Foxie
Kilopat
Daha fazla
- Sistem Özellikleri
- Asus TUF Gaming X570-PLUS(WI-FI) | Ryzen 7 5800X | Asus ROG Strix RTX 3080 10G LHR | Phanteks P500A DRGB | Corsair Force MP600 1TB SSD | Kioxia Exceria G2 1TB SSD | GSKILL RipjawsV 16x2 32GB 3200Mhz CL16 | Cooler Master G800 800W 80+ Gold | MSI MAG274QRF-QD 2K-165HZ 1ms 27" | Asus TUF Gaming VG259QR FHD - 165HZ 1MS 24.5" | Logitech MX Mechanical Mini | HyperX Pulsefire Raid | Logitech G733
- Cinsiyet
- Erkek
- Meslek
- Game Developer
Merhaba, uzun bir süredir hypercasual projeler için kullandığım bir şablon proje vardı, onu basitleştirip GitHub'da yayınladım. Daha doküman yazmak için fırsatım olmadı ama isteyen inceleyebilir. Yeni başlayan arkadaşlar içinde bir hypercasual oyunun temelinde az çok neler var fikir vermiş olur hem.
GitHub - hasantarhan/UnityKatana: Simple game prototype template
İçindekiler(Türkçeye çevirilmiş hali)
GitHub - hasantarhan/UnityKatana: Simple game prototype template
İçindekiler(Türkçeye çevirilmiş hali)
- Basit Event tabanlı oyun kontrol sistemi.
- Level load sistemi.
- Scriptable object tabanlı upgrade sistemi.
- Temel UI sistemi - ana menü, oyun içi, Win, lose.
- Playerprefs tabanlı save sistemi.
- Event tabanlı para yönetimi.
- Temel animation curves.
- Bazı yardımcı sınıflar, metodlar ve araçlar.
Son düzenleyen: Moderatör: