Halen olmadı şaka gibi ama düşüncen için çok teşekkürler!Şu şekil deneyin bir de :
moveVector = new Vector3(Input.GetAxis("Horizontal"), Input.GetAxis("Vertical"), 0 );
CharacterController.Move(moveVector);
Halen olmadı şaka gibi ama düşüncen için çok teşekkürler!Şu şekil deneyin bir de :
moveVector = new Vector3(Input.GetAxis("Horizontal"), Input.GetAxis("Vertical"), 0 );
CharacterController.Move(moveVector);
Halen olmadı şaka gibi ama düşüncen için çok teşekkürler!
yanlisliklaŞu şekil deneyin bir de :
moveVector = new Vector3(Input.GetAxis("Horizontal"), Input.GetAxis("Vertical"), 0 );
CharacterController.Move(moveVector);
Biraz uzun olmuş kısaca kod hiç değilse şu şekilde olmalı;moveVector'ü tanımladığınızı göremedim. Eğer moveVector'ün başına "Vector3" eklerseniz sorununuz çözülecektir. Ayrıca böyle hataları yapmanızın önüne geçmesi adına Unity'de Preferences => External Tools ekranında en üstte External Script Editor diye bir seçenek olacak, muhtemelen sizde Open File By Extension olarak seçili. Onun üzerine tıklayıp Visual Studio Code veyahut Visual Studio Community olarak seçip (burada pcnizde yüklü olan IDE'ler görünür) daha sonra açık IDE'nizi kapatıp Unity'nin Project ekranından scriptlere tıklarayak açarsanız proje çözümünü açmış olursunuz ve böyle yazım hatalar direkt olarak IDE'niz üzerinde kırmızı yanarak görünür.
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için gerekli çerezleri ve deneyiminizi iyileştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.