Çözüldü Unity CS1525 hatası

Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.

Cag04n

Femtopat
Katılım
27 Kasım 2022
Mesajlar
67
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Aslında çok basit bir hata ama bir türlü çözemedim.

1670149946519.png


1670149933287.png
 
Çözüm
new Vector3(h, 0, ) kısmında virgülden sonra da bir şey girilmesi gerekiyor. 0 girebilirsiniz hatanın gitmesi için. Şöyle çalışır yani new Vector3(h, 0, 0) ama istediğiniz mi olur bilmiyorum oraya ne gelecek yapmak istediğinize siz karar vermelisiniz :D.
new Vector3(h, 0, ) kısmında virgülden sonra da bir şey girilmesi gerekiyor. 0 girebilirsiniz hatanın gitmesi için. Şöyle çalışır yani new Vector3(h, 0, 0) ama istediğiniz mi olur bilmiyorum oraya ne gelecek yapmak istediğinize siz karar vermelisiniz :D.
 
Çözüm
new Vector3(h, 0, ) kısmında virgülden sonra da bir şey girilmesi gerekiyor. 0 girebilirsiniz hatanın gitmesi için. Şöyle çalışır yani new Vector3(h, 0, 0) ama istediğiniz mi olur bilmiyorum oraya ne gelecek yapmak istediğinize siz karar vermelisiniz :D.

Anladım sağ olun çözdüm zaten.
Kapanabilir.
 
Şu iki hatayı çözemiyorum.

1670153602263.png


1670153000019.png


1670153032018.png


En son atığım yazmaya çalıştığım kodlar.

Benim kodlarımdaki else'i silince bu 2 hata kaldı.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
19. Satırda parantezi açman gerekirken kapatmışsın. Kod olarak yapıştır buraya.

Eki Görüntüle 1593005
Kod:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;

public class Player : MonoBehaviour
{

    public Transform aimTarget;
    float speed = 3f;
    
    bool hitting;

    void Update()
    {
        float h = Input.GetAxisRaw("Horizontal");
        float v = Input.GetAxisRaw("Vertical");
        
        if(Input.GetKeyDown(KeyCode.F));
        {
             hitting = true;
        } if(Input.GetKeyUp(KeyCode.F));
        {
              hitting = false;
        }   
          
        if ( hitting)
        {
            aimTarget.Translate (new Vector3(h ,0 , 0 ) * speed * Time.deltaTime);
        { 
            
        
        if ( h != 0 || v != 0)
        {
           transform.Translate(new Vector3(h , 0 , v ) *speed* Time.deltaTime );
        }
    }
}
 

Yeni konular

Geri
Yukarı