LastEmperor
Decapat
- Katılım
- 18 Mayıs 2021
- Mesajlar
- 784
- Makaleler
- 2
- Çözümler
- 6
Aslinda Windows kullaniyor olsaydim bu soruya direkt olarak Unreal Engine derdim fakat Linux'ta optimizasyon kotu oldugu icin kullanmakla kullanmamak arasında kaldım. Benim icin arti ve eksilerini yazayim.
Unreal Engine:
+C++ dilini seviyorum.
+Blueprint sistemine alismaya baslamistim.
+UI konusunda tam olmasa da bilgim vardi.
-Linux optimizasyonu yok.
-Build'ler sorunlu.
Unity:
+2D oyun yapabiliyorsun.
+Hafif ve tahmin ediyorum ki Unreal Engine'den cok daha fazla performansli olur.
+Ogrenme kaynaklari cok fazla.
+Oyun gelistirmeye yeni baslayanlar icin daha kolay deniliyor.
-C# dilinden zevk alamadim neden bilmiyorum ve bu benim icin cok buyuk bir eksi.
Yani genel olarak baktigimda bu sekilde. Hiçbir bilgisi olmayip 'ama Unreal Engine grafikleri cok ıyi'ya da 'Unity bos bir motor baslangicta gordugum anda oyundan soguyorum'gibi saçma yorum yapacak kisiler yazmazsa sevinirim. Unity'nin grafikleri konusunda bir sorun yok render pipeline dedigimiz bir render arac varmis motorlarda. Unreal'da bu varsayilan olarak yuksek geliyormus ve ayni secenek Unity'de de mevcutmus. Ama ben burada C# dili konusunda cok tereddut ettim.
Unreal Engine:
+C++ dilini seviyorum.
+Blueprint sistemine alismaya baslamistim.
+UI konusunda tam olmasa da bilgim vardi.
-Linux optimizasyonu yok.
-Build'ler sorunlu.
Unity:
+2D oyun yapabiliyorsun.
+Hafif ve tahmin ediyorum ki Unreal Engine'den cok daha fazla performansli olur.
+Ogrenme kaynaklari cok fazla.
+Oyun gelistirmeye yeni baslayanlar icin daha kolay deniliyor.
-C# dilinden zevk alamadim neden bilmiyorum ve bu benim icin cok buyuk bir eksi.
Yani genel olarak baktigimda bu sekilde. Hiçbir bilgisi olmayip 'ama Unreal Engine grafikleri cok ıyi'ya da 'Unity bos bir motor baslangicta gordugum anda oyundan soguyorum'gibi saçma yorum yapacak kisiler yazmazsa sevinirim. Unity'nin grafikleri konusunda bir sorun yok render pipeline dedigimiz bir render arac varmis motorlarda. Unreal'da bu varsayilan olarak yuksek geliyormus ve ayni secenek Unity'de de mevcutmus. Ama ben burada C# dili konusunda cok tereddut ettim.
Son düzenleyen: Moderatör: