Wolfteam kaç saat oynadığıma nasıl bakarım?

Daryl1dx

Hectopat
Katılım
15 Kasım 2018
Mesajlar
1.976
Makaleler
1
Çözümler
13
Yer
Ankara
He ya, kadın karakterler daha avantajlıydı. Angela Mao/Adriana Tenorio kombosu da iyiydi. :D Ama nedense Pedro ile Christopher abimizin ayrı bir havası vardı o zamanlar. :)
Chris aşırı havalıydı :D Pedro, ilerleyen zamanlarda 15 kişi öldürünce 7 günlük Pedro veriliyordu. Onun yüzünden suyu çıkmıştı :D Sonradan insanlar pek almamaya başlamıştı. Alanlar ise Kurt Ekipmanları (yanlış hatırlıyor olabilirim) ve Özel Eşya Paketi ile kombo yapıp giyiyordu ki efsane dayanıklı olyur idi.
 

wanetage

Kilopat
Katılım
30 Mart 2020
Mesajlar
2.961
Makaleler
20
Çözümler
137
Yer
Sakarya
Alanlar ise Kurt Ekipmanları (yanlış hatırlıyor olabilirim) ve Özel Eşya Paketi ile kombo yapıp giyiyordu ki efsane dayanıklı oluyordu.
Aynen o çok iyiydi ya. Özel eşya paketindeki eksik eşyaları kurt görünüş paketi ile tamamlıyordun, üstüne bir de Asalet Dövmesi diye bir şey vardı, insan SG mi ne veriyordu. Ölümsüz gibi bir şey oluyordun. Şimdi hiç numarası kalmadı tabii o eşyaların.
 

Daryl1dx

Hectopat
Katılım
15 Kasım 2018
Mesajlar
1.976
Makaleler
1
Çözümler
13
Yer
Ankara
Aynen o çok iyiydi ya. Özel eşya paketindeki eksik eşyaları kurt görünüş paketi ile tamamlıyordun, üstüne bir de Asalet Dövmesi diye bir şey vardı, insan SG mi ne veriyordu. Ölümsüz gibi bir şey oluyordun. Şimdi hiç numarası kalmadı tabii o eşyaların.
Şimdi baktım da cidden oyun hiç oynanılacak gibi değil ya. Geçenlerde 1 milyon mu ne gp vermişler :D BEDAVA. 1 ay seri GP odalarında kasardık 1 milyon için :D
 

wanetage

Kilopat
Katılım
30 Mart 2020
Mesajlar
2.961
Makaleler
20
Çözümler
137
Yer
Sakarya
Şimdi baktım da cidden oyun hiç oynanılacak gibi değil ya. Geçenlerde 1 milyon mu ne GP vermişler :D BEDAVA. 1 ay seri GP odalarında kasardık 1 milyon için :D
GP işi yalama oldu hocam zaten. Zamanında ne kadar emek veriyordum GP kasmak için. Kurt Avı-R'de saatlerce oynadığımı bilirim. Mesela kartal rütbesine ulaşmak imkansızdı çoğu kişi için. Şimdi beleş dağıtılan GP'ler sayesinde kartal altı adam kalmadı zaten :D

Oyunun suyu çıktı zaten ya, saçma sapan bir sürü şey eklemişler. Geçen ben de öylesine gireyim dedim, taklalı dövmeli kurdu olan bir velet var. Çocuk ölmüyor hiçbir şekilde, hileden farkı yok. Bir de chatten herkese ''ezikler hahaha'' yazması yok mu?
 

Daryl1dx

Hectopat
Katılım
15 Kasım 2018
Mesajlar
1.976
Makaleler
1
Çözümler
13
Yer
Ankara
GP işi yalama oldu hocam zaten. Zamanında ne kadar emek veriyordum GP kasmak için. Kurt Avı-R'de saatlerce oynadığımı bilirim. Mesela kartal rütbesine ulaşmak imkansızdı çoğu kişi için. Şimdi beleş dağıtılan GP'ler sayesinde kartal altı adam kalmadı zaten :D

Oyunun suyu çıktı zaten ya, saçma sapan bir sürü şey eklemişler. Geçen ben de öylesine gireyim dedim, taklalı dövmeli kurdu olan bir velet var. Çocuk ölmüyor hiçbir şekilde, hileden farkı yok. Bir de chatten herkese ''ezikler hahaha'' yazması yok mu?
Yok hocam :D O oyun cidden 2012-14 yılları arasında çok iyi idi. Tamam o zamanlar küçüktüm ben de ama cidden aşırı zevkli idi. Özellikle klan WS'leri. lTCKuvvetleri diye klanımız vardı. Sıralamada 150. falan idik. Durmadan klan WS atardık :D Aşırı sarardı.
 

wanetage

Kilopat
Katılım
30 Mart 2020
Mesajlar
2.961
Makaleler
20
Çözümler
137
Yer
Sakarya
Yok hocam :D O oyun cidden 2012-14 yılları arasında çok iyi idi. Tamam o zamanlar küçüktüm ben de ama cidden aşırı zevkli idi. Özellikle klan WS'leri. lTCKuvvetleri diye klanımız vardı. Sıralamada 150. falan idik. Durmadan klan WS atardık :D Aşırı sarardı.
Bayağı sarıyordu klan VS'leri cidden. O zamanlarda TheSanta diye bir klan vardı, birinciydi. Ne yapıp edip o klana girmiştim. 1 haftalığına olsa da bayağı güzel bir histi.
 
Yukarı