 2019
Mesajlar
3.604
Çözümler
46
Beğeniler
4.910
Yer
Tarkov
Profesyonel yayıncılık bu saatten sonra biraz zor, çok fazla rekabet var. Ya oyunu çok iyi oynayıp kendiniz öne atmanız gerek ya da şebeklik yapıp ilgi çekmelisiniz. Onun dışında erken yükseltme taktiği yok. Zamanla gelişen bir şey. Gerçekten hobi amaçlı yapıyorsanız yapmaya devam edin, belki bir gün daha çok kişiye ulaşabilirsiniz. TorwaK bu konuda örnek gösterdiğim bir yayıncı. Yıllarca 5-10 izlenirken Tarkov'un popüler olmasıyla 400-500'lere ulaştı.
 

Selvader

Decapat
Katılım
5 Haziran 2018
Mesajlar
285
Çözümler
2
Beğeniler
227
Çok fazla seçenek olduğu için diğer insanlardan daha kaliteli iş çıkarman lazım.
-İnsanlar beni neden izlemeli?
-Neyi yanlış yapıyorum?
Gibi soruları kendine sormalısın. Sonra da işi olacağına bırakmalısın, fazla zorlama. Olursa olur, olmazsa olmaz. Sabır önemli.
 

ahmet07enes

Picopat
Katılım
27 Ekim 2019
Mesajlar
231
Beğeniler
60
Dostlar özet geçerek anlatmaya çalışacağım. 27 yaşında evli 1 çocuk babasıyım. Yıllardır oyun oynama alışkanlığım olduğundan evlendikten sonra da bu devam etti ve oyun oynuyorken yayında açmaya başladım. Yaklaşık 3 aydır arkadaşlarımla birlikte yayın yapıyorum. Hepimiz hemen hemen evliyiz. Twitch üzerinde anlayamadığım bir konu var. 3 aylık süreçte sadece 111 takipçim oldu ve sadece 1 abonem var. Ortalama izlenme sayım da 3 civarında. İlk başlarda tamam yeniyim zamanla olur bir şeyler, para kazanma gibi bir derdim yok maksat muhabbet olsun diyordum ama kanal gerçekten hiç ilerlemiyor. CS:GO, CoD Warzone ve son zamanda ağırlıklı olarak Valorant oynuyorum. Arada farklı oyunlarda denedim fakat değişen çok bir şey olmuyor. Sürekli takip eden 3 4 kişi var. Arkadaşlarımdan da takip edip gelen bakan oluyor ama en büyük sorunum yayınım kimseye ulaşmıyor. Kaliteye önem veriyorum. Tasarımlar olsun, bildirimler, bildirim müzikleri, hakkımda kısma vs. hepsini tek tek yapabildiğim kadarıyla özen göstererek yaptım. Takip eden herkesle ilgilenirim, hoş geldin demediğim ya da chatte kaçırdığım tek bir mesaj olmamıştır. Kanalı bulup gelen arkadaşlar zaten bir şekilde muhabbete dahil oluyor ve mutlaka hepsiyle oyunda oynuyorum, Discord'a davet edip muhabbet ediyorum. Ama şu tablo sanırım her şeyi özetliyor. 3 ay sonunda 5 saatlik yayında sadece 24 tekil izleyici çok saçma değil mi? 24'ün çoğu zaten benim yakın çevremdeki insanlardan girip bakanlar. Bütün bilgileri, etiketleri düzenliyorum. Her yayında farklı ilgi çekici başlıklarda seçmeye çalışıyorum ama yine de tablo bu. Neyi yanlış yapıyorum ve insanlar gelip yayına bakmıyor? 5 saatlik yayında 150-200 tekil izleyici olsa ve tablo böyle olsa sorun bende derim. Ama 24'ün bir açıklamasını yapamıyorum.

Bence Twitch YouTube fark ettim YouTube düşerse videoların yükseliyorsun oradanda Instagram.
 

