Utangaçlığı nasıl yenebilirim?

StrongCege

Picopat
Katılım
27 Temmuz 2021
Mesajlar
333
Çözümler
3
Arkadaşlar, bundan 2 sene önce ergenliğe girmeden daha utangaçtım fakat hala utangacım. Tanıdığım insanları görünce saklanıyorum. Evet biraz tuhaf ama öyle. Öğretmenlerimle konuşunca kekeliyorum oysaki öyle bir sorunum yok. Kızım. Utanmayacağım diyorum ama yine utanıyorum. Sıkıntı veriyor bana artık. Nasıl üstesinden gelebilirim?
 
Son düzenleyen: Moderatör:

XEfe.Bey

Centipat
Katılım
16 Nisan 2021
Mesajlar
1.390
Çözümler
1
Arkadaşlar, bundan 2 sene önce ergenliğe girmeden daha utangaçtım fakat hala utangacım. Tanıdığım insanları görünce saklanıyorum. Evet biraz tuhaf ama öyle. Öğretmenlerimle konuşunca kekeliyorum oysaki öyle bir sorunum yok. Kızım. Utanmayacağım diyorum ama yine utanıyorum. Sıkıntı veriyor bana artık. Nasıl üstesinden gelebilirim?

Yenme boş ver utangaç olmak iyidir.
Yahu ne dedim ben herkes kızgın atıyor utangaç olmanın neyi kötü.
 
Son düzenleme:

JustedGE

Femtopat
Katılım
2 Haziran 2021
Mesajlar
43
Arkadaşlar, bundan 2 sene önce ergenliğe girmeden daha utangaçtım fakat hala utangacım. Tanıdığım insanları görünce saklanıyorum. Evet biraz tuhaf ama öyle. Öğretmenlerimle konuşunca kekeliyorum oysaki öyle bir sorunum yok. Kızım. Utanmayacağım diyorum ama yine utanıyorum. Sıkıntı veriyor bana artık. Nasıl üstesinden gelebilirim?

Boş ver utanmak yerine yanlışım olursa onlar nasıl düşünür duygusu var sende ve evet bu bende de var yardım edebilir miyim bilmiyorum yaşın kaç bu utangaçlık gelecekte problemler açabilir sanırım.
 

Drqu1n

Decapat
Katılım
31 Ağustos 2019
Mesajlar
647
Çözümler
2
Arkadaşlar, bundan 2 sene önce ergenliğe girmeden daha utangaçtım fakat hala utangacım. Tanıdığım insanları görünce saklanıyorum. Evet biraz tuhaf ama öyle. Öğretmenlerimle konuşunca kekeliyorum oysaki öyle bir sorunum yok. Kızım. Utanmayacağım diyorum ama yine utanıyorum. Sıkıntı veriyor bana artık. Nasıl üstesinden gelebilirim?

Yarın yokmuş gibi davran ileride başına bir olay geldiğinde utandığın için kimseye anlatamayabilirsin.
 

AsosyaLL

Centipat
Katılım
2 Eylül 2020
Mesajlar
601
Çözümler
3
Yer
Turkey
İnsanlardan gerilme, kendini sıkma. Konuşurken insanlarla göz teması kur. Yolda yürürken başını eğme etrafına bak neler oluyor diye. Eğer utangaç olursan hayatında çoğu şeyi kaçılabilirsin. Bu bıraktığım videoyu izleyebilirsin. Kanalı da tavsiye ederim kişisel gelişim adına videoları da izleyebilirsin.
 

Yusuf Gven

Picopat
Katılım
1 Mayıs 2021
Mesajlar
130
Arkadaşlar, bundan 2 sene önce ergenliğe girmeden daha utangaçtım fakat hala utangacım. Tanıdığım insanları görünce saklanıyorum. Evet biraz tuhaf ama öyle. Öğretmenlerimle konuşunca kekeliyorum oysaki öyle bir sorunum yok. Kızım. Utanmayacağım diyorum ama yine utanıyorum. Sıkıntı veriyor bana artık. Nasıl üstesinden gelebilirim?
Valla eskiden bende utangaç birisiydim. Olay aslında şurda yatıyor. Bir konuşma esnasında ağırlık koyan taraf siz olursanız hiç utanmadan konuşabilirsiniz. Nedir bu ağırlık derseniz şöyle. Mesela olaya biraz istekli girin. Konuşurken mimik ve el hareketlerini aktif kullanın en önemlisi ise nefes kontrolü yapın. Tabi bunca şeyi yapmak için çok az özgüven lazım. İlk ateşi fitillerseniz gerisi gelir zaten.
 
KS
StrongCege

StrongCege

Picopat
Katılım
27 Temmuz 2021
Mesajlar
333
Çözümler
3
Herkese teşekkür ederim arkadaşlar.
Yenme boş ver utangaç olmak iyidir.
Yahu ne dedim ben herkes kızgın atıyor utangaç olmanın neyi kötü.

Bana sıkıntı veriyor artık.
Boş ver utanmak yerine yanlışım olursa onlar nasıl düşünür duygusu var sende ve evet bu bende de var yardım edebilir miyim bilmiyorum yaşın kaç bu utangaçlık gelecekte problemler açabilir sanırım.

Yaşım 14.
 
Son düzenleme:

JustedGE

Femtopat
Katılım
2 Haziran 2021
Mesajlar
43
Herkese teşekkür ederim arkadaşlar.

Bana sıkıntı veriyor artık.

Yaşım 14.

Ben de 14 8 Nisan da 15'e gireceğim yani yaşarsam aslında Discord istemek yasak mı bilmiyorum ama istersen ekleyebilirsin mudae#8889

Herkese teşekkür ederim arkadaşlar.

Bana sıkıntı veriyor artık.

Yaşım 14.

Yani yardımcı olabilirim anlamdında verdim Discord'umu. Oyun vs. de oynayabiliriz.
 
Yukarı