Unity'de modeller gözükmüyor

TheMurderK

Hectopat
Katılım
6 Temmuz 2019
Mesajlar
228
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Blender'dan birkaç model yaptım ama Unity'e import ettiğimde modellerin bazı yerleri gözükmüyor.

hata1.png
hata2.png
 
Blender'den ben de model attığımda main karakterimin bazı yerleri silik silik çıkıyor. Bu muhtemelen Unity, Blender'dan gelen model objeyi de main karakter olarak algılıyor olabilir. Çünkü modelin kamera ve ışık gibi kendi objeleri olduğunu gördüm. Kamera ve ışığı silmeye çalıştığımda ya Preferb'in tamamını silin ya da Preferb'in çocuk dosylarını (children dosyalarını) silemezsiniz diye uyarı aldım. Düzeltebildiniz mi bu problemi? Yaptıysanız bana da anlatır mısınız?
 
Merhabalar! Sorunun çözümü şu şekilde,

İlk olarak Blender'a geliyoruz. Edit Mode'a geçiyoruz. Sonra klavyemizdeki üst sayı tuşarından "3"e basıyoruz. Bu Edit Mode'da Face'ler ile işlem yapmanızı sağlayacak. Sonra bozuk olan yüzeylere tıklayıp SHIFT+N kombinasyonunu uyguluyoruz. Tekrar Import ediyoruz.

Eğer halen aynı sorun varsa tekrar yüzey modu ile bozuk yerleri seçip SHIFT+N kombinasyonunu uyguluyoruz. Sonra sol alttaki (resim 1) açılan kutucuktaki "Inside" tikini aktif hale getiriyoruz. Sorununuz bu işlemlerden sonra çözülecektir.

(resim 1)
1656233497797.png
 

Yeni konular

Geri
Yukarı