Unreal Engine 4 çaylak seviyesinde fikirler

(Eğer büyük bir oyun planınız varsa)
Hevesli olmanız iyi birşey fakat hayalinizdeki oyunu tek başınıza yapmanız biraz zor. Hele ki baştan başlıyorsanız. Bunu sakın heves kırma gibi algılamayın. Sadece benim demek istediğim adım adım giderseniz sizin için daha iyi olur. Çünkü genelde bu tür hayallerle bu işlere başlayanların en büyük yanlışı bu işin en başında hayalini yapmaya çalışmak. Bir insan hayallerini kısa sürede ve kolayca gerçekleştiremez. Eğer gerçekleştirdiyse bu zaten onun için hayalindeki şey değildir. Sizde lütfen adım adım gidin. Zaten oyun yapmayı yavaştan öğrendiğiniz zaman ne demek istediğimi gayet net anlayacaksınız. Bu tür şeyler 1 2 kişi ile rahatça yapılabilecek şeyler değil. Burada benim gibi bu iş ile ilgilenen arkadaşlar da var ve aralarında benden daha bilgili illa ki vardır. Onlar da cevap yazabilirler. Yanlışım varsa düzeltirler zaten. Şimdiden bu uzun yolda başarılar.

(Eğer ben yanlış anladıysam)
Ben Unreal kullanmıyorum fakat oyun yapımının işleyişi her şeyde aynıdır. O yüzden ben de cevap yazma gereksinimi duydum. Benim en iyi tavsiyem oyun yapımını ve programlama dilini öğrenirken illaki ilk başta çok zevkli gelecek sonradan bazı yerlerde bayacaktır. Bu bayacak yerlerde sakın vazgeçme denemeye devam et. Bunu dememin en büyük sebebi yeni başlayan kişiler oyun yapımında arkadaki olayları bilmediği için ve dolayısıyla bayıcı taraflarını görmedikleri için bir hevesle başlıyorlar. Sonra da karşısına engel çıkınca hemen pes ediyorlar(Benim gözlemim). Başarılar umarım bu dediğimi dikkate alırsın.
Hocam yazdığınız bilgilendirici mesajdan dolayı çok teşekkür ederim. Dediklerinizi dikkate alacağım. Pes etmek yok ☺️
Ortada Assassin's Creed varken onun çakması olursan kimse oyununa dönüp bakmaz, hikaye yazıp oyun yapıp zengin olunmaz öyle bir dünya yok. İlk yaptığın oyundan fazla bir şey bekleme beklentini karşılamayabilir. Detaylı açık dünya tek kişi ile çok vaktini alır. Bunlar acı gerçekler.
Hocam benim dediğimi çok yanlış anlamışsınız amacım kesinlikle tamamiyle fan-made bir AC oyunu yapmak değil aksine daha özgün, ilgi çekici hikaye temalı bir oyun yapmak. Ac serisini severim ama hayalimdeki oyundaki beklentileri anlatabilmek için olan bir şeyin örneğini vermem gerekiyordu ve aklıma gelen en yakın seçenek Ac oyunlarıydı... Görüşleriniz için teşekkürler hocam 😊
 
Hocam yazdığınız bilgilendirici mesajdan dolayı çok teşekkür ederim. Dediklerinizi dikkate alacağım. Pes etmek yok ☺

Hocam benim dediğimi çok yanlış anlamışsınız amacım kesinlikle tamamiyle fan-made bir AC oyunu yapmak değil aksine daha özgün, ilgi çekici hikaye temalı bir oyun yapmak. AC serisini severim ama hayalimdeki oyundaki beklentileri anlatabilmek için olan bir şeyin örneğini vermem gerekiyordu ve aklıma gelen en yakın seçenek AC oyunlarıydı... Görüşleriniz için teşekkürler hocam 😊

Tırmanma mekanikleri eklemek çok ayrı bir olaydır. Bunun binlerce bug Fix'i, animasyonu var, sen dediğimi yap ilk oyundan fazla bir şey bekleme ve öğrenmeye odaklan.
 
Tırmanma mekanikleri eklemek çok ayrı bir olaydır. Bunun binlerce bug Fix'i, animasyonu var, sen dediğimi yap ilk oyundan fazla bir şey bekleme ve öğrenmeye odaklan.
Peki hocam görüşünüz için teşekkürler dikkate alacağım. Biraz daha deneyimli olmam gerekebilir :)
 
Oyun benim oyunum diyeceksen lütfen hazır asset kullanma. Modelleri oradan buradan toplayıp, internette bulduğu kodları hiçbir değişiklik yapmaksızın aynen kullanıp sonra da oyunu ben yaptım diyenleri hiç anlamıyorum. Umarım öyle olmazsın.
 
Oyun benim oyunum diyeceksen lütfen hazır asset kullanma. Modelleri oradan buradan toplayıp, internette bulduğu kodları hiçbir değişiklik yapmaksızın aynen kullanıp sonra da oyunu ben yaptım diyenleri hiç anlamıyorum. Umarım öyle olmazsın.
Hocam gerek hikayeyle gerekte oynanış olarak özgün olmak istiyorum. Dediğiniz doğru, toplama PC gibi oyun yapıp bunu ben yaptım demek kesinlikle saçma olur 😄
 
Oyun benim oyunum diyeceksen lütfen hazır asset kullanma. Modelleri oradan buradan toplayıp, internette bulduğu kodları hiçbir değişiklik yapmaksızın aynen kullanıp sonra da oyunu ben yaptım diyenleri hiç anlamıyorum. Umarım öyle olmazsın.
Tek başına olduğu için illaki hazır modeller kullanması gerekecek(Tabi oyun geliştirmedeki rolü yazılım tarafındaysa). Bu işin yazılım tarafındaki bir kişiden model yapmasını beklemek saçma olur bence. Kod kısmında kesinlikle haklısınız. Başka yerden alıp değişiklik yapmadan koyarsanız ilerleme kaydedemezsiniz.
 

Yeni konular

Geri
Yukarı