Unity'de 1.024 X 1.024 piksel dokuya sahip nesneler yüksek CPU tüketiyor

Katılım
5 Mart 2014
Mesajlar
5.505
Makaleler
12
Çözümler
41
Unity'de Minecraft gibi bir oyun geliştirdim. Her bloğun dokusu 1.024 X 1.024 piksel yani bloklar gerçekçi görünüyor. Her blokta toplam 6 adet "Quad" var.

16 X 16 alan inşa ettim. Toplam 768 blok var. Bu da toplamda 4.608 yüz yani farklı doku demek.

Bir sonraki aşamada oyunu çalıştırdım. CPU tüketimi arttı. 64 X 64 alan inşa edince CPU darboğazı yaşandı yani GPU'yu az kullanmaya başladı.

Birkaç optimizasyon araştırması yaptım fakat sizin de önerilerinizi almak isterim. Optimizasyon için neler öneriyorsunuz?
 

Geri
Yukarı