Çözüldü Unity 3D C# "public static int "çalışmıyor

Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.
Katılım
30 Nisan 2024
Mesajlar
4
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Merhaba. Unity 3D'de oyun geliştiriciliğine heves saldım. C# dilini öğrenmeye çalışıyorum ama bir türlü "public static int" ı çalıştırmayı beceremedim. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
 
Çözüm
static int le alakası yok. scoregenerator class'ın adı. Hatayı o yüzden alıyorsun. NewBehaviourScript'miş sınıfın adı. Dosya adına göre değil, sınıf adına göre çağırıyorsun.
Kodu paylaşır mısın? Ne demeye çalıştığını anlayamadım tam olarak.

Yani izlediğim YouTube videosundaki kişi "public static int" komutu ile diğer Script'lerdeki değerlere erişim sağlayabiliyor. Bende onun izlediği adımları birebir takip ediyorum fakat hedefimdeki Script'e ulaşamıyorum. Görsel ekledim.
publıc2.PNG
publıc.PNG
 
static int le alakası yok. scoregenerator class'ın adı. Hatayı o yüzden alıyorsun. NewBehaviourScript'miş sınıfın adı. Dosya adına göre değil, sınıf adına göre çağırıyorsun.
 
Çözüm
Anladım üstad teşekkür ederim 👍 sınıf adı "NewBehaviourScript"i "scorgenerator"olarak mı değiştireyim . yoksa sınıf adını kod içindeki "scorgenerator"ün yerine mı yazayım. Yada başka türlü nasıl düzeltebilirim bu durumu ?
 

Geri
Yukarı