Valorant artık oynanır mı?

Spoksi

Decapat
Katılım
30 Mart 2020
Mesajlar
499
Makaleler
2
Yer
İzmir
Bence bu saatten sonra oynanmaz, Riot oyunu LoL gibi yapmaya çalışıyor FPS oyunu mu oynuyoruz yoksa başka bir şey mi yapıyoruz belli değil, bazı karakterlerin çok op yetenekleri ( misal Breach flash ve ultisi ve direkt Neo'nun kendisi) dışında yeteneklerle ilgili pek bir sorunum yok ama oyun bir FPS oyunu olmasına rağmen çok fazla koşularak ateş edilebiliyor bu cidden çok saçma isteseler çok kolay bir şekilde düzeltebilecekleri bir problem ama hiçbir şekilde el atmıyorlar. Bir de bu aralar smurfler ve hileler yine çoğalmaya başladı, artık Vanguard'ı kırmak çok kolay bir duruma geldi ve millet çatır çutur hile açıyor, smurflere bir şey demek istemiyorum bile Silver-Gold elo cidden smurf cehennemi gibi bir mekan oldu, yeni güncellemeyle 20 seviye altı hesaplar rekabetçi giremeyecek ama eski hesaplar devam edebilecek, yani kısıtlayabildikleri oyuncu sayısı yine çok az. Kısaca anlatmak gerekirse oyun bu saaten sonra oynanmaz ve neon ciddi bir nerf yemezse büyük ihtimalle oyunun sonunu getirir, size tavsiyem 2-3 tane Rainbow oynamasını bilen arkadaş bulun ve onlarla Rainbow oynayın, en azından kaliteli zaman geçirirsiniz.
 

premierlig31

Femtopat
Katılım
15 Ocak 2022
Mesajlar
2
Bir süredir oyunu oynamıyorum. Sizce nasıl? Oynanır mı oynanmaz mı? Nedenlerini belirtirseniz sevinirim.

Kanka her gün 6 saat oynayan birisi olarak söylüyorum bıraktım ve hayata açıldım 4 aydır oynamıyorum azıcık İngilizce bilgim vardı kursa yazıldım İngilizce öğreniyorum, para biriktiriyorum, yeni bir kızla tanıştım... Yani sen düşün. Arada bir CS:GO giriyorum hile gelmiyor ondan Valorant'dan aldığım zevkinin 999 katını alıyorum.
 

Nasparuss

Femtopat
Katılım
15 Kasım 2021
Mesajlar
39
Hocam birçok konu okudum ve oyunu savunuyordunuz. Sizde hafiften soğumuş gibisiniz.

Oyunda 1500'e yakın saatim var.
Karakter dengesizliği en küçük sorun bu oyunda.
Deli gibi bug var
Kitlesi aşırı toxic
Rank sistemi bozuk
Koşarak vurma
Saçma sapan ping
Gereksiz pahalı skinler
Kısacası oynanmaz CS:GO oyna diyeceğim o da Valorant'tan sonra sıkıcı oluyor hep aynı şey Valorant da en azından karakterler bir farklılık oluyor.
Kanka her gün 6 saat oynayan birisi olarak söylüyorum bıraktım ve hayata açıldım 4 aydır oynamıyorum azıcık İngilizce bilgim vardı kursa yazıldım İngilizce öğreniyorum, para biriktiriyorum, yeni bir kızla tanıştım... Yani sen düşün. Arada bir CS:GO giriyorum hile gelmiyor ondan Valorant'dan aldığım zevkinin 999 katını alıyorum.
Ben 8 saat oynuyordum. Pişmanım.
 

CarTeL09

Femtopat
Katılım
9 Temmuz 2021
Mesajlar
44
3aydır oynuyorum bu son sezon immo 1 bitirip bıraktım diyebilirim.
Kitlesi berbat, oyun tamamen bizim Z kuşağı ile dolu olduğundan saygı, iletişim ve FPS tecrübesi olan nadir oyuncu var. (misal ben pederi oyuna başlatacağım ama sırf saygısızlık yaparlar, küfür ederler diye başlatamıyorum).
Yani immo da bile oyuncular iletişim kurmadan, saçma sapan karakter seçimleri ile rekabetci oynuyor.
Ayrıyeten oyunda hile de çok. İnsanlar ne kadar az hile var dese de legit oynayan çok fazla kişi var ve hitbox sorunu var ondan bahsetmiyorum bile.
 

Ashen One

Centipat
Katılım
16 Mart 2021
Mesajlar
579
Çözümler
5
Yer
Buralarda bir yerlerde
Artık doğru düzgün FPS oyunu bulamıyoruz ya. Valorant hakkında hiçbir fikrim yok ama Zula tamamen P2W +7 silahlarım olduğu halde sildim oyunu
Türü ve geliştirici şirket hangisi olursa olsun, p2w oyun oynanmaz hocam. Valorant p2w değil, fps seviyorsanız tavsiye ederim.
Cs>valo yine donuceniz CS'ye.
2012'den beri aynı şeyi yapıyorsunuz, sıkılın artık be!
 
Yukarı