Arama Sonuçları

  1. 55superx

    Forumu tamamen bırakıyorum

    Tüm mesajları okudum. Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim. Son kez hoşça kalın diyerek hesaptan çıkış yapıyorum.
  2. 55superx

    Forumu tamamen bırakıyorum

    En son forumdan biraz uzaklaşma kararı almıştım ama bu kararıma pek uyumadım. Bu ikinci ve son bu tarz konum olacak. Forumla ilgili olmayan bazı özel sebeplerden dolayı bir daha foruma girmeyi düşünmüyorum. @55superx neden aktif değil diye merak eden olursa diye gitmeden önce haber vermek...
  3. 55superx

    1 kelime ile korsan kullandığınızı belli edin

    Kelime değil de bir ses ile anlatabilirim 😀 Gerçi yeni oyunlarda ses değişmiş saçma bir şey koymuşlar ☹️
  4. 55superx

    Apple Music 3 ay ücretsiz sonunda para çeker mi?

    İptal edersen çekmez ama iptal etmeyi unutursan çekebilir.
  5. 55superx

    TT altyapısı ile 50 Mbps üzeri alınmıyor

    Verir demedim zaten satar dedim 😁
  6. 55superx

    Wi-Fi desteklemeyen anakart ile Wi-Fi nasıl kullanılır?

    USB Wi-Fi adaptörleri var onlardan al.
  7. 55superx

    TT altyapısı ile 50 Mbps üzeri alınmıyor

    Öyle hizmet alan çok kişi var. Sana niye vermiyorlar anlamadım. Benim bildiğim TT parasını ödersen sana o altyapıdan 1000Mbps bile satar 😀
  8. 55superx

    TT altyapısı ile 50 Mbps üzeri alınmıyor

    Türk Telekom üzerinden internet al. Herhalde kendileri sorun çıkarmadan 100Mbps verir 😀
  9. 55superx

    3000TL ekran kartı önerisi

    Fiyatına göre zayıf bir model. R3 3100 model 900TL bandındayken ondan sadece birazcık daha güçlü olan hatta çoğu oyunda 3100 ile aynı FPS değerlerini veren R5 3500 modelin 1400TL olması çok saçma geliyor. Bence bütçeniz varsa kesinlikle R5 3600 almaya çalışın ama bütçem yok derseniz de R3 3100...
  10. 55superx

    3000TL ekran kartı önerisi

    3500 pek önermem. Mümkünse 3600 alın derim. Elindeki işlemci ile zaten RTX 2060 çok ciddi darboğaz yapar bunu söylememe gerek yok herhalde.
  11. 55superx

    768P monitörü 1080P yapmak

    Bulunuyor. Şu an tam adını hatırlayamadım ama ben yapmıştım. Edit: Özelliğin adı DSR.
  12. 55superx

    iPhone 7 Plus vs. Galaxy M51

    Bence M51 de 2 seneden fazla güncelleme almaz o ayrı konu ama iPhone gibi güncelleme almayan cihaza desteğin kesilmesi durumu yok.
  13. 55superx

    iPhone 7 Plus vs. Galaxy M51

    Dediğin şeylerde iPhone daha iyi ama 7 Plus cihazın 2 senelik ömrü kaldı. Bence uzun ömür için güncel olanı yani M51 modeli alın.
  14. 55superx

    K500L kasaya dik ekran kartı takılır mı?

    Takılırsa da nasıl takılabilir? Masraflı bir işlem mi ve performans kaybı olur mu? Ekran kartı çok ısınıyor o yüzden dik takmak istiyorum.
  15. 55superx

    R5 2400G için 2.500-3000 TL ekran kartı önerisi

    Elimdeki işlemci bence ikinci elde 700TL bandına gider, buna 200TL koyup sıfır R3 3100 alabilirsin. Sonra da darboğaz derdi olmadan rahatlıkla 1660S gibi kartları kullanırsın.
  16. 55superx

    i5 9600KF Hackintosh uyumu

    580 liraya sıfır RX 550 bile alınabiliyor. Uyumluluk konusunda ise emin değilim ama AMD kartların çoğu uyumlu diye biliyorum.
  17. 55superx

    2021'de PlayStation 4 veya One S alınır mı?

    O zamanlar ben de PS4 için 1200TL veremem demiştim. Konsol şu an 3000TL olmuş 😂 Belki PS5 dijital versiyon da gelince fiyatlar biraz düşebilir. Gümrük vergisi ise bence düşmez ama bilemiyorum.
  18. 55superx

    Masaüstü Bilgisayarda mobil veri kullanmak

    Bir anda 15GB internetiniz bitmiştir uyarısı alabilirsin. Ciddi ciddi bunu yaşadım ve şok oldum. Windows bu interneti nedense sınırsız gibi görüp sömürüyor.
  19. 55superx

    2021'de PlayStation 4 veya One S alınır mı?

    Bence Series S almaya çalış. Eski nesil şu an için iyi gözükse de 2-3 sene sonra keşke yeni nesil alsaydım dersin. PS4 çıktıktan sonra PS3 almıştım. Şu an PS4 almış olsam en kötü 1000TL kar koyup satardım. Elimdeki PS3 ile hiçbir şey yapamıyorum kenarda duruyor.
  20. 55superx

    i5 9600KF Hackintosh uyumu

    Gerçekten çok yapmak istiyorsan elindeki kartı satıp RX 5500XT falan alabilirsin. Bu Hackintosh işi senin için çok önemli değilse bence sistemde bir değişiklik yapma ve 128MB hafızayla kullanacağına hiç kullanma 😀
  21. 55superx

    Anker Soundcore Q10 nasıldır?

    Ben Anker aldım ses kalitesi falan bence çok iyi ama mikrofonu kullanamıyorum. Benim gibi bilgisayara bağlarım Zoom toplantısı yaparım, arkadaşlarla görüşürüm diyorsan alma derim.
  22. 55superx

    i5 9600KF Hackintosh uyumu

    İşlemci uyumlu da harici grafik kartı olarak güncel sürümler için AMD bir kart takman gerekiyor.
  23. 55superx

    180W güç kaynaklı sisteme RX 550 takılır mı?

    Büyük ihtimalle yetmez. İşlemci, anakart falan derken 180W sorun çıkarır.
  24. 55superx

    i7 10700K vs i9 10850K

    Biri 8 çekirdekli biri 10 çekirdekli bunun dışında pek fark yok. Sana 10 çekirdek lazımsa 10850K alınabilir. Amaç oyunsa 8 çekirdek zaten fazlasıyla yetecektir o yüzden 10700K alınabilir.
  25. 55superx

    10600KF H410 vs 3600X B550M

    10600K alacaksan Z490 anakartsız mantıklı olmaz. Hem işlemciye OC yapamazsın hem 2666MHz RAM limitine takılırsın. Bence H410 anakart alacaksan 500TL kadar daha koyup İ7 10700F tercih et.
Yukarı