Arama Sonuçları

  1. aedrols

    Corsair HS35'i dizüstü bilgiasayara bağlama

    Kulaklığı aldığım sene oluyor ya yine de bir kutusuna bi bakayım o zaman teşekkürler
  2. aedrols

    Corsair HS35'i dizüstü bilgiasayara bağlama

    Corsair HS 35 kulaklığım var, şu an bir dizüstü bilgisayara geçtim ve uygun kulaklık-mikrofon girişleri bulunmuyor, dönüştürücüye falan mı ihtiyacım var? Nasıl bağlayacağım?
  3. aedrols

    Dizüstü bilgisayar için oyun performansı nasıl arttırılır?

    Isınmaya ayar mayar değiştirerek çözüm bulacağımı sanmıyorum ya, soğutucu araştıracağım maksimum onu yapabilirim, yazdığınız şeye bakayım teşekkürler. Biraz önce dediğim gibi bilgisayar her şekilde zorlanacağı için kısıtla süre oyun oynayıp soğutucu almaktan başka çarem yok gibi, yani sadece...
  4. aedrols

    Dizüstü bilgisayar için oyun performansı nasıl arttırılır?

    Normal şartlarda performansa getirmeyi öneriyor musunuz? Çoğu performans arttırma videosunda bunu öneriyorlar fakat bilgisayara daha da yüklenir, yorar diye mantıksız olduğunu düşünüyorum.
  5. aedrols

    Dizüstü bilgisayar için oyun performansı nasıl arttırılır?

    Bilgisayar oyun odaklı değil, normal özelliklerde ortalama bir dizüstü, şu ana kadar bir kere oyun oynayayım dedim ve bileğimi koyamayacak şekilde ısındı o yüzden NVIDIA ayarlarını falan kurcalayacaktım ama kendi başıma iş yapmayayım dedim. Bilgisayar performansını arttırmak için olan klasik...
  6. aedrols

    CoD/BF tarzı oyun önerisi

    Normalde senelerdir hikaye oyunları oynuyorum The Long Dark, ori and the blind Forest vs. fakat CoD ve PUBG Mobile bu aralar inanılmaz sarıyor, biraz silah tutmayı FPS tarzı oyunlar oynamayı özledim ama bu tarz seriler hakkında, hangi oyunları oynanır vs. hiç bilgi sahibi değilim. İndirimler...
  7. aedrols

    Oyunu başka bir bilgisayardan kaldığımız yerden oynamak

    Konu hakkında hiçbir bilgi sahibi değilim araştırdım fakat biraz karışık geldi ayrıntılı anlatabilir misiniz?
  8. aedrols

    Oyunu başka bir bilgisayardan kaldığımız yerden oynamak

    Flasha yedeği atıyordum fakat flashın alanı maalesef yeterli değil. Yedekte 8 disk var bunları üçer üçer falan atsam sıkıntı çıkar mı biliyor musunuz
  9. aedrols

    Oyunu başka bir bilgisayardan kaldığımız yerden oynamak

    Evet, steam Assasins creed 2
  10. aedrols

    Oyunu başka bir bilgisayardan kaldığımız yerden oynamak

    Bilgisayar değiştireceğim, oyunların ilerlemesini kaybetmemek için yapabileceğim bir şey var mı?
  11. aedrols

    Düşük sistemli 2 kişi oynanabilecek oyun tavsiyesi

    Şu anlık Don't Starve Together, Stardew Valley, L4D2 ve portal 2 oynuyoruz, başka ne önerirsiniz?
  12. aedrols

    Arkadaşla oynanacak oyun önerileri

    Mobil oyun olduğunu başlıkta yazmayı unutmuşum kusura bakmayın, yine de teşekkürler tavsiyeleriniz için
  13. aedrols

