Arama Sonuçları

  1. F

    Lenovo G27C-10 nasıldır?

    Hocam size bir sorum olacak. Colour banding sorunu var diye duydum, sizde de var mı?
  2. F

    Ranker Cygnus V2 kasa fanı ve ASUS P5kplam-SE v anakart uyumlu mu?

    Peki rgb için sadece kasadaki rgb kutusu yetiyor mu? Onu anakarta bsğlamak geremiyor değil mi?
  3. F

    Ranker Cygnus V2 kasa fanı ve ASUS P5kplam-SE v anakart uyumlu mu?

    Herkese cevapları için teşekkürler!
  4. F

    Ranker Cygnus V2 kasa fanı ve ASUS P5kplam-SE v anakart uyumlu mu?

    Gücü psu'dan veriyoruz değl mi?
  5. F

    Ranker Cygnus V2 kasa fanı ve ASUS P5kplam-SE v anakart uyumlu mu?

    Anakart: ASUS P5kplam-SE Kasa: Ranker Cygnus V2 Kasanın siparişini verdim ve eğer uyumluysa şimdiki sistemi o kasaya kuracağım.
  6. F

    Critical Process Died Mavi Ekran Hatası

    Arkadaşımın bilgisayarı mavi ekran veriyor ve bu kodu söylüyor. Çözümü ne? SSD'den olabilir dedim markasını sordum markası Turbox. RAM Dragos. PSU da Dragos.
  7. F

    Sisteme hangi sürücüler kurulmalı?

    Sağ olun. Bir de USB driverı diye bir şey duydum o ne?
  8. F

    Sisteme hangi sürücüler kurulmalı?

    Hayır abicim ben şöyle bir cevap bekledim İndirmeniz gereken sürücüler ekran kartı, bios falan filan ben zaten kendi sistemime göre indireceğim
  9. F

    Sisteme hangi sürücüler kurulmalı?

    Ben zaten sizin dediğiniz şeye göre indireceğim
  10. F

    Sisteme hangi sürücüler kurulmalı?

    Herkese merhabalar. Yeni bir saf bilgisayara indirilmesi gereken tüm driver ve gerekli uygulamaları söyler misiniz?
  11. F

    600TL kasa önerisi

    Ortalama kaç cfm gerek ki?
  12. F

    600TL kasa önerisi

    Ranker'ın fanlarının cfm değeri 36 görünüyor sitede
  13. F

    600TL kasa önerisi

    Psu ile olana 800 dememin sebebi Corsair'in 550w'lı kasasından dolayıydı
  14. F

    600TL kasa önerisi

    Ya valla görünüşü hiç güzel gelmiyor bana ya. Şu ön ortasındaki yer ve şekilsizliği. F/p ama kasa alıyoruz ne de olsa güzel görünsün istiyorum gözüme Beyaz en sevdiğim renk ama diğer ekipmanlarım siyah diye uyumsuz olur gibi :/
  15. F

    600TL kasa önerisi

    Matrexx 50'yi önceden görmüştüm ve onu almayı düşünüyordum ama Cygnus v2 de gözüme hoş göründü sizce bu ikisinden hangisi?
  16. F

    600TL kasa önerisi

    Abi birisi buna sövüyor kimi de övüyor öyle bir paradoks ki
  17. F

    600TL kasa önerisi

    Lütfen MSI Forge 100M önermeyin görünüşü hiç hoşuma gitmiyor. Önerilerinizi İncehesap ya da İtopya'dan yaparsanız sevinirim. Psu dahil 800TL olabilir.
  18. F

    Bilgisayar tek tek mi alınmalı, tek seferde mi?

    beklersem eğer super alırım tabii bütçemi zorlamazsa
  19. F

    Bilgisayar tek tek mi alınmalı, tek seferde mi?

    Merhabalar. Parçaları tek tek zamanla alıp bir PC toplamak istemiştim ve bugün GameGaraj sitesinde gezinirken özelleştirilmiş 3T-10 sistemini gördüm. Sistem şu; i3 10100F MSI H410M PRO VH Palit GTX1650 Corsair Vengeance 3000MHz 8 GB X2 GameGaraj 650W Ve bir de 1000TL monitör. SSD'yi İtopya'dan...
  20. F

    1000-1300 TL monitör önerisi

    Çok büyük bir sıkıntı oluyor mu?
  21. F

    1000-1300 TL monitör önerisi

    Ghosting tam olarak ne? Onu bende duydum da tedirgin etti
  22. F

    1000-1300 TL monitör önerisi

    Ya valla f/p hep onlar vardı gözüme çarpan :p
  23. F

    1000-1300 TL monitör önerisi

    https://www.itopya.com/philips-238-242v8a-4ms-75hz-freesync-dp-hdmi-vga-ips-gaming-monitor/ https://www.itopya.com/philips-27-272v8a-4ms-75hz-freesync-dp-hdmi-vga-ips-gaming-monitor/ https://www.itopya.com/philips-238-242e1gaj-01-144hz-1ms-hdmi-dp-freesync-premium-gaming-monitor/...
Yukarı