Sorly tarafından gönderilen son içerik

  1. Sorly

    i5 11400h, RTX 3050 ve 8 GB RAM'li laptop God of War'da kaç FPS verir?

    Kanka harbi adamsın teşekkürler. Oyunu yarım saat bir saat oynadım. DLSS performansta iken kalite inanılmaz bozuldu ben de belki ölçekleme falan azdır diye düşündüm ve 1 FPS anca artırdı, bu yüzden kapatıp daha iyi bir kalitede oynamaya karar verdim. Orijinal ayarlarda, bazı ayarlar düşükteydi...
  2. Sorly

    Steam iade almıyor

    Bende bir hafta önce iade etmeye çalıştım hala iade olmadı.
  3. Sorly

    Şu an seçim olsa kime oy verirsiniz?

    Kanka hiçbiri ya.
  4. Sorly

    Powerbank ile laptop şarj edilir mi?

    Laptop modelim ASUS TUF Gaming F15 2021 FX506HCB-HN144W-Gaming şu an powerbank yok araştırıyorum eğer oluyorsa alacağım.
  5. Sorly

    Powerbank ile laptop şarj edilir mi?

    Arkadaşlar böyle bir şey mümkün mü acaba? Type-C portundan bir bilginiz var mı?
  6. Sorly

    i5 11400h, RTX 3050 ve 8 GB RAM'li laptop God of War'da kaç FPS verir?

    Hocam bir de tek kanal RAM olması ara sıra masaüstünde takılmalar yapar mı? Teşekkür ederim dostum.
  7. Sorly

    i5 11400h, RTX 3050 ve 8 GB RAM'li laptop God of War'da kaç FPS verir?

    Hocam birkaç aya almayı planlıyorum durumum kısıtlı şu an 8 GB RAM ile kasar mı? Gerçi çoğu oyunda bile iki kat daha az FPS alıyor.
  8. Sorly

    i5 11400h, RTX 3050 ve 8 GB RAM'li laptop God of War'da kaç FPS verir?

    Sistem bilgilerim yukarıdaki gibidir. God of War kaç FPS alırım sizce? Ona göre alacağım.
  9. Sorly

    Görüntü bağdaştırıcıları doğru çıkmıyor

    Selam, dün gece sistemime format attım. Daha sonra sürücüleri kurdum fakat görüntü bağdaştırıcısı doğru çalışmıyor. Ne yapmalım? Sistem eskiye göre bayağı kötü performans alıyor.
  10. Sorly

    Windows 11'de Wi-Fi yok

    Driver kur kanka.
  11. Sorly

    Acer Nitro 5 RTX 3050 alınır mı?

    Alınır bence ama ne tür işlerde kullanacaksınız?
  12. Sorly

    Minecraft'ta RTX 3050 ekran kartı Intel ekran kartından daha az FPS veriyor

    Arkadaşlar selam başlıkta belirttiğim gibi işlemcimin ekran kartı RTX3050'den daha fazla FPS veriyor. (Minecraft'ta.) Sistem özelliklerim bunlardır. i5 11400H, RTX 3050, 8x1 RAM. Sizce neden kendi ekran kartında daha az FPS alıyor?
Yukarı