3D daha kolaydır.
Ufak da olsa Unity tecrübem var fakat Godot dışında diğerlerini hiç duymadım.2D elbette daha kolay olacaktır, Unity ve ya Godot büyük ihtimalle işinizi görür. Rpg türünde bir oyun yapacaksanız Rpg Maker'a göz atabilirsiniz Unity'e hiç girmeden.Bunun dışında ortaya onlarca fikir atmadan önce basit bir şey yapmaya çalışın diğer türlü işin içinden çıkılmıyor ve 2-3 hafta sonra vazgeçiyorsunuz(aynı şeyin 6 kere yaşandığını gördüm, güven bana deneyimden konuşuyorum.).İngilizceniz iyiyse Youtube'deki tutoriallara bakabilirsin.
Aslında, bu biraz göreceli. İlk oyunun mu, yoksa daha önce deneyimi olan biri misin? 2D oyunlar genellikle daha basit ve düşük maliyetlidir çünkü grafikler daha az karmaşıktır ve çoğu zaman daha az kodlama gerektirirler. Ancak, 3D oyunlar daha görsel açıdan etkileyici olabilir ve daha fazla detay ekleyebilirsin. Yine de, 3D oyun geliştirme daha karmaşık olabilir ve daha fazla zaman ve kaynak gerektirebilir. Yani, beceri seviyen, zamanın ve bütçen neye yetişiyorsa ona göre tercih yapabilirsin. Hangi türde bir oyun yapmayı düşünüyorsun?
Unity'den devam et o zaman, Godot'u programlamak beyin jimnastiğinden farksız. Rpg Maker Steam'de bulunuyor, eski Pokemonların tarzında üstten bakışlı rol yapma oyunları yapmana yarayan bir program.Ufak da olsa Unity tecrübem var fakat Godot dışında diğerlerini hiç duymadım.
Yeni bir projeye başlamak istiyorsan 2D senin için en iyi seçenek olur o zaman.Daha önce 2D pixelart bir oyun yapmıştım fakat eğitim videolarından arkadaşlarımın tecrübesi yok denecek kadar az.
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için gerekli çerezleri ve deneyiminizi iyileştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.