Arama Sonuçları - Sorgulanan Kelime: *

  1. sıddııık

    Unity'de Create with Code | Prototype 3 - Run and Jump isimli asset'ten aldığım hatalar

    Hımm anladım. Teşekkür ederim ama ben hallettim elhamdülillah. Import ederken Prototype 3 Scene'de bir sıkıntı var dedi anlamadım ama orada bir şekilde halloldu çok şükür. Yardımınız için teşekkür ederim. Ama hallettim.
  2. sıddııık

    Unity'de Create with Code | Prototype 3 - Run and Jump isimli asset'ten aldığım hatalar

    Library klasörünü sildim. Projeyi açtım. Package Manager'ı da açtım ama hiiçbir değişiklik olmadı. Scriptleri silmesine silerim de Unity'nin yeni sürümüne göre düzenleme nasıl olacak?
  3. sıddııık

    Unity'de Create with Code | Prototype 3 - Run and Jump isimli asset'ten aldığım hatalar

    Assets klasörünün içerisinde Library klasörü bulunmamaktadır. Ancak projemin klasörünün içerisinde bir Library klasörü bulunmaktadır. Bu Library klasörünü mü silmem gerekiyor yoksa? Window > Package Manager açmak ile ne alakası var onu anlamadım?
  4. sıddııık

    Unity'de Create with Code | Prototype 3 - Run and Jump isimli asset'ten aldığım hatalar

    Hımm anladım teşekkür ederim. Vallahi Total'de 125 hata gösteriyor. Onlarda bunlar; Script updater for Library\Bee\artifacts\1900b0aE.dag\Unity.PackageManagerUI.Editor.dll failed to produce updates.txt file Library\PackageCache\[email protected]\Editor\AssemblyInfo.cs(7,12)...
  5. sıddııık

    Unity'de Create with Code | Prototype 3 - Run and Jump isimli asset'ten aldığım hatalar

    Peki ne yapabilirim bu durumda? Unity'nin 2019 sürümünü kullanmam mı lazım?
  6. sıddııık

    Unity'de Create with Code | Prototype 3 - Run and Jump isimli asset'ten aldığım hatalar

    Unity de "Create with Code | Prototype 3 - Run and Jump" isimli asset' i içe aktardım. Yüzlerce hata aldım. Ne yapabilirim?
Geri
Yukarı