Unity programlamada "expected" hatası

mehmet_arif18

Femtopat
Katılım
22 Şubat 2021
Mesajlar
12
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Merhaba Unity'de bir oyun geliştiriyorum fakat oyunu başlatmaya çalıştığımda expected hatası alıyorum. Kodlarda bir hata görür iseniz söylerseniz çok sevinirim.

Ekran Görüntüsü (339).png
 
Son düzenleyen: Moderatör:
public class NewBehaviourScript : MonoBehaviour
{
public rigidbody2d rb;

// Start is called before the first frame update
void Start()
{

}

// Update is called once per frame
void Update()

if (Input.GetKeyDown(KeyCode.Space);
{
rb.AddForce(new Vector2(0, 250));
}

if (Input.GetKey(KeyCode.A));
{
rb.AddForce(new Vector2(-2, 0));
}

if (Input.GetKey(KeyCode.D));
{
rb.AddForce(new Vector2(2, 0));
}
 
Rigidbody için yazdığınız kodu FixedUpdate içinde çağırın.

Ataçladığınız rigidbody'yi start ya da awake üzerinden initialize edin.
 
Rigidbody için yazdığınız kodu FixedUpdate içinde çağırın.

Ataçladığınız rigidbody'yi start ya da awake üzerinden initialize edin.
Diğer arkadaşa kodları atmıştım tam anlayamadım onun üzerine yazabilirseniz çok sevinirim
Parantezleri kapatmamışsınız.
Kodu kopyalayıp buraya atın düzenleyeyim.
public class NewBehaviourScript : MonoBehaviour
{
public rigidbody2d rb;

// Start is called before the first frame update
void Start()
{

}

// Update is called once per frame
void Update()

if (Input.GetKeyDown(KeyCode.Space);
{
rb.AddForce(new Vector2(0, 250));
}

if (Input.GetKey(KeyCode.A));
{
rb.AddForce(new Vector2(-2, 0));
}

if (Input.GetKey(KeyCode.D));
{
rb.AddForce(new Vector2(2, 0));
}
 
Son düzenleme:
C#:
public class NewBehaviourScript : MonoBehaviour
{
    public Rigidbody2D rb;

    // Start is called before the first frame update
    void Start()
    {
        rb = GetComponent<Rigidbody2D>();
    }

    void FixedUpdate()
    {
        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.Space)
        {
            rb.AddForce(new Vector2(0, 250));
        }

        if (Input.GetKey(KeyCode.A)) 
        {
            rb.AddForce(new Vector2(-2, 0));
        }

        if (Input.GetKey(KeyCode.D))
        {
            rb.AddForce(new Vector2(2, 0));
        }
    }
 
Son düzenleme:
C#:
public class NewBehaviourScript : MonoBehaviour
{
    public Rigidbody2D rb;

    // Start is called before the first frame update
    void Start()
    {
        rb = GetComponent<Rigidbody2D>();
    }

    void FixedUpdate()
    {
        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.Space);
        {
            rb.AddForce(new Vector2(0, 250));
        }

        if (Input.GetKey(KeyCode.A)) ;
        {
            rb.AddForce(new Vector2(-2, 0));
        }

        if (Input.GetKey(KeyCode.D)) ;
        {
            rb.AddForce(new Vector2(2, 0));
        }
    }
Teşekkürler ancak ) expected hatası vermeye devam ediyor,bilmiyorsanız bu mekanik bir topa ait olacak
 
if koşulundan sonra ';' bırakmışsınız. Sanırım sorun ondan kaynaklanıyor. Son attığım kod parçasını güncelledim. Sorun devam ederse editörden hatalı olan satırın bilgisini paylaşın lütfen.
Sorun devam ediyor mu ?
 
Son düzenleme:
if koşulundan sonra ';' bırakmışsınız. Sanırım sorun ondan kaynaklanıyor. Son attığım kod parçasını güncelledim. Sorun devam ederse editörden hatalı olan satırın bilgisini paylaşın lütfen.
Sorun devam ediyor mu ?
Assets\NewBehaviourScript.cs(13,44): error CS1026: ) expected +++hata bu
if koşulundan sonra ';' bırakmışsınız. Sanırım sorun ondan kaynaklanıyor. Son attığım kod parçasını güncelledim. Sorun devam ederse editörden hatalı olan satırın bilgisini paylaşın lütfen.
Sorun devam ediyor mu ?
Assets\NewBehaviourScript.cs(13,44): error CS1026: ) expected hata bu
 

Geri
Yukarı