DirectX 12 oyunlarında performans düşüşü

İşletim sistemi
Windows 10

GameVPRTR

Hectopat
Katılım
4 Temmuz 2020
Mesajlar
31
Çözümler
1
Yer
Çorum
RAM
Crucial 2x8GB (1600MHz) DDR4
Ekran kartı
Nvidia GeForce GTX 1650 Ti (Mobile) + Radeon Vega
İşlemci
AMD Ryzen 7 4800H
Ne zaman ki bir DirectX 12 oyununa girsem 10-15dk sonra tüm PC kasmaya başlıyor, 3FPS bile alamıyorum (oyun kapalıyken masaüstünde bile) ve bilgisayarı yeniden başlatmadan düzelmiyor.

Exploit protection altında açık olan tüm korumaları kapatıp da deniyorum (CFG, dep, bottom-up alsr, sehop, validate heap integrity) (sadece oyunun EXE dosyalarına yapıyorum programs menüsünden).

Ne yaptıysam olmadı, sürücüleri güncelledim, bilgisayara format attım, exploit protectiondan bypass ayarladım ama ne yaptıysam olmuyor. Yardımınıza oldukça ihtiyacım var.
Counter-Strike 2'de bu hatayı yaşadığımda ise konsola şöyle bir hata spamlanmaya başlıyor:

[Command Queue] ['GameVPR' tick 42440 depth=7 (42949..42958) ping=1ms] cq bloat: Removed 4, Max: 4, 6 ticks this frame.

OS: Microsoft Windows 10 22H2 (OS Build 19045.4291)

Arkadaşlar Valorant'da bile olmaya başladı anlam veremiyorum.

Hocam Forza Horizon 5, Counter-Strike 2, Fortnite DX12 modu gibi oyunlarda yaşanırken Valorant, Minecraft (En güncel sürüm + modpack + shader), Roblox gibi Vulkan, JNI ve DX9-11 oyunlarında yaşanmıyor. Sadece bu 3 oyunda yaşıyorum anlık olarak.

Pardon valo da da olmaya başlamıştı bir üstteki yazıda valorant kasıyor yanlış yazmışım.
 
Son düzenleme:

Yeni konular

Geri
Yukarı