Çözüldü Unity fonksiyon sınıflandırmasında hata

Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.

Mçınar

Hectopat
Katılım
5 Ağustos 2019
Mesajlar
461
Deneme ve HesapMakinesi adında iki tane scriptim var bunlar arasında bağlantı kurarak sınırflandırma yapmak istedim Video üzerinden çalışıyorum bende böyle bir yeni bir fonsksiyon hatası aldım neden ? Sınıflandırma doğru bir şekilde çalışıyor ama uyarı alıyorum ??

100.PNG


#Deneme Scriptim;
C#:
public class Deneme : MonoBehaviour
{
    HesapMakinesi casioHesapMakinesi = new HesapMakinesi();


    void Start()
    {
        int geciciDegisken = 0;
        geciciDegisken= casioHesapMakinesi.Cikarma(5, 2);
        Debug.Log(geciciDegisken);
        geciciDegisken = casioHesapMakinesi.Toplam(7, 6);
        Debug.Log(geciciDegisken);
    }

    void Update()
    {
    }
}

#HesapMakinesi Scriptim;
C#:
public class HesapMakinesi : MonoBehaviour
{
    public int Toplam(int a, int b)
    {
        int c;
        c = a + b;
        return c;
    }
    public int Cikarma(int a, int b)
    {
        int c;
        c = a - b;
        return c;
    }
}
 
Çözüm
HesapMakinesi classındaki : MonoBehaviour kısmını sil. Çift noktayı da silmeyi unutma.
Class çıplak halde kalsın herhangi biryerden inheritence(kalıtım) almasın.
HesapMakinesi classındaki : MonoBehaviour kısmını sil. Çift noktayı da silmeyi unutma.
Class çıplak halde kalsın herhangi biryerden inheritence(kalıtım) almasın.
 
Çözüm
Hesapmakinesi classındaki: Monobehaviour kısmını sil. Çift noktayı da silmeyi unutma.
Class çıplak halde kalsın herhangi bir yerden inheritence(kalıtım) almasın.

: Monobehaviour

Kısmını silince düzeldi de hocam burada yaptığımız değişiklik tam olarak nedir açıklar mısınız? Neden böyle uyarı veriyor nedenini bilmek isterim.
 
: Monobehaviour

Kısmını silince düzeldi de hocam burada yaptığımız değişiklik tam olarak nedir açıklar mısınız? Neden böyle uyarı veriyor nedenini bilmek isterim.
Monobehaviour olduğu zaman aslında o bir component anlamına geliyor, yani sahnede bir objenin üzerinde bulunmak zorunda ve objeyi editorden sürükle bırak yaparak atamasını yapmak zorundasın. new HesapMakinesi() diyerek kabul etmiyor unity monobehavior olan classları.
 

Geri
Yukarı