FurkanEmir41
Kilopat
- Katılım
- 9 Şubat 2015
- Mesajlar
- 9.377
- Makaleler
- 46
- Çözümler
- 1
Daha fazla
- Cinsiyet
- Erkek
Bu kadar sığ , taraflı düşüncelere bir şey diyemiyorum. İnsanların at gözlüğünü çıkartması gerekli.
AMD'nin GameWorks ve ShadowPlay haklarını Nvidia'dan aldığını ve AMD kartlarda artık kullanılabilir olduğunu mu söylüyorsun. Eğer öyleyse şimdi RX 480 siparişi vereyim. Eğer böyle bir şey yoksa neye sitem ettiğinizi açıklayın. "Vurdum, çık." yapmayın çünkü vuramadınız.Bu kadar sığ , taraflı düşüncelere bir şey diyemiyorum. İnsanların at gözlüğünü çıkartması gerekli.
O zaman Nvidia yendi. At gözlüğü değil sanal gerçeklik gözlüğü kullanıyorum . Boşuna trip atmayın ve dediklerinizin altını doldurun. TressFX veya GTA 5'de gördüğümüz AMD CHSS mi Gameworks'ü geçiyor yoksa AMD'nin SS programı mı ShadowPlay'i geçiyor? Geliştiriciler neden genelde Nvidia ile çalışıyor? Hepsini düzgün cevaplayın ve gözlüklerinizin arkasına sığınmayın, helal olsun deyim.Öyle bir şey söylemiyorum kendi kendine teori üretmeyi bırakmalısın dediğim gibi at gözlüklerini çıkart ve etrafa bak.
Geliştiricilerin Nvidia ile çalışma sebebi Nvidia'nın kaynak (para) sağlaması. GTX 750Ti ile sanal gerçeklik keyfiğğğ (!) Sorduğun sorularda mantık yokki o onu geçniş bu bunu geçmiş yazdığın şeyler ShadowPlay hariç fark etmesi çok zor olan şeyler monitöre büyüteç ile bakarsan farkı görürsün. Daha neyi karşılaştırdığınızı bilmiyorsunuz. AMD CHS vs Nvidia PCSS demelisiniz , GameWorks dediğim gibi Nvidia'nın kaynak sağlaması , ShadowPlay kullanışlı kolay bir yazılım ama AMD Raptr kullanırsanız oda alternatif olarak güçlü bir yazılım dediğim gibi iki firmanın da kartını kulalnıyorum birinden diğerine geçince derin bir ''oh'' çekmiyorum açıyorum oyunumu oynamaya devam ediyorum.
Şimdi bir dakika. Raptr ile ShadowPlay'i mi karşılaştırıyoruz? Bunu görmemişim varsayıyorum ve direkt olarak diğer konuya geçiyorum.GTX 980'inin olup olmadığı beni ilgilendirmez ben sadece bir gönderme yaptım fark ettiyseniz. Ben kullanışlı demedim rakip dedim.
Alternatif olur? Hadi diyelim ki alternatif oldu. TressFX, HairWorks'ün alternatifi olsa ve CHSS, PCSS'in alternatifi olsa (Yumuşak gölgeler alternatifi) gölgelendirme olarak HFTS var, Oklüzyon olarak VXAO ve HBAO+ var. Deniz kalitesi olarak WaveWorks var (Just Cause 3). Alev gibi gazlaşabilen sıvı şeylerin FlameWorks'ü var ama ekli bir oyun görmedim şuanlık. Gelecekte daha performanslı kartlar çıkınca Turf Effects ile otlar daha gerçekçi olacak. Şimdi neyi tartışıyoruz? 2 tane basit özelliğin bu kadar özellik karşısında ne kadar şansı var? Bu kadar yazılım geliştiren ve geliştiricilerle birlikte bunu kaliteli bir şekilde oyuncuya sunan bir firmayı, sürücü programını bunca yıl sonra anca düzelten ve oyun içi yazılım olarak 5m öne gitmeyen bir firmayla karşılaştırıyoruz. Nvidia bu güzel teknolojilerini durmadan geliştirirken AMD sürücü programını düzeltmeye çalışan bir firma. Yazılım kısmını 14nm üretim yapmasına bağlarsak da o zaman neden güç tüketimi yönünden 16nm üretim yapan firmadan geride? Nereden tutsan kayan bir yapısı var AMD'nin işte.Kafa tutacağını söylemedim zaten alternatif olarak o yazılımın bulunduğunu söylüyorum zaten. TXAA HBAO+ gibi yazılımlar elbette ki çok faydalı görsele görsellik katan güzel teknolojiler. Geliştiricilerin tamamen para için çalışmadığını biliyoruz ancak en baştaki nedeni paradır sonra teknoloji , donanım gelir.
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için gerekli çerezleri ve deneyiminizi iyileştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.