Sydney

Picopat
Katılım
21 Nisan 2020
Mesajlar
79
Beğeniler
48
Yukarılar da çok fazla izlenen kişilere bir göz atmanızı tavsiye ediyorum bunlar neden izleniyor gibisinden bunların neyi var benim neyim yok gibi mesela kendine müzisyenden örnek verelim ne yapar? Salak saçma hareketler oyunları güzel oynar mı? Hayır ya da espri anlayışı iyi midir? Hayır tabii ki ya da Rammus'a bakalım ünlü olmasının sebebi neydi? Aksanının dalga konusu olması... Kısaca izlenmek istiyorsanız yukarılara oynamak istiyorsanız ne yapmanız gereken açık açık ortada fakat ben adamım gururluyum saygılıyım vs diyorsanız sizi her zaman daha az kişi izleyecektir bu durum tamamen kitle ile alakalı bir durum kilitle kalitesiz olunca siz ne kadar kaliteli olursanız olun aşırı bir artış göremezsiniz mesela Teasycat'ten örnek verelim ne yapar? Bir apartmanın bodrum katında yaşar 10larca hayvana bakar uzun süre önce YouTube'da yukarılara oynuyor izleniyordu ve çok kaliteliydi çok severdim espri anlayışı, saygılı olması, videoları YouTube'u saçma algoritması yüzünden bıraktı ve Twitch'e geçti şu an kaç izleniyor bilmiyorum fakat muhtemelen 100 bilemediniz 200'dür kendiside açık açık söylüyor Twitch'i keyfimden degil zorunlu hale geldigi için yapıyorum diye... Kaliteli ve izlenen kişiler genelde kök salmış kişiler oluyor... kısa ve öz cevap isterseniz kitlenin gözüne girmeniz gerek
 

seaof

Picopat
Katılım
7 Nisan 2020
Mesajlar
48
Beğeniler
33
Dostlar özet geçerek anlatmaya çalışacağım. 27 yaşında evli 1 çocuk babasıyım. Yıllardır oyun oynama alışkanlığım olduğundan evlendikten sonra da bu devam etti ve oyun oynuyorken yayında açmaya başladım. Yaklaşık 3 aydır arkadaşlarımla birlikte yayın yapıyorum. Hepimiz hemen hemen evliyiz. Twitch üzerinde anlayamadığım bir konu var. 3 aylık süreçte sadece 111 takipçim oldu ve sadece 1 abonem var. Ortalama izlenme sayım da 3 civarında. İlk başlarda tamam yeniyim zamanla olur bir şeyler, para kazanma gibi bir derdim yok maksat muhabbet olsun diyordum ama kanal gerçekten hiç ilerlemiyor. CS:GO, CoD Warzone ve son zamanda ağırlıklı olarak Valorant oynuyorum. Arada farklı oyunlarda denedim fakat değişen çok bir şey olmuyor. Sürekli takip eden 3 4 kişi var. Arkadaşlarımdan da takip edip gelen bakan oluyor ama en büyük sorunum yayınım kimseye ulaşmıyor. Kaliteye önem veriyorum. Tasarımlar olsun, bildirimler, bildirim müzikleri, hakkımda kısma vs. hepsini tek tek yapabildiğim kadarıyla özen göstererek yaptım. Takip eden herkesle ilgilenirim, hoş geldin demediğim ya da chatte kaçırdığım tek bir mesaj olmamıştır. Kanalı bulup gelen arkadaşlar zaten bir şekilde muhabbete dahil oluyor ve mutlaka hepsiyle oyunda oynuyorum, Discord'a davet edip muhabbet ediyorum. Ama şu tablo sanırım her şeyi özetliyor. 3 ay sonunda 5 saatlik yayında sadece 24 tekil izleyici çok saçma değil mi? 24'ün çoğu zaten benim yakın çevremdeki insanlardan girip bakanlar. Bütün bilgileri, etiketleri düzenliyorum. Her yayında farklı ilgi çekici başlıklarda seçmeye çalışıyorum ama yine de tablo bu. Neyi yanlış yapıyorum ve insanlar gelip yayına bakmıyor? 5 saatlik yayında 150-200 tekil izleyici olsa ve tablo böyle olsa sorun bende derim. Ama 24'ün bir açıklamasını yapamıyorum.

Kanal ismi ver de takip edelim bari.
 
Son düzenleyen: Moderatör:



Yukarı