Unlost Eco V2 GTX 1660 Super fiyatları

FarukS

Hectopat
Katılım
5 Ağustos 2018
Mesajlar
1.290
Makaleler
1
Çözümler
3
Arkadaşlar merhabalar, Inventus sitesinde satılan başlıkta belirttiğim sistemin içinde GTX 1660 Super var. Bu ekran kartının ikinci eli 4300 TL' den başlıyor. İkinci elden kalan parçayı %80 fiyatı ile satılsa 700-800 TL arası para kalıyor. Niye bu site bu kadar ucuza satıyor?
 

WARTEX

Hectopat
Katılım
24 Kasım 2016
Mesajlar
176
1660 super ikinci el 4.5k mı ? Karaborsa değil mi bu. Stokta kalmadığı için firmaların fiyatları tavan yapması tamam da, ikinci elde mi...

Hocam bana kalırsa, sabrın varsa, acelem yok param boşuna gitsin istemiyorum dersen bekle. Bu sisteme bu parayı vermek beni üzer. Ne zaman normalleşmeye başlar dersen bişey diyemem. Kendi fikrim.
 
Son düzenleme:
KS
FarukS

FarukS

Hectopat
Katılım
5 Ağustos 2018
Mesajlar
1.290
Makaleler
1
Çözümler
3
1660 super ikinci el 4.5k mı ? Karaborsa değil mi bu. Stokta kalmadığı için firmaların fiyatları tavan yapması tamam da, ikinci elde mi...

Hocam bana kalırsa, sabrın varsa, acelem yok param boşuna gitsin istemiyorum dersen bekle. Bu sisteme bu parayı vermek beni üzer. Ne zaman normalleşmeye başlar dersen bişey diyemem. Kendi fikrim.
Ben zaten laptop aldım yurt dışından. Sadece bu neden ucuz diye merak ettim. Parçaları ikinci elden satılsa dahi kâr yapılıyor.
 

Ramazan Ö

Centipat
Katılım
24 Aralık 2020
Mesajlar
1.169
Yer
Warband'da krallardan lord dızlıyor.
Ben zaten laptop aldım yurt dışından.

Hocam hangi modeli tercih ettiniz? Hem yurtdışı deneyiminizi, hemde laptop deneyiminizi paylaşacak mısınız?
 
KS
FarukS

FarukS

Hectopat
Katılım
5 Ağustos 2018
Mesajlar
1.290
Makaleler
1
Çözümler
3
Hocam hangi modeli tercih ettiniz? Hem yurtdışı deneyiminizi, hemde laptop deneyiminizi paylaşacak mısınız?
Başımdan geçen A' dan Z' ye herşeyi paylaşıcam. Acaba şimdi paylaşıp üstüne sürekli güncelleme mi yapsam? Acer Nitro 5 aldım. GTX1650 Ti i5 10300H ve 144 Hz ekranlı olan model.
 
Yukarı