Unity aşırı CPU kullanımı

rico

Hectopat
Katılım
28 Haziran 2016
Mesajlar
1.708
Çözümler
2
Beğeniler
768
Öncelikle bu sorun Unity 2017'den 2019'a geçmemle birlikte başladı. Eskiden bir sıkıntı yokken şu an %25 CPU tüketiyor ( sadece 3 satır game objesiz kodda bile) ve bilgisayarın fanları aşırı fazla çalışıyor. Application.targetFrameRate = 60; bu kodu void start'a eklediğimde CPU tüketimi %3'e kadar düşüyor. Sıkıntı nedir sizce?
 

Ashokano

Kilopat
Katılım
7 Ağustos 2017
Mesajlar
3.004
Makaleler
8
Çözümler
12
Beğeniler
2.478
Yer
Mortis
Öncelikle bu sorun Unity 2017'den 2019'a geçmemle birlikte başladı. Eskiden bir sıkıntı yokken şu an %25 CPU tüketiyor ( sadece 3 satır game objesiz kodda bile) ve bilgisayarın fanları aşırı fazla çalışıyor. Application.targetFrameRate = 60; bu kodu void start'a eklediğimde CPU tüketimi %3'e kadar düşüyor. Sıkıntı nedir sizce?
Ekranınız 144 HZ mi ?
 

Dark Demon

Decapat
Katılım
22 Aralık 2018
Mesajlar
611
Çözümler
3
Beğeniler
598
Hayır hocam 75hz. Başlat dediğimde CPU çok ısınıyor yancak diye korkuyorum.
Unity'nin kendisi mi kullanıyor yoksa oyununuzu deneyince oyunun kendisi mi kullanıyor? Eğer öyle ise time.deltatime ile deneyin denemediyseniz.
 
KS
rico

rico

Hectopat
Katılım
28 Haziran 2016
Mesajlar
1.708
Çözümler
2
Beğeniler
768
Unity'nin kendisi mi kullanıyor yoksa oyununuzu deneyince oyunun kendisi mi kullanıyor? Eğer öyle ise time.deltatime ile deneyin denemediyseniz.
Hocam sıkıntı şu ortada oyun yok. Bir if komutu var yani, küp falan bile yok ortada. Şu an 2018'e dönmeye çalışıyorum.
 

Dark Demon

Decapat
Katılım
22 Aralık 2018
Mesajlar
611
Çözümler
3
Beğeniler
598
Hocam sıkıntı şu ortada oyun yok. Bir if komutu var yani, küp falan bile yok ortada. Şu an 2018'e dönmeye çalışıyorum.
Anladım. O zaman başka bir sıkıntı var ama ne olduğunu bilemiyorum. Genelde bu sorun bende build'i denerken oluyordu fps 5000 falan olunca. O nedenle time.deltatime önerdim ama siz yine eski sürüme dönün bence de zira sürüm değiştirince olmuş.
 
KS
rico

rico

Hectopat
Katılım
28 Haziran 2016
Mesajlar
1.708
Çözümler
2
Beğeniler
768
Anladım. O zaman başka bir sıkıntı var ama ne olduğunu bilemiyorum. Genelde bu sorun bende build'i denerken oluyordu fps 5000 falan olunca. O nedenle time.deltatime önerdim ama siz yine eski sürüme dönün bence de zira sürüm değiştirince olmuş.
2018'de sıkıntı çıkmadı hocam. R5 3400G kaldırmıyormuş demek ki Unity 2019'u. Acaba sistem APU ya, tüm yük işlemciye binmiş de olabilir mi?
 
Yukarı