- Katılım
- 24 Ağustos 2017
- Mesajlar
- 2.389
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 6
public bool ingilizce;
public bool türkce;
public void IngilizceButton()
{
ingilizce= true;
türkce= ;
}
public void TurkceButton()
{
türkce= true;
ingilizce=false;
}
//yukarı da verdiğim kodun yazıldığı Script'in adı ne ise onu yazın, ben deneme.cs diye atıyorum şuan.
using UnityEngine.UI;
deneme DenemeS;
public GameObject DenemeCsObj;
public Text yazi;
void Start()
{
DenemeS= DenemeCsObj.GetComponen<deneme>();
}
void Update()
{
if(DenemeS.ingilizce==true)
{
yazi.text="Unity-Engilish Lang. Settings"
}
if(DenemeS.türkce==true)
{
yazi.text="Unity-Türkçe Dil Ayarları"
}
}
public bool ingilizce;
public bool türkce;
public void IngilizceButton()
{
ingilizce= true;
türkce= ;
}
public void TurkceButton()
{
türkce= true;
ingilizce=false;
}
//yukarı da verdiğim kodun yazıldığı Script'in adı ne ise onu yazın, ben deneme.cs diye atıyorum şuan.
using UnityEngine.UI;
deneme DenemeS;
public GameObject DenemeCsObj;
public Text yazi;
void Start()
{
DenemeS= DenemeCsObj.GetComponen<deneme>();
}
void Update()
{
if(DenemeS.ingilizce==true)
{
yazi.text="Unity-Engilish Lang. Settings"
}
if(DenemeS.türkce==true)
{
yazi.text="Unity-Türkçe Dil Ayarları"
}
}
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için gerekli çerezleri ve deneyiminizi iyileştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.