Unreal Engine

Unreal Engine 5.3

Rendering:
Temel UE5 özelliklerinde iyileştirmeler:

Bu sürümle birlikte, Nanite iyileştirmeleri maskeli malzemeler için daha hızlı performans ve daha geniş bir yüzey yelpazesini temsil etme becerisini içerirken, Donanım Işın İzleme özellikli Lumen artık birden fazla yansıma sıçramasını destekliyor ve konsollarda daha hızlı performans sunuyor. VSM, TSR, Hair Grooms, Path Tracing ve Substrate'de de gelişmeler var.

Sinematik kalitede hacimsel işleme (deneysel):

İki yeni Deneysel özellik olan Seyrek Hacim Dokuları (SVT) ve Heterojen Hacimlerin Yol İzlemesi, duman ve ateş gibi hacimsel efektlerin çevrimdışı kalitede işlenmesi için bir dizi yeni özellik sunuyor.

Ortografik işleme (deneysel):

Ortografik işleme artık hem doğrusal çıktı için hem de Unreal Editor'de Deneysel bir özellik olarak destekleniyor. Bu teknik, mimari ve üretim alanındaki yaratıcıların projelerini görselleştirmelerine yardımcı olmanın yanı sıra oyunlar için farklı bir stilistik kamera seçeneği sunuyor.

Çok İşlemli Aşçı

Multi-Process Cook, geliştiricilerin içeriği dahili UE formatından platforma özgü bir formata dönüştürürken ek CPU ve bellek kaynaklarından yararlanmasını sağlayarak bir yapı çiftliği sunucusundan veya yerel bir iş istasyonundan pişmiş bir çıktı almak için gereken süreyi önemli ölçüde azaltır.

Animasyon ve simülasyon:
İskelet Düzenleyici (deneysel):


Bu sürüm, animatörlere İskelet Kafesleriyle çalışmak için deri ağırlıklarını boyama yeteneği de dahil olmak üzere çeşitli araçlar sağlayan yeni bir Deneysel İskelet Düzenleyici sunuyor. İster hızlı prototipler ister son donanımlar için olsun, bu, DCC uygulamalarına gidip gelmeye gerek kalmadan tamamen Unreal Editor'de daha fazla karakter iş akışı gerçekleştirmenizi sağlar; böylece bağlam içinde çalışabilir ve daha hızlı yineleme yapabilirsiniz.

ML simülasyonlu Panel tabanlı Kaos Bezi (deneysel):

Yeni bir Panel Kumaş Editörü ve yeni deri ağırlığı aktarım algoritmaları sunduk ve motorda gelecekteki kumaş üretimimiz için bir temel olarak XPBD kısıtlamaları ekledik. Bu, daha iyi görünümlü simülasyonlar elde etmenin yanı sıra hassasiyet için hızdan ödün verebileceğiniz tahribatsız bir kumaş simülasyonu iş akışı sağlar. Kumaş artık ML Deformer Düzenleyici ile birlikte yeni Panel Kumaş Düzenleyici kullanılarak motorda simüle edilebilir ve önbelleğe alınabilir.

Sanal üretim:

SMPTE ST 2110 için nDisplay desteği (deneysel):


LED üretiminin geleceğine hazırlık olarak, NVIDIA donanımı ve Rivermax SDK'yı kullanarak SMPTE ST 2110 için nDisplay'e Deneysel destek ekledik. Bu, LED sahneleri için her kamera frustumu için özel bir makine de dahil olmak üzere bir dizi yeni donanım yapılandırma olasılığının önünü açıyor.

Cine Cam Rig Rayı:

Kamera dönüşü, odak uzaklığı ve odak mesafesi gibi ayarların koreografisini yapma olanağı da dahil olmak üzere mevcut Rig Rail'den daha rafine kontroller sağlayan yeni bir Cine Cam Rig Rail Actor ekledik. Bu sayede film yapımcıları, raylar üzerinde veya dolly'ler üzerinde geleneksel kamera hareketinin iş akışını ve sonuçlarını taklit edebiliyor.

VCam geliştirmeleri:

VCam sisteminde, daha hızlı yineleme için çekimleri doğrudan iPad'de gözden geçirme; işbirliğine dayalı VCam çekimlerini kolaylaştırmak için farklı ekip üyeleri için farklı VCam çıktılarını aynı anda yayınlama ve hızlı hareket eden aksiyonu daha kolay yakalamak için daha düşük kare hızında kayıt yapıp normal hızda oynatma gibi bir dizi geliştirme yaptık.
  • Beğen
İfadeler: FlyingHopes
  • Oyunun kurallarını değiştiren sadakatten yararlanın: Nanite ve Lumen gibi çığır açan yeni özelliklerle, görsel doğrulukta nesiller boyu bir sıçrama sağlayan ve dünyaların tamamen dinamik olmasını sağlayan inanılmaz derecede sürükleyici ve gerçekçi etkileşimli deneyimleri hayata geçirin.
  • Daha büyük dünyalar inşa edin: Büyük düşünün, gerçekten büyük. Unreal Engine 5.0, ölçeklenen içeriği kullanarak oyuncularınızın keşfetmesi için gerçekten geniş dünyalar yaratmanız için ihtiyaç duyduğunuz araçları ve varlıkları sağlar.
  • Kaynak içinde canlandırın ve modelleyin: Yeni sanatçı dostu animasyon yazma, yeniden hedefleme ve çalıştırma zamanı araçları - önemli ölçüde genişletilmiş bir modelleme araç seti ile birlikte - yinelemeyi azaltır ve gidiş-dönüşleri ortadan kaldırarak yaratıcı süreci hızlandırır.
  • Daha hızlı hızlanmaya başlayın: Gelişmiş bir kullanıcı deneyimi ve artırılmış verimlilik sunan modern, esnek bir kullanıcı arayüzü ile; daha faydalı başlangıç noktaları olarak işlev gören güncellenmiş sektöre özel şablonlar; ve mevcut kullanıcılar için önceki sürümlerden sorunsuz bir geçiş sağlayan geçiş kılavuzları, Unreal Engine 5.0'ı benimsemek ve öğrenmek her zamankinden daha kolay.
Makine çevirisidir. Asıl makaleye buradan ulaşabilirsiniz.
  • Birçok yenilik ve hata düzeltmeleri yapıldı.
Güncelleme detayları: Unreal Engine 4.26 Release Notes | Unreal Engine Documentation
Geri
Yukarı