Unity look at komutu

Saldon

Hectopat
Katılım
22 Aralık 2018
Mesajlar
137
Çözümler
1
Kod:
private void OnTriggerStay(Collider other)
{
if (other.gameObject.tag == "Player")
{
transform.LookAt(other.transform);
}
}

Arkadaşlar öncelikle merhaba nesnemin collidire değen nesneyi takip etmesini istiyorum fakat sadece Z pozisyonunda ve diğer nesenmde y pozisyonunda olacak bunu nasıl yapabilirim?
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Kod:
private void OnTriggerStay(Collider other)
{
if (other.gameObject.tag == "Player")
{
transform.LookAt(other.transform);
}
}

Arkadaşlar öncelikle merhaba nesnemin collidire değen nesneyi takip etmesini istiyorum fakat sadece Z pozisyonunda ve diğer nesenmde y pozisyonunda olacak bunu nasıl yapabilirim?
Soru fazla açıklayıcı olmamış fakat tahminimce kendi nesneni hedef nesneye doğru bakarken sadece sağa sola döndürmek istiyorsun. Yukarı aşağı baksın istemiyorsan:

transform.lookat(vector3(other.transform.rotation.x, other.transform.rotation.y, transform.rotation.z)) şeklinde yapabilirsin.
 

Geri
Yukarı