Arama Sonuçları - Sorgulanan Kelime: *

  1. RaSGooL

    Unity 2D "transform.rotation" düzgün çalışmıyor

    Tabiki var. Sen belirledigin bir açıda yön veriyorsun. Alttaki kod ise parametre olarak aldığı değeri hesaplayıp yönü buluyor. Optimizasyon olarak bilmiyorum. Ancak senin yazmış olduğun kod yapmaya çaıştığın oyuna daha uygun diyebilirim.
  2. RaSGooL

    Unity 2D "transform.rotation" düzgün çalışmıyor

    Rica ederim. Alttaki kodda GetAngleFromVector metodu bir vector alıyor. Bu vector aslında 2 nokta arasındaki delta y ve delta x degerlerini tutuyor(büyük ihtimal öyle). Arctan özelligi sayesinde, açı = atan(y/x) degerini buluyor. Bu buldugu değer radyandır.bunu açıya çevirebilmek için rad2deg...
  3. RaSGooL

    Unity 2D "transform.rotation" düzgün çalışmıyor

    Aslında açıklama herşeyi anlatıyor. transform.rotation Quaternion sınıfından türetilmiştir. hata veren satırı şu şekilde yaparsan çözülür büyük ihtimal. transform.rotation = Quaternion.Euler(new Vector3(0, 0, 90));
Geri
Yukarı