    Arkadaşla oynanacak oyun önerileri

    CoD ve PUBG bir de Stumble Guys diye Fall guys benzeri bir oyun oynuyoruz şu an, hayatta kalma vs. hiç fark etmez, oyun öneriniz var mı?
  14. aedrols

    Telefon için 200-250 TL Bluetooth kulaklık önerisi

    Bende onu düşünüyorum ama maalesef renk açısından takıntılıyım biraz ya beyaz arıyorum.
  15. aedrols

    Telefon için 200-250 TL Bluetooth kulaklık önerisi

    Sizce. Onu yazmamın sebebi hep biraz daha bütçenizi arttırıp şunu şunu alın, o fiyata olmaz biraz para biriktirip bunu alın gibi yorumlar gelmemesi içindi.
  16. aedrols

    Telefon için 200-250 TL Bluetooth kulaklık önerisi

    Başlıkta da olduğu gibi, 250 üstüne çıkamam, kesin fiyat. Onun dışında müzik dinlemek, video izlemek, PUBG CoD vs. oynamak için alıyorum. Oyun modu çok önemli değil ama bayağı oynuyorum, o yüzden oyun oynamaya yönelik olmasını isterim. Silikonlu silikonsuz fark etmez. Biraz da yüksek ses verse...
  17. aedrols

    Huawei P40 Lite vs Xiaomi Redmi Note 10

    Sizce Poco mu Realme 7 mi peki?
  18. aedrols

    Huawei P40 Lite vs Xiaomi Redmi Note 10

    NFC, sanırım bunda da yazılım sorunları varmış.
  19. aedrols

    Huawei P40 Lite vs Xiaomi Redmi Note 10

    3k, şuanda da poco x3 ve realme 7 arasındayım asla karar veremiyorum.
  20. aedrols

    Huawei P40 Lite vs Xiaomi Redmi Note 10

    Birkaç haftadır telefonlara bakıyorum fakat güncel öneri videosu yok ve 1-2 ayda bile fiyatlar çok oynuyor, bir sürü de model var o yüzden en son bu ikisine karar verdim. Sizce hangisi alınır? ( kamera önemli değil, 60 FPS PUBG oynasam yeterli ve şarjı çok önemli tüm gün elimde oluyor telefon)
  21. aedrols

    3 bin TL telefon önerisi

    Çok eski telefonmuş PUBG'de Max 30 FPS alır falan dediler, o kadar kötü müdür cidden? Pahalı maalesef.
  22. aedrols

    3 bin TL telefon önerisi

    Max 3K verebilirim, kamerası önemli değil, tüm günüm telefonda geçiyor zaten en önemli şey şarjının gittiği süre bir de klasik PUBG vs. gibi oyunları 60 FPS'de oynatması. Hiçbir bilgim yok fakat şöyle bir bakınca Redmi Note 8 fena değil gibi geldi, neler önerirsiniz?
  23. aedrols

    Rise Of The Tomb Raider Season Pass vs. 20 Year Celebration

    Cüzdanda 14 TL var ya çok da merak ediyorum birden canım çok çekti, üsttekini yani sadece oyunu alsam çok mu şey kaybederim diyecektim ki indirim bitmiş.
  24. aedrols

    Rise Of The Tomb Raider Season Pass vs. 20 Year Celebration

    Rise Of The Tomb Raider Season Pass ve 20 Year Celebration arasındaki fark ne? Hangisi sadece Shadow of The Tomb Raider oluyor? Season Pass almayı düşünüyordum çok şey kaybeder miyim?
  25. aedrols

    Tekinden az ses gelen Haylou T15'in içi temizlenir mi?

    Kumaşımsı diye bahsettiğim yerin ismi filtre oluyor sanırım, birkaç video izledim ve topak topak kir çıkıyor içinden resmen, asla öyle bir şey yok. Ben de risk almak istemiyordum zaten denemeyeceğim herhalde, teşekkürler. Temizlik açısından dediğiniz kadar ne denir teknik bir sıkıntım yok yani...
Yukarı