Webtekno kanalının Apple ile dalga geçiyor sanması

Uranos

Hectopat
Katılım
1 Ekim 2019
Mesajlar
1.257
Çözümler
1
Beğeniler
1.101
Şu an LineageOS'u telefonuma kursam telefonuma elveda demem lazım. Sende sorunsuz çalışıyor herkeste değil.


Mediatek ve sorun işlemcilik falan değil. Neyse konuyu dağıtıp ban almak istemiyorum.
Dostum. Neden elveda demen lazım anlamıyorum ? Beğenmiyorsan, hatalarını bulduysan, Odin ile eski haline döndürüp rahat et. Sanki çok zor bir şeymiş gibi.

Aman git elveda de. Boşa 20 saniyemi harcıyorum yazmak için.
 

Exinie

Kilopat
Katılım
3 Haziran 2018
Mesajlar
3.197
Çözümler
21
Beğeniler
2.184
Dostum. Neden elveda demen lazım anlamıyorum ? Beğenmiyorsan, hatalarını bulduysan, Odin ile eski haline döndürüp rahat et. Sanki çok zor bir şeymiş gibi.

Aman git elveda de. Boşa 20 saniyemi harcıyorum yazmak için.

Adam haklı işte sende iyi diye herkes de iyi olacak değil ya.
 

5harf

Centipat
Katılım
15 Nisan 2019
Mesajlar
217
Beğeniler
158
Abi şu ülkede şöyle bir gerçek var: Bir telefona 20.000 TL verilmez. Yani mantığı yok. Bu Apple düşmanlı Android fanboyluğu değil. Yine bir gerçek var: Apple kendine bir Premium bir kitle oluşturmuş ve buradan para kazanıyor. Bu sadece bizim ülkemize özel değil dünyada da bu şekilde çünkü 10.000 TL Android telefon iPhone 12'nin yaptığı şeyi rahatça yapabiliyor. Güncelleme dersen hadi garanti bitince güncellemede bitsin diyelim. Gider 2 yıl sonra yine son model Android telefon alırım 10.000 TL ile yine iPhone performansını alırım. Yani gerçek şu bu telefon 20.000 TL etmiyor. Bu parayla 2 kez son model amiral gemisi seviyesinde Android telefon alınabilir. Adamların dalga geçtiği kısım bu olabilir. Saygılar.
O telefon zaten 20.000 TL etmiyor. Normal şartlarda 1099 $ ediyor en pahalısı ise 1399 $ ediyor. Burada eleştirmeniz gereken kurum Apple veya başka bir üretici değil. Geniş düşününce telefon üreticileri kendi halinde takılıyor zaten. Sorun, yaşadığımız yer. Daha fazla anlatmama gerek yok sanırım.
 
KS
Anlamadım

Anlamadım

Hectopat
Katılım
6 Kasım 2019
Mesajlar
1.986
Çözümler
7
Beğeniler
2.488
Yer
Kahramanmaraş
Apple ile dalga geçmek moda mıymış da trend için videolarında böyle dalga geçiyor ergence? Onu söylüyorum. Yorumlardan hangi kitleye hitap ettiğini anlayabilirsin zaten.
Sanırsam beni anlamadın. Bizim ülkemizde dedim zaten? Gidip de bana boşuna bu vergisiz fiyatı gösterme. Bu fiyattan alabiliyor musun? Hayır o zaman niye atıyorsun?
Seni çok iyi anladım. Senin dediğine göre o zaman bizim ülkemizde alamadığı ciğere mundar diyen çok. Sonuç buraya çıkıyor.
 

xbea

Nanopat
Katılım
1 Mayıs 2020
Mesajlar
393
Beğeniler
172
O telefon zaten 20.000 TL etmiyor. Normal şartlarda 1099 $ ediyor en pahalısı ise 1399 $ ediyor. Burada eleştirmeniz gereken kurum Apple veya başka bir üretici değil. Geniş düşününce telefon üreticileri kendi halinde takılıyor zaten. Sorun yaşadığımız yer. Daha fazla anlatmama gerek yok sanırım.

Abi siz neden okuduğunuzu anlamıyorsunuz? Sonuç olarak devlet olsun Apple olsun, bakın tekrar söylüyorum "Türkiye şartlarında" bu telefona 20.000 TL verilmez diyorum yurtdışında al ben sana alma demiyorum. Ama burada isen verilmez diyorum. Bu para bu ülkede daha iyi alternatifler var diyorum.
 

Uranos

Hectopat
Katılım
1 Ekim 2019
Mesajlar
1.257
Çözümler
1
Beğeniler
1.101
Adam haklı işte sende iyi diye herkes de iyi olacak değil ya.

Saygı duyuyorum. Ama telefonuma elveda deyip, saçma sapan bir algı yaratması çok kötü bir durum.

Sen telefonuna özel bir sürüm kursan, eski haline çok rahat döndüremez misin?

Ben döndürürüm çok kolayca. Hatta seçeneklerim var. Örneğin S4 Exynos Los 14.1 inanılmaz hatalı. Akıcı, performanslı lakin hatalı.
Ya kurtarma modundan sürüm atıyorum ya da Odin ile Samsung'un eski sürümünü yüklüyorum.

Lakin bir husus daha var; gerçekten de Exynos işlemciler Custom ROM'lar ile biraz sakat çalışıyor. Snapdragon daha adapte/uyumlu/hatasız.
 

Exinie

Kilopat
Katılım
3 Haziran 2018
Mesajlar
3.197
Çözümler
21
Beğeniler
2.184
Saygı duyuyorum. Ama telefonuma elveda deyip, saçma sapan bir algı yaratması çok kötü bir durum.

Sen telefonuna özel bir sürüm kursan, eski haline çok rahat döndüremez misin ?

Lakin bir husus daha var; gerçekten de Exynos işlemciler Custom Romlar ile biraz sakat çalışıyor. Snapdragon daha adapte/uyumlu/hatasız.

Bende Custom ROM severim ama işte Exynos yüzünden canımdan bezdirdi, Samsung Galaxy M51 almayı düşünüyordum bu sefer Snapdragon olanından alacağım.
 
KS
Anlamadım

Anlamadım

Hectopat
Katılım
6 Kasım 2019
Mesajlar
1.986
Çözümler
7
Beğeniler
2.488
Yer
Kahramanmaraş
Abi siz neden okuduğunuzu anlamıyorsunuz? Sonuç olarak devlet olsun Apple olsun, bakın tekrar söylüyorum "Türkiye şartlarında" bu telefona 20.000 TL verilmez diyorum yurtdışında al ben sana alma demiyorum. Ama burada isen verilmez diyorum. Bu para bu ülkede daha iyi alternatifler var diyorum.
Ya bu
Abi siz neden okuduğunuzu anlamıyorsunuz? Sonuç olarak devlet olsun Apple olsun, bakın tekrar söylüyorum "Türkiye şartlarında" bu telefona 20.000 TL verilmez diyorum yurtdışında al ben sana alma demiyorum. Ama burada isen verilmez diyorum. Bu para bu ülkede daha iyi alternatifler var diyorum.
Ya bu ülkede bir günde %600 harç bedeli zammı getirildi pasaport kaydı için. Hangi yurt dışından bahsediyorsun?
Bu telefon 20.000₺ ise sen almayabilirsin, ben de almıyorum zaten param olmadığı için. Ama tık için her sene aynı videoları çekmek neden?
 



Yeni konular

Yukarı