Anasayfa Haber Radeon 660M, FSR 2.0 ile God of War Testine Girdi

Radeon 660M, FSR 2.0 ile God of War Testine Girdi

YouTuber TechEpiphany, yakın zamanda AMD’nin yeni FSR 2.0 teknolojisiyle güncellenen God of War oyununu test etti. Teste sahne olan grafik yongası ise RDNA 2 mimarisine dayanan Radeon 660M idi. Bildiğiniz gibi Ryzen 6000 mobil serisinde Radeon 660M ve Radeon 680M olmak üzere farklı entegre GPU’lar kullanılıyor.

Bunların harici ekran kartları olmadığını belirtelim. Ancak RDNA 2 mimarisi ve AMD optimizasyonları sayesinde 1080P’de (1920 x 1080) gayet iyi FPS oranları sunuluyor. Ryzen 5 6600H ile yapılan testlere bakılırsa, FSR 2.0 gibi bir teknolojiyle desteklenen üst düzey oyunlarda Radeon 660M hiç de fena bir seçenek değil.

AMD’nin entegre GPU’su, 1080P çözünürlükle beraber düşük, orta ve yüksek ayarların karışımında, dengeli FSR 2.0 modunda 30-35 FPS elde etmeyi başardı. Hatta zaman zaman kare hızları 38’lere kadar yükseldi. Radeon 660M, 1080P için önerilen Radeon RX 5700 gereksiniminin çok altında. Ek olarak, FSR 2.0 zamansal ölçekleme algoritmasının artan gereksinimleri nedeniyle FSR 1.0’dan çok daha fazla hesaplama gücüne ihtiyaç duyuluyor.

Diğer taraftan bu iGPU’nun yalnızca 15W gibi düşük bir TDP’ye sahip olduğunu belirtmekte fayda var. Bu da onu hafif ultrabook’lar ve diğer mobil cihazlar için güzel bir seçenek haline getiriyor. Ağabeyi Radeon 680M ise aksine 45W TDP’ye sahip.