Unity'de nasıl gerçek zamanlı işlem yapılır?

ÖMER FaRuKwj727

Hectopat
Katılım
10 Ekim 2020
Mesajlar
68
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Merhaba. Unity'de bulmaca oyunu yapıyorum ve günlük 3 soru hakkımız var, 3 soru hakkımız bitince 24 saat beklememiz gerek. Nasıl bir yol izlemeliyim.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
PlayerPrefs'te günlük oynanma için değişken tutup onu attırarak saydırabilirsiniz.

C#:
var gunluklimit = 3;

var tarih = DateTime.Now.ToString("MM_dd_yyyy")
var gunlukoynanma_pref = tarih + "_gunluk_oynanma";

var gunlukoynanma = PlayerPrefs.GetInt(gunlukoynanma_pref, 0);

if (gunlukoynanma >= gunluklimit) {
 // hak doldu.
}
else {
 // oyun islemleri

 // gunluk oynanma arttirma
 PlayerPrefs.SetInt(gunlukoynanma, gunlukoynanma += 1)
}

Hile vs engellemek isterseniz tarihi internetten çektirip öyle işlem yaptırabilirsiniz. Yoksa tarihi ileri alıp günlük oynanma limitini aşabilirler. Basit bir oyun için gerek yok tabii.
 
Kardeşim sen nasıl bir kralsın be<3
PlayerPrefs'te günlük oynanma için değişken tutup onu attırarak saydırabilirsiniz.

C#:
var gunluklimit = 3;

var tarih = DateTime.Now.ToString("MM_dd_yyyy")
var gunlukoynanma_pref = tarih + "_gunluk_oynanma";

var gunlukoynanma = PlayerPrefs.GetInt(gunlukoynanma_pref, 0);

if (gunlukoynanma >= gunluklimit) {
 // hak doldu.
}
else {
 // oyun islemleri

 // gunluk oynanma arttirma
 PlayerPrefs.SetInt(gunlukoynanma, gunlukoynanma += 1)
}

Hile vs engellemek isterseniz tarihi internetten çektirip öyle işlem yaptırabilirsiniz. Yoksa tarihi ileri alıp günlük oynanma limitini aşabilirler. Basit bir oyun için gerek yok tabii.
 

Geri
Yukarı