Yurt dışı gezisinde alışveriş önerisi

Umut Yoğunlu

Hectopat
Katılım
21 Eylül 2015
Mesajlar
13
Merhaba arkadaşlar, Temmuz sonunda ya da ağustos başında Almanya'ya abimin yanına gideceğim. Hem çalışacak hem de gezeceğim. E tabii Almanya'ya gidip elektronik alet veya PC donanımı almadan dönülmez bu yüzden de sizden fikir almak istedim. Halihazırda bulunan sistemim.
  • Ryzen 5 3600X.
  • Corsair 32 GB (4x8) Vengeance RAM.
  • ASUS B550-F ROG STRIX anakart.
  • MSI Gaming X GTX 1660 ekran kartı.
  • 970 EVO Plus 250 GB M.2 SSD.
Kendimle birlikte 2200 Euro gibi bir miktarda para götüreceğim. İlk başta kendi karar verdiğim şey 980 Pro 500 GB almak. Anakartımı değiştiremeyeceğim ama işlemci ve ekran kartı için sizden fikir almak istiyorum. Ek olarak belirtmek istediğiniz fare klavye ve kulaklık gibi aksesuarları ve bunların dışında kalan PC donanımlarını da belirtirseniz çok mutlu olurum.
 

İ.G.O.R

Decipat
Katılım
17 Ekim 2019
Mesajlar
1.504
Çözümler
6
Yer
Dust II
Hocam R5 5600X ve SSD alın Psu`nuz yetmez ise PSU da alın ve piyasa düzelince 3060 veya 3070 alırsınız çok iyi olur.
 
KS
U

Umut Yoğunlu

Hectopat
Katılım
21 Eylül 2015
Mesajlar
13
Eğer beslerse RTX 3060, harici SSD... Bunlar geldi aklıma. Birde ülkemizde olmayan yiyecekler olabilir.
harici ssd'im var, işlemci destekliyor sanırım 2K'da ama 3070 ve ryzen 9 5900x ya da 3900x almayı düşünüyorum sence nasıl olur
Para kazanmak isterseniz Series X alıp 500 lira fazlaya satarsınız burada.
vallahi çok mantıklı 😁 yapılabilir. satamazsam da ben kullanırım
Hocam R5 5600X ve SSD alın Psu`nuz yetmez ise PSU da alın ve piyasa düzelince 3060 veya 3070 alırsınız çok iyi olur.
650w psum var ama modüler değil ve 80+ bronze aslında psu alıp 3070 ve ryzen 9 3900x, 5900x alabilirim. psu olarak da 800w 80+ gold corsair alsam mantıklı olur mu, modüler bi tane?
kankam i7 alamam, anakartım sadece am4 işlemci destekliyor
 
Yukarı